Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

Στη Ρόδο και πάλι πίσω

Τις τελευταίες μέρες χρειάστηκε να πάω πάλι στη Ρόδο για δουλειά. Ήταν λίγο ταλαιπωρία για μένα λόγω θηλασμού αλλά τα καταφέραμε, ο Μικρουλάκος κι εγώ! Να ναι καλά μια πριγκίπισσα που του έκανε παρέα όσο έλειπα!
Και παρόλο που έφευγα νωρίς το πρωί για τη δουλεία...
...υπήρξε χρόνος για τεμπέλικες βόλτες στην παλιά πόλη,
μια λαχταριστή lemon pie στο Σουηδικό, παρέα με καλούς φίλους,
και όνειρα για τα Χριστούγεννα που ολοένα πλησιάζουν!

Εσείς ονειρεύεστε τα Χριστούγεννα;

-------------------------------------------------------------------------------------
Οι τυχερές της κλήρωσης του Σεπτεμβρίου είναι οι *Vivika και Sweet Cinammon. Κορίτσια δε βλέπω την ώρα να δω τις δημιουργίες σας! Ελάτε σε επαφή μαζί μου για να σας στείλω το δωράκι σας!

9 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία!! καλό μήνα!! και εγώ σήμερα έπιασα τον εαυτό μου να ψιθυρίζει το Driving home for Christmas..! μπαίνουμε στο κλιμα σιγά σιγά μου φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με ταξιδεψες με τις φωτογραφίες σου! Ωραία αυτά τα μικρά διαλλείματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κέρδισα; Αλήθεια; Εγώ; Γιούπιιιιιιι! Σου στέλνω μέιλ! Αχ αυτή η Ρόδος είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο κι αν είναι πάντα κουραστικό ένα ταξίδι για δουλειά,
    δεν ξέρεις πόσο σε ζήλεψα αυτή τη φορά...
    ...και τώρα που είδα τις φωτό, ακόμη περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα!!! και καλή εβδομάδα!!! πολύ όμορφες φωτογραφίες!! :) συγχαρητήρια και στις νικήτριες! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ προς το παρόν ονειρεύομαι την lemon pie ;)

    Η μικρή μου σίγουρα ονειρεύεται τα Χριστούγεννα, ήδη από τις καλοκαιρινές μας διακοπές, τραγουδάει τα κάλαντα, ρωτάει πότε θα στολίσουμε το δέντρο, θέλοντας και μη μπαίνουμε στο κλίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο στα κορίτσια!Περιμένουμε τις δημιουργίες τους!Τα γλυκά του Σουηδικού είναι κόλαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Μικρουλάκος ήταν όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...