Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Σκαμπό

Ένα παλιό σκαμπό που παρ όλη τη γοητεία του, αποφάσισα να μετατρέψω.
Αρχικά το έβαψα λευκό και το έτριψα ελαφρά σε κάποια σημεία για να φαίνεται ελάχιστα φθαρμένο.
Μου άρεσε η απλότητά του αλλά η γωνιά που θα το έβαζα ήταν ήδη λευκή, οπότε αποφάσισα να του δώσω λίγο χρώμα.
Το σχέδιο είναι από το μυαλό μου. Απλά προσέθετα βελονιές και χρώματα ανάλογα με το τι μου φαινόταν πως του ταιριάζει.
Πήρε τη θέση του στην είσοδο γιατί χρειαζόμουν ένα σημείο να κάθομαι και να βάζω-βγάζω τα παπούτσια μου.

29 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο! Πολύ μου αρέσουν τα χρώματα π εβαλες. Μετά το ξίσιμο πάντως θέλει κ ένα πέρασμα με το ειδικό διάφανο ματ βερνίκι γ ν σταθεί το παλιατζουρέ στυλ. Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοβερό!!!!!! αφου έχει από πάνω το πλεκτουδάκι του, τι το θέλει το βερνικάκι? απορία της άσχετης είναι αυτή!! πάντως και βάψιμο μια χαρά και φοβερό βελονάκι!! τα κάνεις όλα μου φαίνεται!!!! μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό, πανέμορφη δουλειάα! μπρράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο έγινε!!! Καταπληκτική δουλειά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο έγινε, πολύ όμορφα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε τέλειο! Πάρα πολύ ωραίο! Τα χρώματα σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαν καινούριο έγινε!!!Το πλεκτό κάλυμμα, φοβερό!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παρα πολυ ομορφο! καμια σχεση με πριν!
    μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και ρετρό και μέσα στη μόδα.
    μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου, είναι τέλειο, μου έδωσες ιδέα. Σε ευχαριστώ, ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο έγινε Ελενα, τελεια ιδέα.Θα είναι το πιο χαρούμενο καλωσόρισμα δίπλα στην είσοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το πλεκτό καπελάκι του είναι τέλειο! Πολύ ωραία χρώματα διάλεξες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχω μείνει άφωνη!Είναι πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πανέμορφο!!!!! ωραίο και το σκουφάκι που του έπλεξες! χι χι.. φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγνώριστο το σκαμπουδάκι! Και φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ γουστόζικο είναι, έχω κι εγώ ένα αντίστοιχο για παπούτσια στην είσοδο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έγινε πανέμορφο, καλά έκανες και το μετέτρεψες! Κουκλίστικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι τέλειο και τα χρώματα στο πλεκτό καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετικό! Θα το παρουιάσω στο μπλογκ μου αν δεν εχεις αντιρρηση.

    http://vmdesignblogg.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλειο. Ενθουσιάστηκα με το σκαμπώ σου, Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το κακό εδώ είναι ότι δεν βλέπω να έχεις σελίδα στο φέιςμπουκ ούτε τους λογότυπους για κοινοποίηση. Πώς θα κοινοποιήσουμε τώρα αυτά τα θαύματα; Πώς θα έχουμε εύκολη πρόσβαση σε αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το έχουν πει κι άλλοι, πρέπει να μπω επιτέλους στην τεχνολογία! Έρχεται προσεχώς...

      Διαγραφή
  22. πολύ ωραίο το πλεκτό. Έχω ένα ίδιο σκαμπό. Αν σου ζητούσα να βάλεις το tutorial για το πλεκτό θα ήταν υπερβολή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγώ πάλι αν σου ζητούσα να μου φτιάξεις ένα ολόιδιο για το δικό μου σκαμνάκι θα το έκανες; Σοβαρολογώ. Έχεις email;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να με βρείς στο elendiga@yahoo.gr. Στείλε μου αν θες μια φωτογραφία απο το σκαμνάκι σου να δουμε τι μπορεί να γίνει!

      Διαγραφή
  24. Ειναι πολθ όμορφο...και έχω κάτι ίδια σκαμπό ποθ εδω και καιρό λέω να τους αλλάξω look

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...