Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010

Έτοιμο!!!


Επιτέλους τελείωσα το φουλάρι που είχα ξεκινήσει! Τελικά η υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου να μην αρχίζω καινουρια πλεξίματα αν δεν έχω τελειώσει τα προηγούμενα δεν είναι τοσο ευκολο να γίνει στην πράξη. Παντως είναι ωραίο χρώμα, δε νομίζετε; Η πλέξη δε βγήκε τόσο καθαρή όσο θα ήθελα,αλλα εχω κάνει και χειρότερα. Και πρέπει να βρώ ένα τρόπο να κρύψω τις κλωστές που περίσσεψαν...

Κατα τ'άλλα ολα κυλάνε ήσυχα εδω στη Ρόδο, το ξέρω πως έχω χαθεί τωρα τελευταία και με στεναχωρεί αυτό, αλλά εχω λιγάκι διάβασμα για τη δουλειά και δεν ξέρω πότε θα ξεμπλέξω!
Θέλω να προχωρήσω κι άλλο με το βελονάκι, να κάνω κάτι μεγαλύτερο και πιο απαιτητικό.Έχω στο μυαλό μου ενα υπέροχο καινούριο σχέδιο, μια χρωματιστή κουβέρτα που θα πλέξω με τα καινουρια μαλλιά που είχα αγοράσει.

Πανέμορφη δεν είναι; Η φωτογραφία και το σχέδιο ανήκει στη Lucy απο το attic24, ένα πολύ εμπνευσμένο αγγλικό blog γεμάτο χαριτωμένα σχέδια για όσους θέλουν να ασχοληθούν με το βελονάκι. Θέλω να φτιάξω αυτή την κουβέρτα ακριβώς όπως είναι, γι'αυτό αγόρασα τα μαλλιά απο το ίδιο μαγαζι,πρέπει να έχουν ακριβώς τις ίδιες αποχρώσεις. Είμαι τρομερά ενθουσιασμένη και το γεγονός οτι δεν βρίσκω το χρόνο να την αρχίσω μου τη δίνει τρομερα. Λοιπόν, αυτά για σήμερα, το Νεραϊδάκι μου γελάει υπομονετικά, είναι η ώρα για τη φρουτόκρεμα!

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!
    Αυτό είναι το αγαπημένο χρώμα της Ρηγίνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα αν γίνεται κάποιες περισσότερες πληροφορίες για τα μαλλιά που χρησιμοποίησες για το κουβερτάκι.
    1. Τι πάχους είναι και τι βελονάκι χρησιμοποίησες; Αν δεν τα αγοράσω από εκεί που τα πήρες εσύ, τι αντίστοιχο μπορώ να βρω στην Ελλάδα; Είναι όλο ακριλικό ή έχει και λίγο μαλλί ή κάτι άλλο;
    2. Αν τελικά τα πάρω και εγώ από το internet, χρησιμοποίησες τελικά το Special DK 100gr 17 Assorted colours Pack ή το Polyester Double Satin Ribbon 3mm, γιατί βρίσκω στο blog σου 2 διαφορετικά links.

    Ξέρω βελονάκι αλλά έχω χρόνια να το πιάσω και γι'αυτό θα ήθελα τη βοήθειά σου. Αν μπορείς δώσε λίγες παραπάνω λεπτομέρειες γιατί, όσα δείγματα και να κάνω ... δε μου βγαίνει. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν μπορώ να πετύχω ώστε να μην είναι μεγάλες οι τρύπες που γίνονται στην πλέξη.

    ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρησιμοποίησα το Special DK και προσέθεσα ένα παραπάνω χρώμα στο σετ. Το πάχος τους χρειάζεται βελονάκι νούμερο 4. Για τις τρύπες δεν ξέρω τι να σου πώ, μήπως χρησιμοποιείς πολύ λεπτό νήμα, ή μήπως πλέκεις πολύ σφιχτά; Δοκίμασε και με λιγο μεγαλύτερο βελονάκι μηπως σου βγεί πιο αφράτο.

      Τις οδηγίες για την πλέξη μου τις έχουν ζητήσει κι άλλοι κι έχω σκοπό να τις βάλω κάποια στιγμή.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση.

      Να ρωτήσω κάτι τελευταίο; Τα 17 +1 κομμάτια φτάνουν για κουβέρτα για μονό κρεβάτι;

      Διαγραφή
    3. Εξαρταται πως πλέκεις (αραια ή σφιχτα). Εγω επλεξα κουβερτα για παιδικη κουνια και μου περισσεψαν σχεδον τα μισα.

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...