Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

Decoupage με χαρτί


Καλησπέρα σε όλους!!! Έχω να σας δείξω μια καινούρια μου κατασκευή:
Το Νεραϊδάκι στη βάφτιση του είχε ενα απο τα κλασσικά κουτιά τα άσπρα με τούλια και λουλούδια για διακόσμηση. Για να το μεταφέρω όμως απο Αθήνα Ρόδο αναγκάστηκα να ξηλώσω τα διακοσμητικά, με αποτέλεσμα να μείνει ενα ξερό άσπρο κουτι με ξεκολλημένη μπογιά σε κάποια σημεία.

Αποφάσισα λοιπόν να το ντύσω! Θυμάστε τα χαρτιά scrapbooking που είχα αγοράσει; Τα χρησιμοποίησα για να κάνω decoupage πάνω στο μπαουλάκι μου, σε στυλ patchwork. Τα μούλιασα σε χλιαρό νερό, πέρασα ένα χέρι ατλακολ την επιφάνεια, κόλλησα τα χαρτιά και τα πέρασα ενα χέρι ατλακόλ απο πάνω.

Καλό δεν έγινε; Είχα σκοπό να το χρισημοποιήσω για να αποθηκεύουν τα παιδιά τα πάζλ και τα επιτραπέζια. Τελικά μου άρεσε τόσο το αποτέλεσμα, που ανακοίνωσα πως θα το κρατήσω για να τακτοποιώ επιτέλους κάπου τα μαλλιά και τα βελονάκια μου. Αυτό χαροποίησε ιδιαίτερα τον mrΓ γιατι θα σταματήσει επιτέλους να σκουντουφλάει πάνω σε στοίβες με χρωματιστές μπάλες (δεν υπερβάλλω...).

9 σχόλια:

  1. MONO KAΛΟ!!..
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου θυμίζει κουβέρτα πατσγουρκ!!! Πολύ όμορφος χώρος για τα...εργαλεία της δουλειάς σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι απλά καλό... υπέροχο έγινε!!!
    Μπράβο!!!
    Τώρα μένει να φτιάξεις άλλο ένα για τα παιδιά...γκουχ, γκουχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφαγα τον τόπο να σε βρω, κι ευτυχώς που ήταν η Μarina και μου άνοιξε τα μάτια! Ολόκληρη αναζήτηση έκανα!!! Αααα! και το κουτί σου, πανέμορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΑΑΑ!ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. super το καβατζωμένο (πλέον) κουτί...

    θα πρότεινα κι ενα ζεύγος πασσούμια μάλλινα για τον mrΓ.. θα σου μαζεύει κ τα μαλλιά (λίγα-λίγα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικό!!! είναι τέλειο!! (τί χαρτί χρησιμοποιείς;; σκραπμπουκ ξέρω αλλα από που;; )
    μου είχε πει η αγαπητή Μαριάννα για το κουτίαυτό και δεν το περίμενα να γίνετι τόσο τέλειο!! Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολυ!Tο χαρτί είναι aπο το ebay, έχει απίστευτη ποικιλία σε σχέδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό το blog σου! Το βρήκα πληκτρολογώντας τη λέξη ¨κερασόπιτες¨ , έψαχνα συνταγές βλέπεις... :) μπράβο, είσαι πηγή έμπνευσης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...