Έτοιμο!!!


Επιτέλους τελείωσα το φουλάρι που είχα ξεκινήσει! Τελικά η υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου να μην αρχίζω καινουρια πλεξίματα αν δεν έχω τελειώσει τα προηγούμενα δεν είναι τοσο ευκολο να γίνει στην πράξη. Παντως είναι ωραίο χρώμα, δε νομίζετε; Η πλέξη δε βγήκε τόσο καθαρή όσο θα ήθελα,αλλα εχω κάνει και χειρότερα. Και πρέπει να βρώ ένα τρόπο να κρύψω τις κλωστές που περίσσεψαν...

Κατα τ'άλλα ολα κυλάνε ήσυχα εδω στη Ρόδο, το ξέρω πως έχω χαθεί τωρα τελευταία και με στεναχωρεί αυτό, αλλά εχω λιγάκι διάβασμα για τη δουλειά και δεν ξέρω πότε θα ξεμπλέξω!
Θέλω να προχωρήσω κι άλλο με το βελονάκι, να κάνω κάτι μεγαλύτερο και πιο απαιτητικό.Έχω στο μυαλό μου ενα υπέροχο καινούριο σχέδιο, μια χρωματιστή κουβέρτα που θα πλέξω με τα καινουρια μαλλιά που είχα αγοράσει.

Πανέμορφη δεν είναι; Η φωτογραφία και το σχέδιο ανήκει στη Lucy απο το attic24, ένα πολύ εμπνευσμένο αγγλικό blog γεμάτο χαριτωμένα σχέδια για όσους θέλουν να ασχοληθούν με το βελονάκι. Θέλω να φτιάξω αυτή την κουβέρτα ακριβώς όπως είναι, γι'αυτό αγόρασα τα μαλλιά απο το ίδιο μαγαζι,πρέπει να έχουν ακριβώς τις ίδιες αποχρώσεις. Είμαι τρομερά ενθουσιασμένη και το γεγονός οτι δεν βρίσκω το χρόνο να την αρχίσω μου τη δίνει τρομερα. Λοιπόν, αυτά για σήμερα, το Νεραϊδάκι μου γελάει υπομονετικά, είναι η ώρα για τη φρουτόκρεμα!

Ετικέτες