Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Προκομμένη κόρη

Αυτή την εποχή έχουμε κλειστεί στο σπίτι. Λίγο το κρύο, λίγο η κοιλιά μου που μεγαλώνει, λίγο κάνα δυο συναχάκια, έχουμε γίνει σπιτόγατοι. Ο μόνος τρόπος για να αντέξει κανείς την κλεισούρα είναι να τον αναπαύει το σπίτι του. Και το πιο σημαντικό για να γίνει αυτό είναι να το έχει καθαρό και συμμαζεμένο!
Έχω αρχίσει να οργανώνομαι λιγάκι στο θέμα της καθαριότητας γιατί είχα καταλήξει όλο να καθαρίζω και ποτέ να μην είναι το σπίτι όπως το θέλω! Η αδερφή μου με "παρέσυρε" σε ένα από αυτά τα μπλόγκ οργάνωσης σπιτιού, συγκεκριμένα στο IHeart Organizing και άρχισα να παίρνω ιδέες από την απίστευτη δουλειά που έχει κάνει η Jen στο σπίτι της.
Μια από αυτές ήταν η λίστα με τις δουλειές του σπιτιού χωρισμένες ανα μέρα, εβδομάδα, μήνα κτλ
Μπορείτε να δείτε την ιδέα της Jen εδώ, αλλά εγώ αποφάσισα να φτιάξω μια δικιά μου λίστα για να καλύπτει τις ανάγκες μου (πατήστε στην εικόνα για να μεγαλώσει)
Όπως βλέπετε έχω παραλείψει τη στήλη με τις δουλειές που πρέπει να γίνουν μέσα στο χρόνο (πολύ μακροχρόνιο για μένα) και ίσως παρατηρήσατε ότι το πλάνο εργασιών είναι λίγο αισιόδοξο (για όσους με γνωρίζουν προσωπικά, υπεραισιόδοξο) απλά ακολουθώ τη μέθοδο "λέω δέκα για να κάνω τα πέντε"!
Στη συνέχεια το πλαστικοποίησα και κάθε φορά που ολοκληρώνω μια δουλειά την τσεκάρω με μαρκαδόρο για ασπροπίνακες.
Και όπως βλέπετε έχω αφήσει και χώρο στις στήλες για να συμπληρώνω δουλειές που προκύπτουν (όταν τραβήχτηκε η φώτο εχμ, δεν είχα κάνει τα χαλιά, τώρα σας υπόσχομαι ότι τα έχω στρώσει!). Πρέπει να πω ότι μέχρι τώρα με έχει βολέψει πάρα πολύ, παρατήρησα ότι κάνω τις δουλειές πιο συγκεντρωμένα αν τις έχω γραμμένες σε λίστα και κάθε φορά που τσεκάρω κάτι το ευχαριστιέμαι τρομερά! Για να μη σχολιάσω πόσο μου αρέσει να παίζω μ' αυτό το μαρκαδόρο!
Κι εδώ έφτιαξα ένα κενό για εσάς:
 Εσείς έχετε κάποιο κόλπο για τις δουλειές του σπιτιού και την οργάνωσή τους;

13 σχόλια:

  1. Ααααααααα.......Το κάνω και εγώ αυτό, αλλά όχι τόσο οργανωμένα! Με περάσατε!!!
    Βρίσκω την ιδέα σας καταπληκτική!!! Χαίρομαι να γράφω τις δουλειές και μετά να τις σβήνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Έλενα! Με έφτιαξες! Τι όμορφη και χρήσιμη σελίδα είναι αυτή?! Χαζεύω την τέλεια οργάνωση, τα φανταστικά και χαρούμενα χρώματα!!! Thank you! Κι εσύ να προσέχεις τώρα, κάτσε στα αυγά σου και μην κάνεις πολλές δουλειές : ) φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμο το πλάνο σου για το σπίτι!
    Το αντιγράφω,αλλά όπως λειτουργώ "χωρίς πρόγραμμα"-δεν ήταν τυχαίο το όνομα-θα πρέπει να καταβάλω προσπάθεια τήρησής του επακριβώς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική ιδέα.!!!Ν αυποθέσω ότι τα κάνεις όλα μόνη σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ καλή ιδέα!!!!όταν έχεις οργάνωση τελειώνεις πιο γρήγορα και δεν κουράζεσαι!!!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελεια ιδέα, τέλεια και η σελίδα που μας έστειλες!!!! οργάνωση, κουτάκια, ξανα...
    το πλάνο σου για το σπίτι ειναι πολυ καλό, αλλα δυστυχώς ειμαι ατομο που κάνει ότι βρεθεί μπροστά του..με αποτέλεσμα, να εχω κανει κάτι λίγο σε κάθε δωμάτιο, να είμαι απίστευτα κουρασμένη και να μην είναι τιποτα ολοκληρωμένο!!!! οπότε...θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφάκι,τα ξερεις κι εσύ, δυσκολο να κατσει μια μαμα στα αυγα της!
    Nemecis τώρα με την εγκυμοσύνη εχω βοήθεια , κατι είναι κι αυτό, εστω για 9 μηνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο πλάνο! Μας έδωσες κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελειος ο προγραμματισμος και αρχισα να τον εφαρμοζω!!! Εκεινο που μου αρεσει πιο πολυ ειναι οταν διαγραφω τις δουλειες που γινονται!!! ;-) Καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελενά μου δύο είναι τα κόλπα
    1. να κάνεις σε κάθε κίνησή σου ένα κλικ παραπάνω ώστε να μένει καθαρό το αντικείμενο που χρησιμοποιείς (πχ όταν κατεβάζεις την κατσαρόλα από το μάτι ένα τσικ με το πανί και καθάρισε γρήγορα ή όταν πλένεις τα χέρια σου στο μπάνιο το πανί δίπλα και καθαρίζουμε τη βρύση το νιπτήρα κτλ σε ανύποπτο χρόνο
    2. Παίρνουμε καθαριστή / καθαρίστρια 2 φορές το μήνα κ είναι όλα πεντακάθαρα (δε λέω 1 φορά τη βδομάδα λόγω της κρίσης)κ μετά μένει μόνο η συντήρηση
    3. Συμβιβαζόμαστε με τις ατέλειες δεν μας ενοχλεί η βρώμα. Η μαμά μου επί χρόνια ολόκληρα (18 και βάλε) κάθε Σάββατο έκανε καθαριότητα (κι εμείς είχαμε αναλάβει όλες από συγκεκριμένες εργασίες η καθεμία)ξεσκόνισμα όλα τα μπιμπελό με λεπτομέρεια, τζάμια μέχρι και το μπρούτζινο χερούλι της πόρτας γυαλιζόταν κάθε Σάββατο. Μετά άρχισε να βαριέται; να κουράζεται; έπαθε και κανα δυο ελαφρά εγκεφαλικά και σταμάτησε να καθαρίζει. Ε λοιπόν το σπίτι είναι πεντακάθαρο και ούτε φαίνεται τπτ από σκόνη. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ! ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ μόνο ένα έχω να πω: you are my godesss...!Θα το εφαρμόσω άμεσα!! Σα να μου φαίνεσαι πολύ δραστήρια τελευταία! Παρ'όλες τις δουλειές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...