Σάββατο, 14 Απριλίου 2012

Μαχλέπι, συννεφιά και άρωμα πασχαλιάς...

Εύχομαι σε όλους σας καλή Ανάσταση με υγεία κοντά σ' αυτούς που αγαπάτε.
Εμείς είχαμε μια υπέροχη Μεγάλη Εβδομάδα,
με όμορφες βόλτες στο Μόντε Σμιθ πριν την εκκλησία,
και στις γύρω γειτονιές...
Με πολλές δουλειές στο σπίτι (τρελαίνομαι όταν φοράω την ποδιά μου, νοιώθω πολύ καλή νοικοκυρά πριν καν αρχίσω! Και παραδόξως καλύπτει όλη την κοιλιά μου!)...
Και με πολλά παραδοσιακά μαγειρέματα. Φέτος άπλωσα φύλλα νεραντζιάς πάνω στα καυτά μελιτίνια μόλις βγήκαν απ' το φούρνο και το σπίτι γέμισε με μια απερίγραπτη μυρωδιά από νεράντζι και μαστίχα.
...τόσο όμορφη που δεν αντιστάθηκα και έβαλα και μερικά φύλλα στα σακουλάκια που θα δωρίσω. Ελπίζω να μην παραξενευτούν οι παραλήπτες!
Εύχομαι να περάσατε το ίδιο όμορφα!
Και του χρόνου!

10 σχόλια:

  1. Τί όμορφες εικόνες είναι αυτές;! Σου εύχομαι να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα αυτές τις μέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μου θύμισες με τα μελιτίνια σου.... Ή θεία μου τα έφτιαχνε όταν ήμουν κοριτσάκι κι έχω να τα δω από τότε!... Καλή Ανάσταση, Καλή Πασχαλιά και Καλή Λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mυρωδιές πασχαλινές κι ομορφιές της ανοιξιάτικης φύσης!
    Καλή Ανάσταση,με το καλό το μωράκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες εικόνες!Σου εύχομαι να περνάς υπέροχα, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Elena
    μέχρι εδω έφτασαν οι μυρωδιές σου!!!
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,Και του Χρόνου με υγεία και το καινούργιο μωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Αγαπώ Μόντε Σμίθ...επίσης μου άρεσε και η ποδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστος Ανεστηηη!!!!
    Υπεροχη η ποδια (και η κοιλιτσα) και ονειρευομαι τα αρωματα που λες, παρολο που δεν μου αρεσουν τα μελιτινια!
    Φιλια πολλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το blog σου είναι εξαιρετικό! Συ εύχομαι καλή λευτεριά πρωτα ο θεός και καλό blogging! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφη ποδιά και ακόμη πιο όμορφη (πρώην) κοιλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...