Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Νέα νήματα

Και πειραματισμοί.
Ο καιρός εχει αρχίσει να βελτιώνεται, αλλά η ανοιξη μου φαίνεται ακόμη μακρινή. Ισως γιατι ανυπομονώ τόσο να γνωρίσω το μπεμπάκι μου!
Μεχρι τότε χαζολογάω με διάφορα καινούρια σχέδια για βελονακι. Πχ πώς σας φαίνεται αυτό;
Στην αρχή σκέφτηκα κουβέρτα αλλά τελικά νομίζω οτι είναι λίγο ακατάλληλο (πολλές τρύπες, θα μπάζει αέρα!). Μπορείτε να σκεφτείτε κάτι άλλο;
Κάτι άλλο που ασχολούμαι (σε πλεκτό) είναι αυτό:
Περιέχει αλπακα και είναι τόσο απαλό και αφράτο! Προορίζεται για δώρο σε ενήλικα οπότε εξηγείται το σοβαρό χρώμα,δεν σας εχω συνηθίσει σε τετοια χρωματική παλέτα, ετσι δεν είναι; Δεν μπορώ να δώσω πολλές λεπτομέρειες για το σχέδιο γιατι θέλω να είναι έκπληξη, έχω ενθουσιαστεί μ'αυτο το νήμα όμως, ειναι πραγματικά καταπληκτικό!
Επίσης ετοιμάζω ενα tutorial για ράψιμο, ελπίζω την επόμενη βδομάδα να είναι έτοιμο, να σας δείξω και πώς αξιοποίησα το κέντημα που έφτιαχνα!
Φιλάκια σε όλους, κρατάτε γερά, η άνοιξη πλησιάζει!!!

6 σχόλια:

  1. Υπέροχα και τα δυο! Το πρώτο για τα χρώματα του και το δεύτερο και από την εικόνα φαινεται απαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενάκι μου πολύ χαρούμενο το μοτιφάκι σου!!! Θα στόλιζε, παρεούλα με μερικά άλλα, έναν καναπέ, αν γίνονταν μαξιλαράκια!!!
    Αλλά και το "σοβαρό" σου πανέμορφο!!!
    Περιμένω να δω και τις οδηγίες ραψίματος! Με ενδιαφέρουν πάντα αυτά τα θέματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, το πρώτο σου σχέδιο το έχω δει σε περιοδικό με πλεκτά σαν σάλι, και ριχτάρι για καναπέ. Ήταν έτσι πολύχρωμο σαν το δικό σου και έκανε πολύ ωραίο!! Το δεύτερο έχει πολύ γλυκό γκρι και πολύ ωραία πλέξη!! Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μου άρεσε και για κουβερτούλα ανοιξιάτικη, αλλά και για σάλι. Έχω ένα σάλι που η πλέξη του έχει ΠΟΛΛΕΣ τρύπες, αλλά παρόλα αυτά το φοράω συνέχεια τις ενδιάμεσες εποχές....
    Θα ήθελα ένα ακόμη, ευχαριστώ....:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με το καλό να έρθει το μπεμπάκι σου! το πάνω δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσες να το κάνεις. το γκρι είναι πολύ φινετσάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...