Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Μετα τις γιορτές

Καλημέρα! Πώς τα πάτε; Μπήκατε στο κλίμα της καινούριας χρονιάς; Εγω το παλεύω ακόμα! Έδωσα μάλιστα και υποσχέσεις για το 2013. Και προκειμένου να τις τηρήσω σας τις ανακοινώνω:

- Να κάνω γυμναστική 5 φορές τη βδομάδα
- Να πίνω πιο πολύ νερό (υπάρχουν μέρες που το μόνο μου υγρό είναι ο καφές!)
- Να είμαι πιο οργανωμένη (μέχρι και ατζέντα αγόρασα)
- Να μη φωνάζω σαν την τρελή στα παιδιά μου (ναι, το ξέρω, την έχω ξαναδώσει αυτή την υπόσχεση!)
- Να ανοίξω ενα μαγαζάκι στο blog μου με λίγα όμορφα πράγματα που θα φτιάχνω (το δουλεύω πολύ καιρό και ελπίζω φέτος να είναι η χρονιά του)
- Να χαίρομαι κάθε στιγμή σαν μικρό παιδί, να μην αφήσω το κλίμα γύρω μου να με ρίξει (φέτος θα το καταφέρω!)

Λοιπόν! Δεσμεύτηκα! Είστε ελεύθεροι να μου τα χώνετε όλη τη χρονιά αν υποψιαστείτε οτι δεν τα τηρώ!
Ορίστε και κάτι που έφτιαξα:
IMG_7473
Θυμάστε το ύφασμα του προηγούμενου giveaway; Τα χριστουγεννιάτικα απλωμένα ρουχάκια; Δε σας θυμίζει την επομένη των Γιορτών; Τελείωσαν λοιπόν οι γιορτές και σ' αυτό το πνεύμα έραψα ένα πυτζαμάκι για τον Φιλαράκο.
IMG_7464
Είναι οτι πρέπει για αραγματάκι πριν αρχίσει το σχολείο, σε παραπέμπει και η ονομασία τους, lounge pants. Για πατρόν χρησιμοποίησα ενα πυτζαμάκι που ήδη είχαμε.
Κι επειδή είμαστε στην Ελλάδα και θα αργήσουμε να ξαναδούμε χειμώνα με αναμμένα καλοριφέρ, έβαλα και ζέρσεϊ επένδυση για να είναι ζεστό!
IMG_7467
Αν θέλετε να το φτιάξετε, κάντε μια βόλτα απο το seamstar, και προλάβετε τα υφάσματα με μέχρι 60% έκπτωση!
IMG_7471
Περάστε κι απο την Ελένη να δείτε πόσο πρωτότυπα εκμεταλλεύτηκε το ύφασμα που κέρδισε στο διαγωνισμό...

16 σχόλια:

  1. Αυτές οι υποσχέσεις με αγχώνουν πολύ όταν πρόκειται για μένα!
    Το πυτζαμάκι πανέμορφο! Εύχομαι να ξεκινήσεις το νέο σου μαγαζάκι!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανεμορφο το πυτζαμακι! οσο για τις υποσχεσεις, καλη επιτυχια στην τηρηση τους! καλη χρονια να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΠΥΤΖΑΜΑ!!!!Και ζεστή!!!!
    όσο για τις υποσχέσεις....δεν τολμώ να δώσω....δεν είμαι καλή στο να της τηρώ!

    καλή επιτυχία στις δικές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου ευχομαι καλή επιτυχία στις υποσχέσεις σου. Πολύ όμορφο το πυτζαμάκι... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά!! έδωσα και εγώ υποσχέσεις.. για να δουμε λοιπόν τι θα κάνουμε!!! καλή επιτυχία στην εκπλήρωση τους εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειο το πυτζαμάκι!! ευχομαι να τηρήσεις τις υποσχέσεις σου!! πολλες από αυτές θα προσπαθήσω κι εγώ φέτος!! Αυτό με το νερό οπωσδήποτε!! καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Έλενα...ξαναμπήκα στο blog σου και ειδα καποιες παλαιοτερες αναρτησεις σου....πως τα προλαβαινεις ολα αν καταλαβα καλα με 3 μικρα παιδιά??? Εγω ένα εχω και ειμαι αποδιοργανωμένη πλήρως....Απόλαυσα το αρθρο σου με το ταξιδι στο Μαροκο....πολυ καλλιτεχνικες φωτογραφιες...αλλα κ τα άλλα για τα project με τα παιδιά....Πολύ μου άρεσει το μπιτζαμακι του μικρού. Έχει πανέμορφο χρώμα κ είναι χουχουλιάρικο....Σε ευχαριστώ για την επισκεψη από το blogospito μου...Τα κολιέ δεν είναι το φόρτε μου για αυτο και χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Σε φιλώ.....θα περνάω συχνότερα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ αχ έκανα βόλτα εδώ μέσα και είδα τις αναρτήσεις σου μαζεμένες! Τι ομορφιά! Το μπισκοτόσπιτο, οι γιορτές, το πιτζαμάκι, τα tags, ο υπνόσακος - τους οποίους λατρεύω, γιατί με βοηθούν ακόμη πολύ!! Τι ωραία όλα!
    Εύχομαι να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου και να συνεχίσεις να μας γεμίζεις όμορφες εικόνες και ιδέες.Φιλιά και καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο δικος μου στοχος καθε καθε καθε χρονια ειναι να χασω τα περιττα μου κιλα.δεν το εχω καταφερει ποτε ως τωρα!πολυ φοβαμαι ουτε και φετος ετσι που ξεκινησα!
    το πιτζαμακι ειναι τελειο, αλλα προσεχε....οτι ζεσταινει....φορολογειται!!!(χιουμορακι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τον καλύτερο τρόπο αξιοποίησες το ύφασμα!...έγινε πανέμορφο το πιτζαμάκι!
    Να το χαρεί ο μικρούλης σου!
    Για το 2013...εύχομαι να τα καταφέρεις και να εφαρμόσεις όσα αναφέρεις στη λίστα σου...στο τέλος της χρονιάς θα δούμε τ`αποτελέσματα...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..πανεμορφες οι πυζαμες..χρονια πολλα και χουχουλιαρικα..να σαι καλα..φιλια πολλα Μαρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ αυτές οι λίστες... Εύχομαι να πετυχεις αυτη τη χρονιά όλα όσα θέλεις κι ακομα περισσότερα!
    Το πιτζαμακι είναι μια γλύκα, με γειά του του μικρούλη!
    Φιλιά πολλά, καλή και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το πυζαμάκι το ζήλεψα τρελά :)

    όσο για τις δεσμεύσεις...
    όταν βρεις τρόπο να πίνεις νερό πες το και σ'εμένα
    γιατί είμαι το ίδιο τραγική
    σπάνια πίνω νερό κι αυτό με το ζόρι
    χιχι...

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ εύχομαι λοιπόν
    και του χρόνου τέτοια μέρα
    να μην δούμε ούτε μία απο αυτές τις δεσμεύσεις στις καινούριες σου
    γιατί θα τις έχεις πραγματοποιήσει ΟΛΕΣ!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπέροχο το πυτζαμάκι!!!!!! τέλειο!!!!! εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλες σου τις ευχές!!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...