Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Λίγα πραγματάκια για το bazaar...

Δυστυχώς λόγω χρόνου, έφτιαξα δύο μόνο πράγματα.Και τα δύο απευθύνονται σε παιδάκια.
Ένα σετ από μαλακούς κύβους για μωρά.
Είναι λίγο στρογγυλοί αλλά ο Μικρουλάκος τους ενέκρινε.
Και για λίγο πιο μεγάλα παιδάκια, ένα σετ πλεκτών λαχανικών. (ορίστε τι έπλεκα σ'αυτήν την ανάρτηση!)
Νομίζω οτι θα πλέξω άλλο ένα σετ και για τα δικά μου πιτσιρίκια γιατί τρελαίνονται να παίζουν το μανάβη!
Μπορείτε να τα αποκτήσετε, καθώς και άλλα όμορφα χειροποίητα πραγματάκια, στο Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ της Μονάδας Αυτιστικού Ατόμου "Ελπίδα" που θα γίνει
στις 30.11.12 - 01.12.12. - 02.12.12 στο Regency Cazino.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και για να κλείσω και με ένα δωράκι, η νικήτρια του διαγωνισμού είναι η Ελένη και θα λάβει ένα μέτρο χριστουγεννιάτικο ύφασμα απο το seamstar. 

18 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πολύ όμορφα και τα δυο δωράκια!!!!
    Ειδικά το ραπανάκι μου αρέσει πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΄Ελενα τι όμορφα,τι χαρούμενα που είναι και πολύ πρωτότυπα. Είμαι σίγουρη ότι θα γίνουν ανάρπαστα από τις κυρίες που θα έρθουν. Μην ανησυχείς, θα έρθουν τα πλεκτά. ΄Αλλωστε έχουμε παζάρια όλο τον Δεκέμβριο οπότε θα τα κατεβάσουμε σε παζάρι σίγουρα. Μόλις τα παραλάβουμε θα σ'ενημερώσω. Ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σου. Μαριέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα Έλενα, διάλεξες πολύ ωραία χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι η νικήτρια; Είμαι πολύ χαρούμενη! Σε ευχαριστώ πολύ. Θα σου στείλω σε e-mail τα στοιχεία μου!
    Υπέροχα τα πραγματάκια που έφτιαξες! Σίγουρα θα τα ήθελα για τα παιδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχουν πολύ όμορφα χρώματα όλα!
    ειδικά τα κυβάκια είναι τέλεια!
    σε πολύ πολύ μεγαλύτερο μέγεθος
    θα ήταν τέλεια πουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα!!! και βολικά για τα παιδάκια! να σαι καλά πάντα να φτιάχνεις πραγματάκια για καλό σκοπό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα χρώματα χρυσοχέρα μανούλα!..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά υπέροχα και μου αρέσουν πολύ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι υπέροχα όλα!!! και τα κυβάκια και τα λαχανικά!!! πολλά συγχαρητήρια και στη νικήτρια!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πανέμορφα!!!! Και του χρόνου να ξαναφτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Οι κύβοι είναι τα τετραγωνάκια της γιαγιάς ραμμένα μεταξύ τους. Τα λαχανικά τα βρήκα στο διαδίκτυο και αυτοσχεδίασα λιγάκι για να τα φέρω στις διαστάσεις που ήθελα. Είναι λίγο πολύπλοκα για να γράψω οδηγίες, ίσως το προσπαθήσω κάποια στιγμή...

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Με τι γέμισες τα κυβάκια και τα λαχανικά ώστε να είναι "αφράτα";
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγοράζω γέμιση απο μαγαζια με είδη ραπτικής στο κέντρο. Την πουλάνε με το κιλο, αν θυμάμαι καλα, 3 ευρώ το μισό κιλο μου είχε πάει μια αρκετά μεγάλη σακούλα.

      Διαγραφή
  13. χιλια μπραβο!ειναι φανταστικα.κι εγω φτιαχνω πλεχτα παιχνιδια στο παιδι μου και βρισκω τα δικα σου ΤΕΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικά! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...