Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Η Παλιά Πόλη ετοιμάζεται...


...για το καλοκαίρι και τις ορδές τουριστών που περιμένει. Και λίγο πριν γίνει αυτό, είπα τις προάλλες να προλάβω μια βόλτα όσο ακόμα η Πόλη έχει το τοπικό χρώμα της, χωρίς χρωματιστά μπρελόκ και καπέλα με ενσωματωμένες περούκες. Χωρίς Γερμανούς να πίνουν μπύρα στις 9 το πρωί και Άγγλους κόκκινους απο τον ήλιο σαν αστακούς!

Μόνο τα ήσυχα λουλουδιασμένα μπαλκόνια και ο ήχος απ' το καροτσάκι μου στα βοτσαλωτά δρομάκια. Καθίσαμε με το Νεραϊδάκι σε μια ακρούλα για να φάει τη φρουτόκρεμά της και απολαύσαμε τη λιακάδα. Σύντομα,όταν αρχίσει για τα καλά η τουριστική περίοδος, θα πήζω στη δουλειά και θα έχω πολύ λίγο χρόνο για αναρτήσεις και δημιουργικές ασχολίες

Απο την άλλη όμως, αυτή η εναλλαγή της ερημιάς με τη βαβούρα κάνει τη Ρόδο να μην είναι ποτέ βαρετή. Τουλάχιστον για μένα που είμαι καινούρια εδω...

6 σχόλια:

  1. Αχ, έχουμε περάσει υπέροχες διακοπές στη Ρόδο κι ο άντρας μου πάντα θυμάται με νοσταλγία τον ένα χρόνο που ήταν φαντάρος εκεί! Ηπαλιά πολη πανέμορφη, κομμάτι μιας άλλης εποχής που ξεχάστηκε στη δική μας... Αγαπήστε την και προστατέψτε την.
    Τα ελαφάκια τι κάνουν; Είχα διαβάσει προ καιρού για μια ασθένεια που τα τύφλωνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να έχει τουρισμό! Ειδικά φέτος τον έχουμε πολύ μεγάλη ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KAΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμ... μου έφτιαξε τη διάθεση αυτή η ανάρτηση με τις υπέροχες φωτογραφίες!
    Φιλιά στο νεραϊδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ και καλό μηνα σε όλους! Νικη, ελαφάκια?!? Ζωντανα??? Εγω μόνο τα αγαλματάκια ήξερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες φωτογραφίες! Καλύτερες και από αυτές σε ταξιδιωτικά περιοδικά, μπράβο και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...