Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

Ζωγραφιές σε μπλουζάκια

Καλησπέρα σε όλους! Ελπίζω να είστε καλά! Εδώ σε μας η εβδομάδα των παιδιών προχωράει σταθερά, προσπαθούμε να την εκμεταλλευτούμε στο έπακρο! Πρόσφατα ανακάλυψα πως το Jumbo έφερε μπογιές για ύφασμα. Είπαμε λοιπόν να δοκιμάσουμε τις καλλιτεχνικές μας δυνατότητες!
Επειδή όμως τα πιτσιρικάκια είναι μικρά, τα "βοήθησα" δένοντας τις μπλούζες τους σε ένα πιάτο για να οριοθετήσω το σημείο που θα ζωγράφιζαν. Το Νεραϊδάκι πήρε το στρογγυλό πιάτο και ο Φιλαράκος το οβάλ.
Όταν τελείωσαν, απλώσαμε τις μπλούζες στον ήλιο και στέγνωσαν αρκετά γρήγορα. Το θέμα είναι οτι δεν τις έχω πλύνει ακόμα, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο ξεβάφει αυτή η μπογιά. Λογικά δε θα έχω πρόβλημα αφού είναι ειδική για ύφασμα. Αν έχω κανένα ατύχημα θα σας ενημερώσω...

4 σχόλια:

  1. πανέμορφα τα έφτιαξαν τα μπλουζάκια!!! έχω δοκιμάσει κι εγώ τις μπογιές αυτές από τα jumbo.. είχα ζωγραφίσει ένα κορμάκι στο ανιψάκι μου.. μην ανησυχείς, δεν ξεβάφουν! είναι πολύ μια χαρά!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραίες!!!Και μοναδικές!Συλλεκτικά κομμάτια!Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία δραστηριότητα! Πριν τις βαλεις πλυντηριο, περασε τες ένα σιδέρωμα εχοντας βάλει ένα πανί απο πάνω, για να σταθεροποιηθεί η μπογιά. Εχω κι εγω τετοιες μπογιες και στις οδηγίες λεει για σιδέρωμα... Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα!Έκρηξη χρωμάτων! ΜΟυ αρέσει η childen week!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...