Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Ένα φανταστικό μαγαζί με υφάσματα + Giveaway

Όσοι απο σας ασχολουνται με υφάσματα, σίγουρα θα έχετε φάει τον τόπο να βρείτε τα υπέροχα σχέδια που βλέπουμε κατα καιρούς σε ξενόγλωσσα blog κατασκευών.  Μετά απο πολύ ψάξιμο σε ιστοσελίδες με υφάσματα, έχω καταλήξει στο καταπληκτικό Seamstar.
Σας έχω γράψει και στο παρελθόν γι' αυτο το κατάστημα (θυμάστε το καλοκαιρινό φορεματάκι;).
Πρόκειται για ένα site απο Αγγλία με τεράστια ποικιλία σε υφάσματα , φέλτ, κορδέλες και αξεσουάρ ραψίματος.
Κάντε μια βόλτα απο τη σελίδα τους για να τρελαθείτε όπως κι εγώ με την πληθώρα απο χρώματα,
Complete Collection - Love Bundle - 6for5 Offer
ιδέες για δώρα,
και φυσικά πανέμορφα, πανέμορφα υφάσματα.
Ένα απο αυτά τα υφάσματα μπορείνα γίνει δικό σας.
Μπορείτε να κερδίσετε ένα μέτρο απο το Χριστουγεννιάτικο ύφασμα "Christmas Day" για να φτιάξετε όμορφα δωράκια ή ότι άλλο θέλετε!
Ο διαγωνισμός είναι μόνο για αναγνώστες του blog και ισχύει απο σήμερα μέχρι και την επόμενη Τετάρτη.
Έχετε μία συμμετοχή αφήνοντας ένα σχόλιο σ'αυτή την ανάρτηση και άλλη μια συμμετοχή αν αναρτήσετε τον διαγωνισμό στο blog σας.
Απλά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μου πείτε τί κάνατε (θα σας ζητήσει όνομα και email αλλα θα είναι μόνο για μια φορά)!
Άν όμως δέν κερδίσετε μην στεναχωρηθείτε! Το seamstar θα είναι κοντά μας και τον επόμενο μήνα με άλλο ένα γιορτινό υφασματάκι!
a Rafflecopter giveaway

95 σχόλια:

  1. Ωραία χρώματα!!! Πολύ χαίρομαι που μπαίνουμε στο κλίμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικά πραγματάκια έχει όντως!Βέβαια οι τιμούλες του είναι λιγάκι τσιμπημένες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο υφασματακι!!!! αν λεμε αν το κερδιζα θα το χρησιμοποιουσα για να φτιαξω δωρακι για καποια που θα τις αρεσε πολυ κ αν περισευε για να φτιαξω κατι γιορτινο στο σπιτι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία τα υφάσματα!! κάτι σε δωράκι θα έφτιαχνα αλλά δεν ξερω τι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά πολύ ωραίο το ύφασμα και μας βάζει σιγά σιγά στο πνεύμα των Χριστουγέννων! Αν το κέρδιζα θα ήταν σίγουρα πρόκληση η μετατροπή του

    Βιβή από Γερμανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου, πρέπει να γίνεις αναγνώστρια και να αφήσεις τα στοιχεία σου στη φόρμα για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  6. μαξιλαράκι θα το έκανα για να κοιμάται με αυτό αγκαλιά ο Νικόλας όλες τις ημέρες των γιορτών...αν περισσευέ κάτι θα το έβαζα σε κορνίζα να το καμαρώνω και εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε Έλενα!Προσωπικά κάτι σε μαξιλαροθήκη μάλλον..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν ξερω τι εκανα....αλλα δεν τα καταφερα....κριμα...πολυ ωραιος διαγωνισμος!καλη επιτυχια στις υπολοιπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να υποθέσω πως με σκεφτόσουν λιγάκι όταν έγραφες αυτή την ανάρτηση; χι...χι...χι... Ευχαριστούμε που μας δίνεις μια τέτοια ευκαιρία να κερδίσουμε τόσο όμορφο δωράκι! Καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tι καλά!!! Και δώρο και ιδέες για νέες δημιουργίες!!! Περιμένω με χαρά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oυπς...ξέχασα!!! Το σχόλιο το είδες ήδη...πάω να το αναρτήσω και στο μπλόγκ μου! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλό μαγαζί, σε ευχαριστώ γιατί έψαχνα και εγώ να βρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπέροχο φαίνεται το μαγαζί και πιο όμορφο το χριστουγεννιατικο ύφασμα λοιπόν λοιπόν τ΄ρεχω να το αναρτήσω στο marilise 2 στη σελίδα με τους διαγωνισμούς έφυγα μπλα μπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μμμμ πολύ όμορφο για χριστουγεννιάτικα μικροσκοπικά μπυζαμάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα,φανταστικά όλα!!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    email:papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ ομορφα πραγματακια,μου αρεσει να ασχολουμε με τετοια και να φτιαχνω ρουχαλακια για τις κουκλες των κοριτσιων μου,
    ελπιζω να το κερδισω
    ιωαννα\
    zisioanna@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία χρώματα!!
    mamidakisoil@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. mamiaki
    Πολυ ωραια ολα!!
    mariapara01@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θέλω θέλω! Τέλειο είναι!
    gfc: Stella Petridou
    petridoustela@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστουμε για τον διαγωνισμο!
    baswtzimopoulou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. KALI EPITIXIA!!!
    EMAIL:hrissa4@in.gr
    FB:PRAVITSAKI HRISSA
    GFC:HRISSULA PRAVITSAKI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. gfc titamou
    titamou@gmail.com
    FB Maria Alexiadou
    συγχαρητηρια για την λουλουδατη σου σελιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικά υφάσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα !!!!!!!! μου αρέσουν πολύ τα υφάσματα!!!!!! τα έξοδα αποστολής είναι πολλά από Αγγλία??? Θα χαρώ να τα λέμε και από την δική μου γειτονιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφο!!!Μακάρι να κερδίσω !!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!!!!!!!!!
    anna.xrisi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τελεια υφασματα!!!μ αρεσει να ασχολουμε με την μηχανη!!καλη τυχη λοιπον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. παρά πολύ καλή η ιδέα σας και ακόμα καλύτερα τα υφάσματα καταπληκτικά
    ΕΙΡΗΝΗ ΣΩΜΑΡΙΠΑ
    natasasom@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστούμε!!!
    lefteris.natasa@yahoo.gr
    GFC: Νατάσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ!ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ
    mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΕΛΕΙΟ GFC ΑΝΝΑ ΣΥΛΙΒΕΣΤΡΟΥ annasylivestroy@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφο ύφασμα και ωραία ιδέα το giveway σου.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο www.jaba.gr!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. όμορφο ύφασμα Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο www.luckyone.eu!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. σ ευχαριστω που μ το ειπες αλλα κ παλι δεν ξερω αν καταλαβα καλα αυτο π επρεπε να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φανταστικά πραγματάκια έχει όντως!Βέβαια οι τιμούλες του είναι λιγάκι τσιμπημένες....
    Pagwna24@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καταπληκτικά υφάσματα!!!
    fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα
    gfc: Σέβη Ν.
    sebintakoula@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. φανταστικα κομματια
    e-mail:fofotik@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!! giota.panagiotopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. teleio dwro mariastelmix@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τέλειο, τέλειο, τέλειο!!!!! vrettou_e@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εκπληκτική η ιδέα σου!
    Καλή μας επιτυχια!
    Νατασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. isnatovl@gmail.com
    πανεμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. πολυ σουπερ και πολυ θα ητελα να ειμαι η τυχερη μια που γιοταζω στης 30 του μηνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έλενα σε ευχαριστούμε πολύ κα γι' αυτό σου το δωράκι!
    Το ύφασμα είναι πολύ ωραίο όντως!

    Έχω αναρτήσει το διαγωνισμό σου και στο μπλογκ μου!

    Να είσαι και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τέλεια!! Θα το αναρτήσω και στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, αν το αναρτήσω μόνιμα στο πλάϊ του ιστολογίου? μετράει? ή θα πρέπει να κάνω ξεχωριστή ανάρτηση για να μου επιτραπεί η δεύτερη συμμετοχή?

      Διαγραφή
    2. Ότι σε βολεύει, δεν υπάρχει πρόβλημα!

      Διαγραφή
  50. Πολύ πρωτότυπος διαγωνισμός!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Κερασόπιτα!!!!!!
    totastath@in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ωραια ιδεα και ωραια σχέδια θα το βαλω και στο blog μου
    super ιδεα παντα τετοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλώς σε βρήκα! υπέροχα υφάσματα!
    θα το βάλω και στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημερα και καλως σας βρισκω!!!
    Λοιπον, εγω θα το εφτιαχνα μαξιλαρι-καραμελα γιατι πολυ μου αρεσουν για διακοσμητικα στους καναπεδες!!!
    Το email μου ειναι marksof@hotmail.com
    ΑΑΑ ακι μην ξεχασω! Εχω δημοσιευσει το διαγωνισμο σου στη σελιδα μου στο blog(heaven-sofia.blogspot.com) με τους διαγωνισμους της γειτονιας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. είναι υπέροχο δώρο!!!! το λατρεύω!!! στολίδια ή μαξιλαράκια θα έφτιαχνα μάλλον!!! ή μπορεί και να έντυνα κάποιο κουτάκι.. έχω πολλές ιδέες, πολλά μου έρχονται που θα μπορούσα να κάνω! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. πολυ ομορφο, δινει ιδεες για κατασκευες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. LIKE
    POPI POYLIKIDOU
    POYLMOYR@WINDOWSLIVE.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πραγματικά υπέροχο δωράκι από το υπέροχο blog σου!!!
    Συγχαρητήρια σε σένα και σε όποιον το κερδίσει.

    sofiaA101@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Περίτρανα

    ΧΑΡΑ ΚΟΣΣΥΦΑ
    ΤΗΛ.6944207179
    E-mail: dimisb@oteent.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...