Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

Babysteps

Καλημέρα σε όλους!!! Καθώς αρχίζουμε να βρίσκουμε τις ισοροπίες μας σαν τριτεκνη οικογένεια, αποφάσισα να επιστρέψω σιγά σιγά στις παλιές μου συνήθειες. Η επιστροφή οπως σας είχα πεί με βρίσκει σε πολύ διαφορετική κατάσταση. Εκτός απο το νεογέννητο, που μας έχει ξετρελάνει, οι τελευταίοι μήνες ήτανε πραγματικά γεμάτοι αλλαγές. Η κυριότερη απ' αυτές είναι οτι αφήσαμε την όμορφη Ρόδο κι εγκατασταθήκαμε πια στην Αθήνα (ναι, λοχεία και μετακόμιση, κακή ιδεα!). Η Ρόδος θα μου λείψει τρομερά όμως η Αθήνα είναι ο τόπος μου και χαίρομαι αφάνταστα που επέστρεψα! Είμαι λοιπόν σε μια φάση που προσπαθώ να φέρω βόλτα το καινούριο μεγαλύτερο σπίτι, να ανταπεξέλθω στις ανάγκες του θηλασμού, να εξερευνήσω την καινούρια μας γειτονιά, να περάσω δημιουργικό χρόνο με τα πιτσιρίκια, που έχουν πάθει σοκ απο την απότομη αλλαγή περιβάλλοντος...

Το πρωί που ξυπνάω βάζω τα παπούτσια μου, ένα ζευγάρι που έχω για μέσα στο σπίτι, και πιάνω δουλειά. Αυτή η μικρή κίνηση με ενεργοποιεί τοσο καλύτερα απ' οτι να φορούσα παντόφλες (όσοι είστε εξοικειωμένοι με τη flylady ξέρετε τι εννοώ). Και το συγκεκριμένο ζευγάρι με κάνει να χαμογελώ, το είδαμε μαζι με τον mrΓ σε ένα μαγαζί και αμέσως συμφωνήσαμε οτι αυτά τα παπούτσια είχαν το όνομά μου επάνω τους! Κάνω λοιπόν μικρά βηματάκια κάθε μέρα μέχρι να στρώσει η κατάσταση και να μπορέσουμε να επανέλθουμε στις παλιές μας συνήθειες. Τις έχουμε τόσο ανάγκη και ειδικά εγώ. Θέλω να κάνω πράγματα δημιουργικά και απλά δεν υπάρχει χρόνος.

Για παράδειγμα, αυτό είναι το κουβερτάκι που είχα ξεκινήσει για τον Μικρούλη πρίν γεννηθεί κι ενώ εχω τελειώσει όλα τα τετραγωνάκια ,δεν έχω βρεί το χρόνο να τα ενώσω. Για να μη μιλήσω για όλες αυτές τις κλωστούλες που πρέπει να κρύψω! (πφφφ!) Παρεπιπτόντως αυτό είναι το τετραγωνάκι απο τα λουλουδάτα τετράγωνα, χωρις το λουλούδι (ξερετε, για να είναι πιο μάτσο...) προοριζόταν για κουβερτάκι μαιευτηρίου(!) αλλα ίσως προλάβουμε να το χρησιμοποιήσουμε Σεπτέμβρη-Νοέμβρη γιατι είναι βαμβακερό και αρκετά ελαφρύ.
Παρόλα αυτά δεν μπόρεσα να στερήσω για πολύ απο τον εαυτό μου τη μικρή πολυτέλεια του blogging, το να μπαίνω εδώ και να φλυαρώ, να δημιουργώ,να χαλαρώνω. Να μαι λοιπον, παλι στην παρέα σας, εύχομαι σύντομα να έχω όμορφα πράγματα να σας δείξω!

22 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες!Μας έλειψε η παρέα σου και οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά στο Μικρούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλωσόρισες και πάλι! Αυτό το πατουσάκι είναι μια γλύκα! Φιλιά στα ζουζούνια σου και μην ανησυχείς, θα βρεις ξανά τους παλιούς σου ρυθμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά νέα ξεκινήματα μαζί!
    Όλα να πάνε καλά και σύντομα να βρουν όλα το ρυθμό τους.
    Νεογέννητο,παιδιά,σπίτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ!Τι καταπληκτική φωτό η πρώτη!!!!Να σου ζήσει!!!Και καλορίζικη η μετακόμιση και η νέα ζωή στην Αθήνα...Γιατί βρε παιδιά πάλι εδώ;;;Εμείς λέμε πώς να την κάνουμε από την βρομιά και'σεις επιστρέψατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει Έλενα και καλή δύναμη σε όλα.Γρήγορα θα επανέλθεις και όλα θα πάνε καλά..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο μου αρέσουν οι αλλαγές κυρίως αυτές που γίνονται για καλό!!!Καλή αρχή και να σας ζήσει ο τρελοπατούσας!Εσείς προλάβατε να αφήσετε τη Ρόδο γρηγορότερα, εμείς μάλλον τέλη Αυγούστου μετακομίζουμε. Η αλήθεια είναι ότι το μόνο πράγμα που θα μου μείνει απ΄αυτό το νησί είναι η γέννηση του γιού μου, γιατί κατα τ΄άλλα δεν έχω και τις καλύτερες αναμνήσεις!!!!Καλως όρισες και πάλι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου ζήσει ο μικρος πριγκιπας! Και καλή ευκολία στην προσαρμογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου ζήσει το μικρό σου αστεράκι!!!!!! Καλή προσαρμογή στην Αθήνα... και ελπίζω να επιστρέψεις γρήγορα και στις δημιουργίες σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου ζήσει το γλυκάκι σου!!!
    Και καλή εγκατάσταση στο καινούργιο σπιτικό σου!!!
    Και πολύ υπομονή!!! Η πεθερά μου έλεγε "τον πρώτο χρόνο το παιδί, το δεύτερο χρόνο το πανί"...εννοώντας το εργόχειρο!
    Έχω χάσει πολλά....αλλά έκανα μια γρήγορη ανασκόπιση των όσων έχεις γράψει! Ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ η ιδέα του παγωτού...Θα επανέλθω για τη συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ζήσει!!!!!!!!!Καλως όρισες και πάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα τι ομορφιά!! Να σας ζήσει το κουκλί!
    Μα πως βρε κορίτσι έκανες την μετακόμιση; Εγώ ήμουν 5 μηνών έγκυος στην μετακόμιση και κόντεψα να κλατάρω, φαντάζομαι στη λοχεία με ένα νινί να πεινάει... Αγχώθηκα! Μπράβο σας για όλα τα όμορφα! Μπράβο και να περνάτε όμορφα.
    Καλή επανένταξη και καλό καλοκαιράκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζήσει!!!....Καλή ευκολία στις δουλειές σας!....η κουβερτούλα που ετοιμάζεις για τον μπέμπη...έχει πολύ όμορφα χρώματα!...
    Να χαίρεσε την όμορφη οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι πατουσάκι φοβερό είναι αυτό!!! Να σας ζήσει! Καλή εγκατάσταση στο σπίτι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια, να χαιρόσαστε το νεογέννητο. Μην αγχώνεσαι Έλενα όλα σιγά σιγά θα βρουν τον δρόμο τους. Καλωσόρισες στα αγαπημένα σου μέρη, καλή προσαρμογή και πολλές ευχές σε όλη την οικογένεια.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι τέλεια πατουσίτσα είναι αυτή!!
    Φουλ στις αλλαγές είστε Έλενα! Καλή προσαρμογή λοιπόν και εύχομαι γρήγορα να ξαναβρείτε ρυθμούς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έλενά μου, ευχαριστώ που με επισκέφθηκες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να σου ζησει το νινι σου...κουραγιο με ολα αυτα που εχεις να κανεις...ειμα ισε παρομοια φαση,μονο η μετακομιση δεν ηρθε ακομη αλλα κοντευει,οποτε σε καταλαβαινω απολυτα.....τι γλυκα πατουσακια ειναι αυτα....φιλακια να τους δωσεις πολλα....υπομονη και ολα θα πανε καλα(ετσι λεω στον εαυτο μου για να παρηγοριεμαι μεσα στον απολυτο καυσωνα...)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλενα καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!
    Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου.

    Να σου ζήσει ο μικρούλης και να χαίρεσαι όλη τη μεγάλη σου οικογένεια!
    Τί ωραία, τρία παιδάκια!

    Να έχεις καλή και αστείρευτη δύναμη για όλες τις υποχρεώσεις -που κατανοώ πως είναι πολλές!
    Αλλά να έχεις και υπομονή και κουράγιο και να ξέρεις πως πολύ σύντομα όλα θα στρώσουν και θα είναι καλύτερα!

    Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ. Το μπλόγκ σου είναι υπέροχο!!! Πολλά συγχαρητήρια!
    Ανυπομονώ να το εξερευνήσω σιγά-σιγά όλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να σου ζησουν ολα!!πολυ ωραιο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!!
    Σε παρακολουθούσα κάποιο δίαστημα αλλά δεν σου είχα γράψει ποτέ. 'Εχεις φοβερές ιδέες. Μπράβο σου!!! Μέσω εσού βρήκα και την αδερφή με το επίσης εκπληκτικό blog που με ενέπνευσε να ξεκινήσω το δικό μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για την έμπνευση, για τις ίδεες και όλα αυτά που μοιράζεσαι!! Να σου ζήσουν τα παιδία σου!! Είσαι πολύ άξια. Μπράβο !! Keep it up!!! Περιμένω τις αναρτήσεις σου εναγωνίως!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eλενα ή κερασοπιτούλα όπως σε αναφέρω στις φίλες μου που συζητάω για το blog σου, να σου ζήσει το μωρέλι σου και όσο για τη μετακόμιση και τις δουλειές, αυτά δεν τελειώνουν. Ζήσε τη χαρά των τριών καλύτερων δημιουργημάτων σου και γεμισέ την αγκαλιά σου φιλιά και γλύκα. Πολλές ευχές σε όλη την οικογένειά σου. Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι κουκλί!!Να σου ζήσει!Καλή προσαρμογή κι όλα θα γίνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...