Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Ανοιξιάτικο Giveaway

Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα, είστε καλά; Εγώ είμαι τρομερά ενθουσιασμένη γιατί σας έχω έναν καταπληκτικό Πασχαλινό διαγωνισμό! Σχεδόν εύχομαι να μπορούσα να πάρω κι εγώ μέρος!!!

Τα δώρα του διαγωνισμού προέρχονται από το online κατάστημα ΜΑΛΛΙΑ-ΚΟΥΒΑΡΙΑ
Πρόκειται για ένα κατάστημα με έδρα τα Γιαννιτσά φτιαγμένο από δύο κοπέλες, την Άννα και την Πόπη, με πολύ μεράκι και γούστο. Κάντε μια βόλτα από το site τους, να ξετρελαθείτε όπως κι εγώ με την καλοκαιρινή συλλογή νημάτων, τα αξεσουάρ και τα φανταστικά περιοδικά πλεξίματος!

Τα δώρα λοιπόν είναι δύο:

Ο 1ος τυχερός θα κερδίσει 10 κουβάρια από το εκπληκτικό νήμα Rowan handknit cotton
σε 5 διαφορετικά ανοιξιάτικα χρώματα.
Όσοι ξέρουν από βελονάκι αποκλείεται να μην ξέρουν το συγκεκριμένο νήμα, είναι 100% βαμβάκι και τρομερά απολαυστικό στο πλέξιμο! (Υπάρχει δυνατότητα να επιλέξει διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το διαθέσιμο στοκ).

Ο 2ος τυχερός θα κερδίσει ένα βιβλίο για βελονάκι της Rowan και θα επιλέξει ανάμεσα στο Holiday Crochet ή το Summer Crochet.
Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό πρέπει να είστε αναγνώστες και να αφήσετε ένα σχόλιο για το ποιος θα ήταν για σας ο ιδανικός πασχαλινός προορισμός! Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη και ταξιδέψτε!
Μπορείτε να αφήσετε σχόλια μέχρι και την Κυριακή του Πασχα (15/04/12). Η κλήρωση και η ανακοίνωση των νικητών θα γίνει μέσα στις επόμενες μέρες.

Και για όσους έχουν καλοκαιρινά project στο μυαλό τους, μην ξεχάσετε ότι το Μαλλιά-Κουβάρια προσφέρει δωρεάν αποστολή για τις παραγγελίες σας από 50 ευρώ και πάνω .

Σημείωση 2/4/2012: Η μέχρι τώρα συμμετοχή σας με έχει συγκινήσει και σας ευχαριστώ πολύ! Σας υπενθυμίζω οτι για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας πρέπει να είστε αναγνώστες του ιστολογιου, κυρίως για να είναι πιο εύκολη η ταυτοποίηση των στοιχείων σας (αν αφήνετε ανώνυμα μηνύματα, πώς θα αποδείξετε οτι ήταν δικά σας;). Παρακαλώ να σεβαστείτε τους όρους του διαγωνισμού για να είναι δίκαιος για όλους!

212 σχόλια:

  1. ιδανικός προορισμός??μμμ Το Πήλιο!!όσες φορές έχω πάει ήταν υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα!!! Τί ωραία ανοιξιάτικη ιδέα! Λοιπόν, για 'μένα ο πιό όμορφος πασχαλινός προορισμός είναι η Κέρκυρα.
    Υ.Γ. Δεν ήξερα το κατάστημα των κοριτσιών αλλά τώρα που το έμαθα πάω το ψαχουλέψω λίγο και σίγουρα θα βρω κάτι να το θέλω. Με ξέρω! :) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, καλό μήνα! Το giveaway είναι τόσο καλό που θα μπορούσε να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο!!!
    Ο ιδανικός προορισμός για Πάσχα είναι το Ρέθυμνακι μου! Πολύ φαί, πολύ ρακί, πολύ αγάπη και (ευτυχώς) ακόμα πιο πολλά γέλια! Πω πω πόσο θα μου κοστίσει που δεν θα πάω φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα. Τέλειο το giveaway με πολύ πρωτότυπα και χρήσιμα δώρα!!!!!!
    Ιδανικός και αγαπημένος προορισμός γα το Πάσχα δεν θα ήταν άλλος από το χωριό του πατέρα μου στην Αχαϊα, όπου έχω τις καλύτερες αναμνήσεις ως παιδί!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα κ καλό μήνα σε όλους!!
    Για μένα ο ιδανικός προορισμός για το Πάσχα είναι οπουδήποτε,αρκεί να έχω δίπλα μου τους πιο σημαντικους ανθρωπους της ζωής μου:τα 2 μου κοριτσάκια κ τον άντρα μου!Τι καλύτερο?
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό το giveaway!!!
    Ένα μεγάλο μπράβο στα κορίτσια για την προσπάθεια που κάνουν. Τους εύχομαι καλή επιτυχία.
    Ιδανικός προορισμός για μένα αυτή την εποχή θα έλεγα Ελλάδα γενικά... μιας και είμαι πρόσφατα ξενιτεμένη και μου λείπει πολύ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικο νημα,καταπληκτικο καταστημα με φοβερη εξυπηρετηση!
    Μακαρι να ειμαι μια απο τις νικητριες!!!
    Αγαπημενος προορισμος για το Πασχα ειναι η Κερκυρα,αλλα ποσο τυχερη ειμαι που κατέληξα να μένω σε αυτο το υπεροχο νησι,ετσι γλυτωνω και τις μετακινησεις!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα σε όλες. Ιδανικός προορισμός για μένα ; Οπουδήποτε στην εξοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!!! Ο καλύτερος προορισμός για το Πάσχα δεν είναι άλλος από το χωριουδάκι μου....αρνάκι, κόκκινα αυγουλάκια και κρασί από το αμπέλι του παππού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλό μήνα κορίτσια!! καλά τά δωράκια τέλεια!! για μένα ιδανικός προορισμός είναι εκεί που είναι η οικογένειά μ! Πάσχα στο χωριό, γίνεται χαμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα. Για μένα ιδανικός πασχαλιάτικος προορισμός είναι η ελληνική ύπαιθρος. Αλλά και 3 μέρες Φλωρεντία δε με χαλάει. :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου ΈΛενα.Είμαι η Μάργα, που έμαθα από εσένα βελονάκι. Θα ήθελα να σου δείξω τι έχω κάνει,γι'αυτό αν θέλεις και έχεις λογαριασμό στο fb πες μου.Για μένα ο ιδανικός προορισμός για το Πάσχα είναι η Βουδαπέστη,που θα πήγαινα τον χειμώνα αλλά τελικά ακυρώθηκε...Ελπίζω να πάω τον Μάιο όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα και καλο μηνα και απο μενα!!! Τελεια η ιδεα των δωρων!!!!
    Ο καλυτερος πασχαλινος προορισμος για μενα ειναι το χωριο μου, Βλαστη Κοζανης, υψομετρο 1200μ, καταπρασινο τοπιο, ησυχια, ηρεμια, ενα ιδανικο μερος για πασχαλινες και οχι μονο, διακοπες!!!!! Αχ χωριο μου ομορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημέρα! Ιδανικός προορισμός είναι η Μάνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα και καλό μήνα.Για μένα ο ιδανικός προορισμός για το Πάσχα εκτός από την Σαλαμίνα που έχω τις καλύτερες παιδικές αναμνήσεις θα έλεγα πως είναι η Υδρα.Μακάρι να μπορούσα να τα καταφέρω να πάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και καλό μήνα σε όλες.....Πέρα από το σπίτι σου τα πάντα φαντάζουν ιδανικός προορισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα!!! καλό μήνα να έχουμε... Ιδανικός προορισμός??? στο χωριό μου ένα μικρό χωριό στο Αμάρι Ρεθύμνου!!! με την οικογένειά μου πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και από μένα. Τέλειο και το blog και το giveaway!!! Ο ιδανικός πασχαλινός προορισμός για μένα είναι το εξοχικό μας σπίτι όπου πήγαινα όταν ήμουν παιδί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερα και καλο μηνα ευχομαι!
    ο πιο τελειος προορισμος για το πασχα ειναι για εμενα στο χωριο. ετσι παραδοσιακα μου αρεσει. οποιος ομως δεν εχει χωριο για να παει, φανταζομαι απλα ειναι ωραια αυτες τις μερες να εισαι με την οικογενια σου και να περασεις καλα. Παρε τον αντρα/γυναικα σου και τα παιδια και πανε για πικ νικ στην εξοχη.....τελεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΑΡΙΑ ΛΕΒΑΝΤΗ2 Απριλίου 2012 - 1:45 μ.μ.

    ΠΑΜΕ ΤΗΝΟΟΟΟΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα σε όλους!

    Σ ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό! Λοιπόν Ιδανικός προορισμός για μένα θα ήταν η Ελλάδα και η οικογένεια μου, μιας που αποτελώ μόνιμο κάτοικο εξωτερικού. Ελπίζω το επόμενο Πάσχα να τα καταφέρω!

    Βιβή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα! Ιδανικός προορισμός είναι η Τήνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα! Τι ωραίο δώρο! Ιδανικός προορισμός για μένα τα Ζαγοροχώρια. Είχα πάει το Πάσχα του 2010 και πέρασα καταπληκτικά! Υπέροχη φύση, γραφικοί οικισμοί και πεντανόστιμες πίτες!

    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Έχω να πω μόνο τα καλύτερα για τα Μαλλιά Κουβάρια!!!Απόλυτα ικανοποιημένη με την ποιότητα των μαλλιών και την εξυπηρέτηση των παιδιών!!!!Αγαπημένος προορισμός... Άνδρος το νησάκι μου στο οποίο πέρασα όλες τις παιδικές μου διακοπές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραία ιδέα, ωραίος διαγωνισμός!!!
    Πολύ θα ήθελα να ήμουν στο σπίτι μου, στην Ελλάδα, να σουβλίσουμε το αρνί μαζί με όλους τους αγαπημένους μου!!! Να χορέψουμε, να φάμε το κοκορέτσι του μπαμπα μου, να "μαλώσουν" και πάλι η μαμά μου με τον άντρα μου για το αν πρέπει να δυναμώσουν τη φωτιά ή να κατεβάσουν χαμηλότερα το αρνί, να μαζέψουμε τις πρώτες μαργαρίτες για να στολίσουμε το πασχαλινό τραπέζι....Οι γιορτινές μέρες μακρυά από την πατρίδα δεν έχουν το ίδιο ζωντανό χρώμα....!
    Φιλιά και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. kalo mina!!!latreuw ta mallina!!!paris for ever!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. η κερκυρα !
    ειμαιη γεωργια τσαλουχιδου
    georgelina10@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο ωραιοτερος προορισμος για πασχα ειναι στο σπιτι μας με τους αγαπημενους μας και καλο φαγητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kaloooo
    danai
    sdanai84@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. σιγουρα μετραει η παρεα και οχι ο προορισμος.ο διαγωνισμος ειναι τελειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπεροχα ειναι!
    οτι πρεπει για το πασχα:)
    email:maraki19974ever2010@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παριιιιιιιιισι !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. anna tsa
    annatsag@hotmail.com
    Η Κρητη φυσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολυ καλη ενασχοληση και αγχολυτικο!
    το θελω για τη μαμα μου
    mariapara01@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ιδανικός προορισμός είναι τα ζαγοροχώρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαλκίδα = ιδανικός προορισμός
    nikolaras1978@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. athkaripi@yahoo.gr

    ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ Η ΡΟΔΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ SUPER! ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΗΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. H Kαστορια ειναι ενα μερος που με εμπνεει για ολων των ειδων τις διακοπες GFC titamou
    titamou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πήλιο και πάλι Πήλιο! (υπεροχα νήματα και βιβλια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. teleio Nikoletta nikiopt@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. idanikos proorismos gia pasxa einai h andros!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. θα ήθελα πολύ να πάω στην Κέρκυρα με την οικογενειά μου το Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. salonica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τέλειο giveaway!!
    Tο ξέρω το καταστημα των κοριτσιών κι έχω παραγγείλει νήματα κάμποσες φορες, το σπουδαίο είναι ότι φτάνουν από Γιαννιτσά στη Βυτίνα σε μία ή το πολύ δυο μέρες!
    Θα ήθελα πολύ να πάω για το Πάσχα σε καποιο νησί,για παραδειγμα Καρπαθο, αλλά αυτές είναι εποχες δουλειάς για μας.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. δεν εχω παει ποτε πουθενα εκτος μια μονοιμερη στο αγαπημενο Ναυπλιο αλλα φετος με την δουλεια θα παω Αιγινα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ιδανικός προορισμός θα ήταν η Κέρκυρα !!!
    ouranos0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ!!!

    roulaki_11thamre@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Agios Mavrikios!!!!!!
    popitoneoagioneri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ιδανικος πασχαλιατικος προορισμος για μενα ειναι η πατριδα μου, η Δραμα, γιατι ολοι οι δικοι μου και οι φιλοι μου ειναι εκει, και γιατι λεφτα για παραπανω δεν υπαρχουν!! Χαχαχααχα!!
    Τελειος διαγωνισμος!! Ευχαριστουμε πολυ!!!

    GfC: Aleka Nikolaidou
    alekakizim@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολύ καλός ο διαγωνισμός και πολύ χρήσιμο το δώρο!!!! Θα ήθελα αυτό το Πάσχα να πάω στην κέρκυρα με τον αντρα μου αλλα δυστυχως δεν γίνεται,ισως του χρονου.... Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καπου στο εξωτερικο που δν εχω παει κ ποτε!
    gfc:Basw Tzimopoulou
    baswtzimopoulou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Για μένα ιδανικός πασχαλινός προορισμός είναι η Κέρκυρα. Η πόλη είναι πολύ όμορφη, με έντονο Βενετσιάνικο στοιχείο, και το πάσχα τη στολίζουν με μοβ φώτα. Όμορφό, καταπράσινο, μουσικό νησί, πλουτίζει ιδιαίτερα εκείνες τις ημέρες με όμορφες παραδόσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εγω τον πιο τελειο προορισμο προτεινω Καρπενησι. ειχα παει μια χρονια και μου εκανε μεγαλη κ ωραια εντυπωση εκει

    Gfc: killerkate
    ka8rin18041992@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ιδανικός προορισμός; Θα επιλέξω τη Μονεμβασιά, τη λάτρεψα κι ας είμαι 1000 χλμ μακριά!

    GFC: Faih
    tsakalou.foteini@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ευχαριστούμε για το δώρο! Ο διαγωνισμός προβάλεται στο Save & Win, το πληρέστερο σάιτ διαγωνισμών ( http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Οπουδήποτε αρκεί να εφευγα απο την Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΛΑ!!!!ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΨΑΧΝΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. στη Μήλο..
    gfc.. elena1985

    mail... elenitca1985@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τρίκαλα Κορινθίας... mixalhs το gfc
    mixalisathens@gmail.com mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Φλωρεντία ....
    gfc:ΜΑΡΙΑ

    evriaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. To xwrio mou...sto Nauplio!!!
    apostoliskaltsas@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ταξείδι να"ναι και όπου να'ναι
    GFC:Elena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τρίκαλα!
    fotini.kostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ιδανικός προορισμός είναι η Τήνος!
    sebintakoula@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Kαλημέρα! Υπέροχος ο διαγωνισμός!
    Ιδανικός προορισμός για μένα φέτος θα ήταν η Σαντορίνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μου αρέσουν τα ταξίδια όσο τίποτα άλλο στον κόσμο!!!Μακάρι να μπορούσα να δώ όλη τη γή από άκρη σε άκρη με καλή παρέα φυσικά και την φωτογραφική μηχανή μου!!!Αγαπημένος προορισμός για το πάσχα...Νάξος!!!!Τα πάτρια εδάφη μαζί με την οικογένεια είναι ότι πρέπει για αυτές τις άγιες μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Οπουδήποτε με τον άντρα μου και τα παιδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. σε οποιοδήποτε χωριό μακρυά από τη βουή της πόλης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Η Κέρκυρα!
    ΑΣΗΜΟΜΥΤΗ ΡΕΒΕΚΚΑ
    revek_25@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΙΑΚΩΒΟΣ
    ΠΑΠΟΥΤΣΕΛΛΗΣ
    jpapouts@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Κάπου με ήλιο, ωραία χρώματα, καλή παρέα, ωραίο φαΐ, ξεκούραση και παράλληλα κέφι. Ακόμη δε ξέρω που αλλά έτσι το σχεδιάζω. Ευτυχισμένες μέρες σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mariasid2000@yahoo.com

      Διαγραφή
    2. σαντορινη και καλη παρεα!!! αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

      Διαγραφή
  73. ροδος
    ελενη τριανταφυλλιδου
    heltriantafyllidoy@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Amazing giveaway!!!
    Exw mono 4 meres adeia opote 8a perasw to Pasxa sto Londino..

    Euxaristw gia to sxolio sou,
    Anastasia

    natfou86@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. οπουδήποτε με τον σύντροφό μου κ τους αγαπημένους μας φίλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. istanbull!!!!

    filimand@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ο ιδανικός προορισμός για το Πάσχα για μένα είναι το σπίτι μου.... γιατί τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να περνάς τις γιορτές με τους ανθρώπους που αγαπάς και την οικογένειά σου στο μέρος που σε φιλοξενεί όλα τα χρόνια της ζωής σου!!!!
    charatsiari.maria@yahoo.gr
    Μαρία Χαρατσιάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΟΝΗΣΙ...ΛΑΛΑΛΑΛΛΛΑΛΑΛΑΑΑΑ!
    ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ!

    ΣΟΦΙΑ ΓΕΩΡΓΑΡΙΟΥ
    sophilia81@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. καλο μηνα..καλημερες :D εμμ Ναυπλιο ειναι ο τελειος προορισμος για το πασχα:Ρ syrios94@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ένα ταξίδι στην Πόλη, να κάνω ανάσταση στο Πατριαρχείο, να μυρίσω το Βόσπορο, να ακούσω πάλι τους γλάρους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ιδανικός προορισμός; Δεν με νοιάζει, αρκεί να είμαι με την κατάλληλη παρέα! Συστήνω βέβαια το υπέροχο Πήλιο, τα Ζαχοροχώρια και το μαγευτικό Πόζαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ιδανικος προορισμος; για Πάσχα τουλάχιστον η Κέρκυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. geia sas

    idaniko meros einai to xorio mou sto nomo kilkis

    popi poulikidou

    poylmoyr@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Οινούσσες Χίου! Πραγματικά υπέροχος προορισμός!
    Stella Petridou
    petridoustela@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΦΥΣΙΚΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Κωνσταντινούπολη
    handmade000@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. καλο μηνα Ναυπακτος!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. λατρευω την γαλλια, οπουδήποτε λοιπον στην γαλλια κ στο πιο μικρο χωριουδακι ξερω οτι θα περασω αξεχαστες στιγμες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ορεινα και παραδοσιακα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. κ στα νησια γινονται τρελλα γλεντια, κ ομορφες στιγμες αναστασης. Υδρα..
    jenny_meli81@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Απαντήσεις
    1. η κερκυρα
      ελισαβετ αδαμιδου
      email vetaadamidoysfendami@gmail.com

      Διαγραφή
  93. ΟΡΕΙΝΗ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Θα ήθελα να πάω Γαλλία...αλλά θα μείνει όνειρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ιδανικός προορισμός θα ήταν το Παρίσι..παιδικό απωθημένο..που από τι φαίνεται απωθημένο θα μείνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
    e_tzelai@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Αχ, αυτό τα δώρα είναι πειρασμός!
    Μμμμ Πάσχα... Κάπου ελληνικά και παραδοσιακά! Σε ένα χωριό, δε με νοιάζει ποιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ο καλυτερος πασχαλινος προορισμος για μενα ειναι το χωριο μου, γανναδιο κονιτσηs , υψομετρο 1000μ, καταπρασινο τοπιο, ησυχια,τρεχουμενα νερα,καλντεριμια, ηρεμια, ενα ιδανικο μερος για πασχαλινες και οχι μονο, διακοπες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ο πασχαλινός μας προορισμός είναι το χωριό κοντά στους αγαπημένους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ιδανικός προορισμός Θεσσαλονίκη,φαγητο με αγαπημένα άτομα και φραπεδια μετα στην παραλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ιδανικος προορισμος ειναι η κερκυρα παρεα με την οικογενεια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. εγω θα τιμησω την ομορφη Χαλκιδικη μας!!!που εινια κ σχετικα κοντα μου!!! απεραντο πρασινο,απεραντο γαλαζιο και υπεροχες μυρωδιες που σε ταξιδευουν!!!!!dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ιδανικος προορισμος είναι όλα τα μέρη όλα τα αγαπημενα χωρια της Ελλαδιτσας μας μαζί με τ' αγαπημενα μας πρόσωπα!
    Καλο Πάσχα!
    anasta_1979@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. προτείνω Πάσχα στο Ναύπλιο. Μεγάλη Παρασκευή με συγκέντρωση όλων των επιτάφιων στην πλατεία Συντάγματος και Ανάσταση στον Άγιο Νικόλαο δίπλα στο λιμάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. O ιδανικός προορισμος για μένα νομίζω το παρίσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ο ιδανικός πασχαλινός προορισμός είναι η κέρκυρα φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Πάντα το Μαθράκι, είναι τέλειο μέρος!
    mariafadeout@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Χίος φυσικά
    spooky@freemail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΦΥΣΙΚΑ
    ELENIXAGORARAKI@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Μακεδονία!!!!!!!
    alarga.tina@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΑΝΑΦΗ!ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Καλημερα! το τελειο πασχα ειναι στα Τζουμέρκα! Πηγαινετε και θα με θυμηθειτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. πηλιο......................καταπληκτικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. πασχαλινος προορισμος υδρα!!

    pelagia1905@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καλημέρα, καλό μήνα και καλές γιορτές σε όλους! Ο ιδανικός πασχαλινός προορισμός για μένα είναι η σαντορίνη που τόσο αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. pantou kala einai ean yparxoun ta lefta
    liafer86@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Καλημέρα και καλό Πάσχα σε όλους-ες! Ο ιδανικότερος προορισμός για εμένα είναι στο παραθαλάσσιο γραφικό χωριό μου, μαζί με την οικογένειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. kalim4era se olous!!kalo pasxa na exoume :D to kalitero meros gia mena einai to xwrio m i mani giati exei kai bouno kai thalasa...kathesai stin beranta kai exeis apenanti to aperanto galazio kai dipla to bouno..ti pio exaisio apo afto?apo tous ixous tis fisis ?kai tin aperant omorfia tis?georgina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ.ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ;ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗ ΣΥΡΟ....
    GFC:ΑΝΝΑ ΦΡΕΡΗ,annfreri@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Eγώ θα ήθελα να πάω σε κάποιο νησί..
    Ωραία τα δωράκια, ευχαριστούμε για το διαγωνισμό!
    GFC:Βάσω Α. mail:vaso9280@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ιδανικός πασχαλινός προορισμός τα ζαγοροχώρια!
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ισπανιααααααααααααααααααααα
    θελω να παω ισπανια
    εχω ακουσει τα καλυτερα

    gfc: marybourazana
    mail: marybourazana@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. πορτογαλια για παντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Μμμ... Μάλλον θα πάω στα όμορφα Τρίκαλα όπως κάθε χρόνο!! Καλό Πάσχα και καλή επιτυχία!

    Μαρία Μπρέντα

    mariabreda@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Υπέροχος διαγωνισμός!!!!!!!!!
    Μαζί με την οικογένεια μου,στο αγαπημένο μου και λατρεμένο μου, χωριό !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Α καταπληκτικό δωράκι! Βέβαια έχω να πλέξω κάτι χρόνια, αλλά θα μπορούσα να κερδίσω το βιβλίο, οπότε λέω να λάβω μέρος!
    Ιδανικός προορισμός; Χμμμ θα διαλέξω την Κέρκυρα, γιατί έχω πάει 4 φορές, αλλά ποτέ το Πάσχα και γιατί εκεί ζούνε οι κουμπάροι μας και κάθε φορά μας παρακαλάνε να πάμε! Ε που θα πάει...
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Αγαπημένος πασχαλινός προορισμός είναι το χωριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. υπέροχο δώρο!!!!αγαπημένος προορισμός:βόλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Νίσυρος... το πιο όμορφο νησί του Αιγαίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ο καλυτερος προορισμός είναι εκεί που η ψυχη μας είναι ηρεμη και έτοιμη να διασκεδάση..... καλή παρέα με καλό φαγητο και όπου να είναι ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Κέρκυρα..αλλά και Κεφαλλονια θα ήθελα πολύ να πάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Ο καλυτερος προοροσμος ειναι παντα το χωριο!!
    Φαγητο, οικειες φυσιογνωμιες και ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ο ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Τέλειο δώρο!!!! Ότι πρέπει για να κάνω υπέροχες δημιουργίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ενας ειναι ο ιδανικος προορισμος για Πασχα...το σπιτι της μαμας και του μπαμπα με το κατσικακι ετοιμο στην σουβλα και τ οκοκορετσι να μοσχοβολαει...μμμμ...2 εβδομαδες μεινανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Καλημέρα και απο εμένα!!! Ευχαριστούμε για το δώρο είναι τόσο λαχταριστό!!!!Ιδανικός προορισμός για εμένα είναι η Κέρκυρα θα ήθελα πολύ να βρίσκομαι εκεί το Πάσχα με αγαπημένα μου πρόσωπα!!!Να είστε καλά και να έχετε μια καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Καλημέρα! ο ιδανικός πασχαλινός προορισμός είναι όπου βρίσκονται οι αγαπημένοι μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ιδανικός πασχαλινός προορισμός είναι η κέρκυρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Kalo pasxa se olous!! sto xwrio pername panta kalytera, stin \fysi ksanavriskeis ton eauto sou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Οπουδήποτε με τον άντρα και τον γιό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. mmm...idanikos pasxalinos proorismos....ma fysika i kerkyra!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. teleio to dwraki!! panta sto xwrio to pasxa kai oikogenoiaka!!
    evelina
    evelinastvrd@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. opoudhpote arkei na eimai me tous an8rwpous pou agapw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. telia xrwmata lia2510@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Αχ!!!Πολύ θα ήθελα να κερδίσω!!!!
    Τώρα ο αγαπημένος μου πασχαλινός προορισμός...χμ...τις γιορτές μου αρέσει να τις περνώ στο σπίτι, οικογενειακά, και μιας και μένω σε χωριό...σπίτι μου, σπιτάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Για Πάσχα λέει η Κέρκυρα, γιατί έχουν ωραία έθιμα!
    Έλλη Πετσανίδου
    elli_0608@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Στην όμορφη Καλαμπάκα με τα ξακουστά Μετέωρα!!! Είναι και η καταγωγή μου άλλωστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Αγαπημένος προορισμός είναι το σπιτάκι μου στο χωριό όπου μου αρέσει κάθε χρόνο γιατί μαζευόμαστε όλοι και περνάμε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Καλύτερα από την Ελλάδα γίνεται; Φέτος θα πάμε στην Τήνο να δούμε άλλα ήθη και έθιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Δεν είναι ένας αλλά πολλοί.. Όλη η Ελλάδα..Αν είσαι μαζί με την οικογένειά σου, δε με νοιάζει τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Να μαι κι εγώ ..δηλωνω συμμετοχή ..προορισμό πασχαλινό ..μμμμμμ παντού με καλή παρέα αλλά θα πω το Πήλιο ..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Στην Κέρκυρα! Έχω κάνει Πάσχα εκεί και ήτανε πανέμορφα!Πολύ θάθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να το ξανακάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. axladokastro!!
    anastasia_avr_@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ιδανικός προορισμός για Πάσχα θα έλεγα πως είναι η Πάτμος "το νησί της αποκάλυψης". Ένα απ'τα ωραιότερα έθιμα του είναι η αναπαράσταση του Μυστικού Δείπνου που πραγματοποιείται εδώ και 400 χρόνια. Πιστεύω ότι αξίζει να το δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Τι βλεπω?Τι βλεπω? Διαγωνισμος μου μυρισε...
    Λοιπον, Γλυκια μου Κερασοπιτουλα, ο δικος μου αγαπημενος διαγωνισμος ειναι στο πατρικο μου με τους γονεις ,τα αδελφια μου, τους θειους, τα παιδια μας, τα ανιψια μας και τους φιλους!
    Περιλαμβανει αρκετη εκκλησια για την Μεγαλη εβδομαδα και νηστεια. Παμε με τα καλα μας και τις ομορφες λαμπαδιτσες μας στην Ανασταση, καθομαστε ως το τελος να ακουσουμε την Πιο χαρουμενη λειτουργια του χρονου και αφου κοινωνησουμε ολοι οικογενειακως γυριζουμε σπιτι για το αναστασιμο δειπνο!
    Την αλλη μερα...το καιμε το πελεκουδι!!!
    Μαζευομαστε ολοι και ψηνουμε, τρωμε,ριχνουμε και κανα χορο!!!;ο)
    Δεν ειναι αγαπημενος προορισμος, ειναι ιδανικο Πασχα!!! Με ολη την μεγαλοπρεπεια που του αρμοζει!
    Φιλια πολλα και καλη Ανασταση να εχουμε!
    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Διορθωση..."Αγαπημενος προορισμος",ηθελα να πω! Κεκτημενη ταχυτης!χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...