Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

Χαιρετούρες...

Επιτελους, το blog που τοσο καιρο ειχα στο μυαλό μου ξεκίνησε!Είμαι μια νεα μαμα με δυο παιδακια (6 μηνων, 2,5 χρονων) και εδω και ενα χρόνο διορίστηκα στην όμορφη Ρόδο. Μετα το σοκ του δευτερου παιδιού αποφάσισα να γεμίσω το χρόνο μου με οτιδήποτε ομορφο και δημιουργικο θα μου φτιαχνει τη διαθεση κ θα μου γεμίζει τις μαμαδίστικες μπαταριες! Εδω θα δημοσιευω ολα αυτα που θα κανω, ειναι πιο πολυ ενα κινητρο για να κανω περισσοτερα αλλα και να ζηταω συμβουλες απο εσας! Καλη μας αρχή λοιπον!

4 σχόλια:

  1. Καλή αρχήηηηη!
    Αν αυτές αοι κερασόπιτες π βλέπω στο banner είναι δικές σου, θέλω συνταγή πάραυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω κερασόπιττα με παγωτό βανίλλια !
    Courrier στέλνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμμ κερασόπιτες? θέλω και εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...