Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Τζιν εγκυμοσύνης

Είναι πολύ εύκολο να πάρουμε ενα παλιό μας τζίν και να το κάνουμε εγκυμοσύνης. Εύχομαι να το ήξερα απο το 1ο παιδί, αλλά δεν πειράζει και στο 3ο θα βολευτούμε, καλιο αργα παρα ποτέ!
Ξετρυπώστε απο τη ντουλάπα σας ενα τζίν που δεν το θέλετε πια, αν σας είναι και λιγο πιο φαρδύ ακόμα καλύτερα, γιατι όσο να ναι εκτός απ'την κοιλια φαρδαίνει και λίγο ο πισινός στην εγκυμοσύνη (ή είμαι μόνο εγώ;). Το συγκεκριμένο παντελόνι το έχω κάτι χρόνια και επρεπε να το εχω ξεφορτωθεί εδω και πολύ καιρό. Οτι πρέπει για πειραματισμούς!
Ξηλώνουμε το φερμουάρ και τα πραγματάκια που κρατάνε τη ζώνη (πώς τα λένε;).
Κόβουμε γύρω γύρω τη μέση κάνοντας μια κούρμπα στο μπροστινό μέρος (εκεί που θα είναι η κοιλάρα!). Εγώ το έκοψα μέχρι και το μισό φερμουάρ αλλά να είστε συντηρητικοί με το κόψιμο, καλύτερα να το ξηλώσετε και να το ξανακόψετε παρά να το αχρηστέψετε τελείως. Στερεώνουμε το φερμουάρ και τις τσέπες με καρφίτσες.
Παίρνουμε ένα παλιό φανελάκι κατα προτίμηση ελαστικό στο αρχικό μας νούμερο και κόβουμε το επάνω μέρος. Έχουμε έτσι εναν ελαστικό σωλήνα.
Τον γυρίζουμε απο την ανάποδη και τον περνάμε πάνω απο το τζίν με τις κομμένες πλευρές να συναντιούνται. Στερεώνουμε με καρφίτσες και ράβουμε καλά (με διπλή ραφή ή ζικ ζακ).
Έτοιμο!!!
Και παρόλο που δε θα φαίνεται, η κοιλιά μου θα είναι γαλάζια! Ξερετε τι σημαίνει αυτό....

15 σχόλια:

  1. Αχ αν πιάνει το χέρι σου...τα πάντα μπορείς να κάνεις!
    Εγώ δε θα το δοκίμαζα ούτε κατά διάνοια!Θα κατέστρεφα και το παντελόνι και το φανελάκι!
    Με το καλό το αγορονινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου και με το καλό να το δεχτείς το μικρούλι σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τρίτο μωρό περιμένεις;Με το καλό να έρθει!
    Καταπληκτική η ιδέα σου,αν πιάνουν και τα χεράκια με το ράψιμο,τέλεια!
    Καλό μήνα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθε μανούλα μπορεί να καταλάβει πόσο χρήσιμο είναι αυτό το παντελόνι και πόσο άνετο!
    Με το καλό να έρθει το αγοράκι σου, να το κρατήσεις στην αγκαλίτσα σου και να το καμαρώσεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμα πιάνει το χέρι σου μπορείς να κάνεις πολλά! Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό...με το καλό....!
    Η ιδέα σου πανέξυπνη και δε μπορώ να καταλάβω γιατί να μην το κάνει κάποιος τόσο όμορφα και απλά αντί να αγοράσει ένα καινούργιο πανάκριβο και να το φορέσει μόνο για λίγους μήνες! Λίγη θέληση χρειαζεται και υπομονή!
    Είσαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό σου γιατί εγώ που κεντάω και είδα το κέντημά σου μου άρεσε πολύ! Με το καλό να το τελειώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόπο! Η φαντασία σου οργιάζει! Εγώ ποτέ δεν θα σκεφτόμουνα μια τέτοια λύση! Άντε με το καλό να έρθει και ο μπέμπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία ιδέα για τις μέλλουσες μαμάδες που δεν μπορούν ν΄αποχωριστούν τα τζιν τους!!!Σου εύχομαι ο,τι καλύτερο για τη συνέχεια και με το καλό το τρίτο σου παιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλή ιδέα σου και πολύ οικονομική!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα. Εγώ πάντως τώρα που δε δουλεύω τη βγάζω με τις φορμίτσες μου και κολάν.Βοηθάει βέβαια ότιδεν έχω πάρει πολλά κιλά.Με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το καλό!!! Πολύ ωραίο το παντελόνι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το δοκίμασα,είναι πολύ εύκολο να φτιαχτεί. Είχα ένα κολάν τζιν που με ενοχλούσε η ζώνη που είχε πάνω κ δεν το ήθελα πλέον κι όλας,ανακύκλωση ρούχων! Εγινε τέλειο χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις ραπτομηχανής. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...