Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Βοήθεια!!!

Καλημέρα σε όλους!
Χρειάζομαι επειγόντως μια γνώμη!
Έχω βρεί ένα σχέδιο για ένα καταπληκτικό πλεκτό φουλάρι:

Ωραίο ε;

Και ψάχνοντας για το κατάλληλο μαλλί έπεσα πάνω σε γερμανική μάρκα, τη Zauberball. Απιστευτες αποχρώσεις! Κι επειδή πραγματικά δε μπορώ να επιλέξω, ζητώ τη βοήθειά σας. Είμαι ανάμεσα σε αυτά:

Cafe flair


Tropical fish


My sweet side


Blackberry


Arroyo

Ποιό νομίζετε οτι του πάει καλύτερα; Γιατί μου αρέσουν ολα....ας βοηθήσει κάποιος πριν κάνω καμιά τρέλα και τα παραγγείλω όλα μαζι!!!!!

9 σχόλια:

  1. ειναι απιστευτο νημα!το εχω σε ολους τους χρωματισμους, μονο που θελει προσοχη στο πλυσιμο:μονο στο χερι με σαμπουαν για τα μαλλια σου και χλιαρο προς το κρυο το νερο, Ποτέ μαλακτικο.
    Θα ελεγα οτι το ροζουλι μου αρεσει πιο πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Blackberry και Arroyo οπωσδήποτε!!! Καλά θα γίνει φανταστικό!!!
    Αντε μην κάθεσαι...έλα να παίξεις στο σπιτάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τα χρώματά σου θα έλεγα Cafe flair,
    αλλα πιο πολύ μου άρεσε το Blackberry και δεύτερο το My sweet side.
    Σε φώτισα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης, να συμπληρώσω, ότι θα πρέπει να το σκεφτείς διπλά, το πόσα μαλλιά θα αγοράσεις ύστερα από το σχόλιο της πουαντερί για πλυσίματα στο χέρι με σαμπουάν μαλλιών και χάιδεμα με βούρτσα ουράς αλόγου...
    Δεν παλεύεται να έχεις πολλά τέτοια υπερευαίσθητα καλούδια στην ντουλάπα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχήν Έλενα ποιες αποχρώσεις ρούχα έχεις περισσότερο? Εγώ από εκεί θα ξεκινούσα. Εμένα πάντως μου αρέσουν Cafe flair, My sweet side και Blackberry με μια αδυναμία στο πρώτο! Λατρεύω τον συνδυασμό γαλάζιου-καφέ, νομίζω φαίνεται και στο σπίτι, ε? Βέβαια και το τελευταίο το Arroyo είναι γλυκός συνδυασμός! Χμμμ σε μπέρδεψα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ' οτι βλέπω στις περισσοτερες άρεσε το ροζ... Ευχαριστώ για τη βοήθεια και ειδικά εσένα πουαντερί για τις συμβουλές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλεια όλα!!που τα βρίσκεις αυτά?γιατί εδώ που είμαι δεν βρίσκω τίποτα σπουδαίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς μας ήρθες christinaD!Ούτε κι εγω βρίσκω πολλά στη Ρόδο, παραγγέλνω συνήθως απο ξενα site. Τα συγκεκριμένα μαλλιά τα βρήκα σε καλή τιμή στο ebay.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα διάλεγα cafe flair ή tropical fish, αλλά έχει να κάνει κυρίως με τα χρώματα που σου πάνε και τι έχεις στην γκαρνταρόμπα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...