Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012

Καιρός για...

...ψητά, γλυκά κάστανα, μια πολυτέλεια που επιτρέπω στον εαυτό μου κάπου κάπου...
...τσαλαβούτημα με τις γαλότσες μου στα νερά (ναι, είμαι 4 χρονών!)...
...καθιερωμένη επίσκεψη στη Βαρβάκειο για να γεμίσει ο καταψύκτης με τα απαραίτητα ψάρια και θαλασσινά για τη Χριστουγεννιάτικη νηστεία...
Και μήν ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό της προηγούμενης ανάρτησης!

Υ.Γ....επίσης καιρός για σούπες, γράψτε μου σας παρακαλώ την αγαπημένη σας σούπα, γιατί θα κάνω αφιέρωμα...

13 σχόλια:

  1. γιουβαρλάκια για μας παρακαλώωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ είναι τέλεια και τα 3 και οι φωτογραφίες το ίδιο τέλειες!!!!!! :) μανιταρόσουπα για μένα!!! φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ να ειχαμε λιγα καστανααααα!!!!!!!!!!οσο για τις σουπιτσα.....χορτοσουπαααα η αγαπήμενηη!!!!!! καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πεντανόστιμα τα ελληνικά κάστανα!!! Τα κάστανα εδώ είναι σαν...άχυρα!!!
    Λατρεύω όλες τις σούπες αρκεί να είναι βελουτέ! Καλό Σαββατόβραδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ετοιμαστούμε για σουπίτσες,ε; Κρύο χωρίς σούπα δεν γίνεται, ούτε γιορτές χωρίς σούπα!
    Εμένα μου αρέσει η ταπεινή ντοματόσουπα, βελουτέ και ζεστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η αθανατη ελληνικη κοτοσουπα της γιαγιας (η οποια νομιζω οτι είναι το καλυτερο φαρμακο για το συνάχι!)
    Καλο απογευμα Κυριακης!
    Νατασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Έλενα!Όλες οι σούπες μου αρέσουν,τώρα βασικά λόγω νηστείας η ψαρόσουπα..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελευταια ανακαλυψα οτι η σουπα απο κολοκυθα ειναι πεντανοστιμη, η αγαπημενη μου αυτο τον καιρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα καστανάκια είναι τοσο γιαμ γιαμ.....Η Βαρβάκειος μου προκαλεί αηδία...αυτές οι μυρωδιές....απαπα..

    Αγαπημένη σούπα;Μοσχάρι δυστυχώς....Αλλά αν θέλουμε να διαλέξουμε κάτι που να μην συνοδεύεται από τύψεις,ΜΑΝΙΤΑΡΟΣΟΥΠΑ!!!!FOREVER!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καστανόσουπα υπάρχει; Αν υπάρχει, τη δοκιμάζω ευχαρίστως γιατί ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κρεατόσουπα κλασική αξία, απλή όμως,μοσχάρι, καρότα, πατάτες, σέλινο!
    Αν την φτιάχνει και η μαμά (μου) ακόμη καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πατατόσουπα! Έφαγα μία πέρσυ στην Ουγγαρία και δεν μπορεί να βγει από το μυαλό μου! Χεχεχε σαν το παιχνίδι με τις γαλότσες δεν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...