Σεντόνια με λάστιχο

Καλημέρα σε όλους!
Η σημερινή "δημιουργία" μου ειναι κατι καθαρά πρακτικό. Η αλήθεια είναι οτι τον τελευταίο καιρό η ραπτομηχανή μου δουλεύει μόνο για πρακτικά πράγματα, στενεύω τα παντελόνια του mrΓ,επιδιορθώνω ρούχα κτλ. Κι όλα αυτά γίνονται ενώ το μυαλό μου ξεχειλίζει απο ιδέες που με ενθουσιάζουν αλλά δεν έχω χρόνο να τις πραγματοποιήσω και στη συνέχεια τις ξεχνώ. (ναι, ανάμεσα στις ιδέες μου είναι κι ένα βιβλιαράκι για να τις σημειώνω!)

Ο Φιλαράκος κάθεται σπίτι αυτόν τον καιρό και παρέα με το Νεραϊδάκι απαιτούν τη συνεχή παρουσία μου σε κάθε ειδους δραστηριότητες. Το αποτέλεσμα είναι οτι έχουν πάει όλα πίσω και το κυριότερο, δεν δημιουργώ. Οι μέρες μας όμως κυλούν όμορφα, με πλαστελίνες και πινέλα και πολλή πολλή υπομονή! Άλλωστε ας μην ξεχνάμε και τα σεντόνια! Ο Φιλαράκος τα χάρηκε πολύ!
Κι εγώ τα χαίρομαι οταν τα στρώνω.
Έχω καταλήξει ότι είναι τα μόνα που με βολεύουν με μοναδικό μειονέκτημα οτι σιδερώνονται δύσκολα.
Για να τα φτιάξετε υπάρχουν δύο τρόποι:
1. Να πάρετε τα ήδη υπάρχοντα απλά σεντόνια σας και να τα μετατρέψετε.
2. Να αγοράσετε ύφασμα.

Και με τους δύο τρόπους η διαδικασία είναι απλή.
Σε περίπτωση που αποφασίσετε να αγοράσετε ύφασμα μάθετε απο τα λάθη μου και πλύντε το πρίν το ράψετε γιατι υπάρχει πιθανότητα να αλλάξουν οι διαστάσεις του!

Αρχίστε μετρώντας το στρώμα σας (μηκος,πλάτος,ύψος).
Κόβουμε το ύφασμά μας με διαστάσεις 2x(ύψος)+(μήκος)+20cm και 2x(ύψος)+(πλάτος)+20cm
Στη συνέχεια κόβουμε απο κάθε γωνία του σεντονιού τετράγωνα με πλευρά το ύψος + 10cm.

Το ύφασμά μας θα έχει πια αυτη τη μορφή:

Ράβουμε τις πλευρές που κόψαμε μεταξύ τους, με τις καλές πλευρές να κοιτάζονται και περιθώριο 0,5cm.
Γυρίστε τις άκρες του σεντονιού προς τα μέσα κατα 1cm και πατήστε με το σίδερο.
Τώρα αρχίζει το ωραίο. Με την πιο πλατιά ζικζακ ραφη που έχει η μηχανή σας ράψτε κατα μήκος του στριφώματος το λάστιχο έχοντάς το ελαφρά τεντωμένο.

Για άλλη μια φορά μάθετε απο τα λάθη μου και μήν τεντώνετε υπερβολικά το λάστιχο, θα σπάσει η βελόνα!
Βλέπετε πως σουρώνει απο πίσω;
Έτοιμο!

Ετικέτες