Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Γιορτές

Καλή χρονιά σε όλους!
Ελπίζω φέτος να περάσατε τόσο ωραία όσο κι εμείς. Για μας ήταν ιδιαίτερες αυτές οι γιορτές γιατί πρώτη φορά ήμασταν κοντά στους δικούς μας. Το κακό είναι οτι έπαθε κάποια βλακεία το κινητό μου και κάποιες απο τις όμορφες στιγμές χάθηκαν. Ευτυχώς όχι όλες. Ορίστε μερικές...
Christmas 12
Το ξέρω οτι χθές έπρεπε να κάνω την κλήρωση του διαγωνισμού, πέρασα όμως όλη τη μέρα με τις πυτζάμες μου, να πλέκω και να παίζω heroes με τον mrΓ, να φτιάχνω τα νύχια μου και να χαζολογάω με τα μικρά. Λένε πως ότι κάνεις την πρώτη μέρα του χρόνου, θα το κάνεις όλη τη χρονιά. Ελπίζω λοιπόν το 2013 να είναι τόσο χαλαρό όσο η χθεσινή μέρα!

Λοιπόν, η νικήτρια του διαγωνισμού είναι η despina yiavrouta! Επικοινώνησε μαζί μου για να παραλάβεις το δωράκι σου. Στους υπόλοιπους εύχομαι η φετινή χρονιά να φέρει αγάπη και υγεία!

7 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά! Και του χρόνου να περάσετε ακόμα καλύτερα! Συγχαρητήρια και στην τυχερή! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλενα Καλή Χρονιά!..εύχομαι έτσι χαλαρή να είναι όλη η χρονιά!
    Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι φώτο! Πήραμε μια γεύση! Συμφωνώ με αυτό που είπες ότι ό,τι κάνεις την πρώτη μέρα του χρόνου το κάνεις όλο το χρόνο! Εγώ είχα τραπέζι αλλά μετά την περάσαμε κι εμείς χαλαρά και οικογενειακά!καλή χρονιά!

    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή χρονιά!
    όμορφα χρώματα έχουν οι φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή και Ευτυχισμένη χρονιά σου εύχομαι και να περνάτε κάθε μέρα τόσο όμορφα, μικροί και μεγάλοι!!!!!! Τα φιλιά μου στα ζουζούνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Χρονιά να έχουμε Έλενα!Χωρίς δυσάρεστα απρόοπτα!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες εικόνες μας μετέφερες!!!! Καλή χρονιά να έχουμε και πάλι!!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...