Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Giveaway στο χρώμα πετρόλ...

Καλημέρα καλημέρα!!!
Ελπίζω το Σαββατοκύριακο σας να ήταν τόσο όμορφο, οικογενειακό, παιχνιδιάρικο όσο και το δικό μας! Εγώ ήμουν σούπερ απασχολημένη, μέσα σε έναν καλλιτεχνικό οίστρο, γιατί πρίν λίγες μέρες έλαβα δύο καταπληκτικά υφάματα απο το Seamstar. Απο τη σχεδιάστρια Lotta Jansdotter, η συλλογή Bella είναι πραγματικά ότι λέει το όνομά της!
Τα υφάσματα "Hatch in teal" και "trees in teal" ήταν πραγματικά ότι πρέπει για αυτό που είχα στο μυαλό μου. Σε ένα απο τα αγαπημένα μου χρώματα, το πετρόλ έφτιαξα μια τσάντα για να κουβαλάω τα πράγματα των παιδιών, μικρών και μεγάλων!
09022013894[1]

Όποτε βγαίνουμε σαν οικογένεια κάθε φορά κουβαλάω χίλια δυο σνακ, φρούτα κτλ για τα παιδιά αλλά και για μας. Μέχρι και θερμός με ζεστή σοκολάτα έχει τύχει να πάρω μαζί μου. Απο τότε δε που ο mrΓ άρχισε το bodybuilding και κάνει 6 γεύματα την ημέρα, είμαι ένα κινητό παντοπωλείο! Προσέθεσε σ'αυτά πάνες, μωρομάντηλα, καμιά αλλαξιά και οι καμήλες στο καραβάνι ταξιδεύουν ελαφριά μπροστά μου! Καταλαβαίνετε λοιπόν πως η σωστή τσάντα ήταν must have!
09022013904[1]
Στο εσωτερικό την επένδυσα με αδιάβροχο ύφασμα και έκανα τα λουριά της έξτρα μακριά γιατί με βολεύει να είναι έτσι στον ώμο μου. Επειδή με ρωτούσατε και για το σπάγγο, έχετε υπόψιν σας οτι μπορείτε να βρείτε παντός είδους σπάγγους, λουριά, σχοινιά κτλ στην οδό Παλλάδος στο Κέντρο (ειναι περίπου παράλληλη της Αθηνάς).
10022013912[1]

Αυτή είναι λοιπόν η τσαντούλα μου, ταίριαξε και με την πετρόλ καμπαρντίνα μου! Είναι πραγματικά πολύ εύκολη να τη φτιάξετε, και μάλιστα μία τυχερή θα μπορέσει να την κάνει με τα ίδια υφάσματα! Πάρτε μέρος στο διαγωνισμό και γράψτε μου στα σχόλια τί θα βάζατε εσείς σε μια τσάντα για σνακ μέχρι τις 21 του μηνός και θα κερδίσετε μισό μέτρο απο το κάθε ύφασμα, προσφορά απο το seamstar!
a Rafflecopter giveaway

35 σχόλια:

  1. Εκπληκτικός συνδιασμός όμως? Και το σχέδιο της τσάντας πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εμένα κάπως έτσι είναι η τσάντα μου...Κουλούρι, νερό, φρούτα, μωρομάντιλα, έξτρα πάνα, κουτάλι...
    Παρεμπιπτόντως υπέροχη η τσάντα σου...και υο giveaway τέλειο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που σε βρήκα! Ωραία η τσαντούλα. Μη νομίζεις, κι εγω που δεν έχω, παιδιά, συζύγους κλπ, φούλ είναι η τσάντα μου, ανα διαστήματα "ξεθάβω" μέχρι και κατσαβίδια, πένσες, κοπίδια και άλλα πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα θέλω κι εγώ να δηλώσω συμμετοχή στο διαγωνισμό! Σε τσάντα σνακ μετατρέπεται οποιαδήποτε τσάντα βγαίνει από το σπίτι της μαμάς μου... Να φανταστείς η αδερφή μου πήγαινε Αθήνα αεροπορικώς και η μαμά της γέμισε την τσάντα με μανταρίνια. Στον έλεγχο χειραποσκευών την ρώτησαν αν μεταφέρει χειροβομβίδες και την έβαλαν να αδειάσει την τσάντα... Φαντάζεσαι το ρεζιλίκι όταν γέμισε το πλαστικό καλαθάκι με μανταρίνια!
    Λοιπόν, σε μία τσάντα σνακ θα έβαζα χαρτομάντηλα-μωρομάντηλα, φρούτα, αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς, νερό, χυμό, μπάρες δημητριακών, τσίχλες, ρυζογκοφρέτες/cream crackers, στο τσακίρ κέφι κανένα κομμάτι σπανακόπιτα, σπαστό φραπέ, αποσμητικό σε σπρέι, τσιμπιδάκια/κλάμερ, καμιά κροκέτα για το σκυλί κι ένα πλαστικό κυπελάκι από γιαούρτι για το νερό του. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο προς το παρόν, συνήθως όσα κι αν κουβαλάμε όλο και κάτι λείπει. Να κάνεις άλλο πατρόν για την τσάντα (η οποία είναι φανταστική) και να βάλεις ροδάκια! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δύο καπουτσίνο σε θερμός, χαρτομάντηλα, υγρομάντηλα, 4 σαντουιτς, 2 μπανάνες και φυσικά μπουκαλάκια με νερό!!! Ωραία ιδέα αυτή η τσάντα με τα μεγάλα χεράκια! Μήπως να βάλω και ροδάκια στη δικιά μου γιατί μονίμως μου "τρώει" τον ώμο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική!!!!Το πετρολ είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα!!!Σε μια τσάντα για σνακ θα έβαζα..τοστάκι..χυμό πορτοκάλι και κάποιο γλυκάκι ίσως..και εννοείται μπουκαλάκι με νερό!:)
    Καλό σου απόγευμα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με γεια ! Χρυσά χέρια, προκομμένα. Πάντα γερά να είναι!

    Σε τσάντα θά' βαζα οπωσδήποτε κάτι "ψωμένιο", γιατί ως γνωστόν, μας "ψωμώνει" κ για να αποφύγω τα ετοιματζίδικα τυροπιτοσφολιατοειδή, που είναι πήχτρα στα βούτυρα κ στα πατόλαδα (=συναγερμός στο στομάχι). Επίσης ελπίζω να έπαιρνα κ ένα μπουκαλάκι νερό, γιατί -κακώς- δεν πίνω. Τέλος, πέραν των τροφών, σπάνια λείπουν από τις τσάντες μου αρωματικά/απολυμαντικά μαντηλάκια.

    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι όμορφη τσάντα!Μπράβο βρε Έλενα με τις ωραίες δημιουργιες σου!Μα τα καταφέρνεις σε όλα????Είσαι πολύ άξια!Μπράβο!
    Κι εγω δεν θα διεφερα κ πολύ απο αυτά που βάζεις εσυ μέσα!Σαν μαμά δυο κοριτσιών η τσάντα μας περιέχει τα γνωστα:διαφορα φρουτακια,τοστ,μωρομαντηλα,νερα,μια δευτερη αλλαξια,καπελακια κτλ κτλ
    κ μενα αν χωραγα για να με κουβαλήσει καποιος!!!

    (elefotaki@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φαντάζομαι θα μας δώσεις κ οδηγιες για την τσαντα ε?κερδισουμε ή οχι....

      Διαγραφή
  9. Μμμμ για να δω... Με δεδομένο οτι οι γιοι μου ειναι πια μεγάλοι (γυμνασιο και οι δυο) κρυα σαντουιτς με μπαγκέτα (παιρνουμε μια μπαγκετα την κοβουμε στην μεση και φτιαχνουμε δυο τεράστια σαντουιτς), νερα, χυμους, καφεδάκι για την μαμά και χαρομάντηλα! Κι επειδη τη βλέπω μεγάλη, μηπως να παρω και κανενα βιβλιο ή το πλεκτό μου (ακόμα καλυτερα);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σε μια τσαντα σνακ....εχοντας ενα κοριτσακι 28 μηνων εχουμε και λεμε..νερο,ρυζογκοφρετες,κανεν μπισκοτακι,μωρομαντηλα,κανενα παιχνιδακι,πανες και οτ αλλο μπορει να σκεφτει η μικρη μου!!!η τσαντα ειναι τελεια!!αν κερδισω δεν μου την φτιαχνεις κιολας;;χαχα!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχη τσάντα, καταπληκτικό το ύφασμα!!! εγώ έχω ένα συνήθειο να βάζω περισσότερα από ότι χωράει μια τσάντα κανονικά!! χα χα.. :) φιλάκια!!! καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφη τσαντα πραγματικά!
    Και τι δε χωράει μέσα, κάπως σαν τα δικά σου είναι και τα δικά μου φορτία, αν και πλέον έχουμε καιρό που αφησαμε πίσω μας τις πάνες, τα μωρομάντηλα είναι απαραίτητα, το κολατσιο επίσης και μια δευτερη αλλαξιά, τουλάχιστον για το αγόρι. Από κει και πέρα έρχονται το αγαπημένο αρκουδακι της μικρής, το mp3 της μεγαλης και παντως είδους σημειωματαρια και ημερολόγια που κρατάμε, ακόμα και καθ' οδον στο αυτοκίνητο...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια τσάντα που να χωράει τα πάντα είναι σε όλους απαραίτητη.... σε αυτούς που έχουν μικρά παιδιά, σε αυτούς που έχουν μεγαλύτερα μα και σε αυτούς που δεν έχουν καθόλου μια και μπορείς να βάλεις μέσα την εφημερίδα σου το περιοδικό τον καφέ την φωτογραφική σου μηχανή και να ξεκινήσεις για οπουδήποτε!!!! Υπέροχη η δική σου τσαντούλα... καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!!!! Πολλά φιλιά Καλημέρας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα χρυσοχέρα μανούλα!Λοιπόν,θα έβαζα πάνες,μωρομάντηλα,χαρτομάντιλα,νερό,μπλοκ,στυλό,χάνζαπλαστ,βαμβάκι και bedadine.Αυτά...:) Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφηηη! Και πρακτική! Κι εμείς μια από τα ίδια... Σαν βαλίτσα είναι η τσάντα μας! Σνακ για το γιο μου κ νερό, για την κόρη μου κανένα πανάκι, ακόμη τρώει γάλα μαμάς! Τις πάνες, τα σελτεδάκια κ όλα τα σχετικά για αλλαγή, αλλαξιές κ για τους δυο, mei tai για τη μικρή, χαρτομάντηλα, κ ανάλογα με την εποχή, σκουφιά, αντιηλιακά, αντικουνουπικά κ καπέλα... Ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με δελεαζεις...πριν λιγο καιρο θα εβαζα μπισκοτα,πατατακια,σοκολατες και οτι αλλο "αμαρτωλο" υπαρχει....τωρα που αποφασισα πως πρεπει να επανελθω απο την εγκυμοσυνη εκτος απο πανες και μωρομαντηλα θα εβαζα νερακι,ρυζογκοφρετες για μενα και γιαουρτακι για την μπουμπου μου.... και θα φευγαμε για βολτιτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα εβαζα τα ρουχαλακια της μικρης μου για το μπαλετο!!!!
    φιλακια και ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανες μορωμαντηλα παιχνιδια νερο ψωμακι, τοστακια ρουχα νερο φρουτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και τι δε θα εβαζα μεσα!!!!
    συνιθιζω να φουλαρω τις τσαντες μεχρι σκασμου με αποτελεσμα να παραπονουνται ευκολα!
    Σ αυτη λοιπον, επειδη ειναι χειρποιητη και ωραια, δε θα την ταλαιπωρουσα τοσο...
    Λιγο νερο και κανα-δυο τοστακια ετσι για να υπαρχουν!!!
    Φιλιαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. heey τέλεια φαίνονται τα υφασματάκια! με χαρά θα τα έπαιρνα σπίτι μου!
    Λοιπόν όσο για τα σνακ, μάλλον σε πικ-νικ πάω, οπότε θα έπαιρνα: αμύγδαλα-φυστίκια αιγίνης σε σακουλάκι, σαντουιτσάκι με γαλοπούλα-τυρι, καφεδάκι σε θερμός, μπισκότα, την βλέπω μεγάλη-θα χωράνε και ποπ κορν. Και επειδή σίγουρα δεν θα χωράνε τα υπόλοιπα πράγματα μου, θα κουβαλάω ως συνήθως και δεύτερη τσάντα για το πλεκτό και τη μηχανή μου.

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπισκότα, σοκολάτα, κουλούρι, σαντουιτσάκια.....και φυσικά νερό και χυμούς. Ανάλογα το που θα πηγαίναμε βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy by anthomeli (fb Katerinakigitzi)(Ξεχασα να το γράψω)

      Διαγραφή
  22. Τι φοβερά υφάσματα!!!!Τα θέλω!!!!


    Τι θα έβαζα στην τσάντα;;;;Φαγητό σπάνια κουβαλάω μαζί μου....μμμμ όμως η καθημερινές μου τσάντες είναι τεράστια σακίδια,παραφουσκωμένες και βαριές!!!Χαχα...μην με ρωτάς τι βάζω μέσα....από υγρά απολυμαντικά μαντηλάκια μέχρι εφεδρικά κλειδιά από όλες τις κλειδαριές(σπίτι-καταστημα-μηχανάκια-αυτοκίνητο)...

    Σε μια σαν τη δική σου θα έβαζα την φωτογραφική μου μηχανή...που είναι κομματάκι μεγαλούτσικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και τι δεν θα εβαζα! Μπανανες, μαφινακια, τοστ με κασσερι γαλοπουλα και ενα χυμο αναμεικτο!
    Ευχαριστουμε για τον διαγωνισμο!
    Φιλακια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά, οι τσάντες μου γέμιζαν με νερά, πάνες, χαρτομάντιλα, μωρομάντιλα, μπισκότα..., τώρα που και τα δύο είναι μεγάλα (15 και 17) ίσως να χρειαστεί να μεταφέρω στην τσάντα μου κανένα κινητό ή κανένα φορτιστή των παιδιών μου. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορώ πια να έχω μαζί μου το βιβλίο μου ή ίσως να πάρω μια μικρότερη τσάντα!!!!
    Η τσάντα σου είναι καταπληκτική και τα υφάσματά σου υπέροχα! Μια καλή ευκαιρία για την μέλλουσα νικήτρια να προπονηθεί στο ράψιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικά υφάσματα,τέλεια δημιουργία απο μια χρυσοχέρα μαμά.Έχουμε και λέμε,σπιτικά κουλουράκια,νεράκι,κοκκαλάκια της κόρης,αυτοκηνιτάκια του μικρού γιου,σκουφάκια και των τριών, φωτογραφική μηχανή,την τέλεια κεραλοιφή σου ,την οποία φτιάχνω μετα μανίας,και μονίμως ένα βιβλίο που άδικα κουβαλιέται μαζί με τα υπόλοιπα πασχίζοντας να διαβαστεί... καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχουουου τι ωραια τσαντα...τι ωραια υφασματα..εχω λιγο καιρο που εμαθα πλεξιμο και βελονακι λες να ξεκινησω και ραψιμο?με δελεαζεις με αυτα τα υφασματα!!!
    Λοιπον..εχουμε και λεμε...παιδακια ακομη δεν εχω...εχω ομως εναν αντρα που οποτε παμε εκδρομη εστω και καμμια ημερησια αποδραση πρεπει στη τσαντα μου να εχω 2 μπουκαλακια νερο,κρουασαν,τοστακια,καμμια σοκολατα,χαρτομαντηλα,αντισηπτικα μαντηλακια,τσιχλες,το νεσεσερ μου,το πορτοφολι μου και οδοντογλυφιδες!!!!!!!!
    Ευχομαι να εχεις καινουρια σχεδια να εμπνεεις και εμας καλη επιτυχια σε ολες και ας κερδισει η πιο τυχερη!!!

    athanasiamakis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τελεια τσαντούλα! Μα πως την εφτιαξες! Μακαρι να μπορούσα κι εγω να ασχοληθω και με αυτό το χομπυ!
    Εγω καθε μερα στη δουλεια , παίρνω για σνακ ενα μήλο ή μπανάνα, 1-2 κριτσίνια ή crispies και οταν εχω φτιαξει από το Σαββατοκύριακο κανένα cupcake ή μπισκότο. Σπάνια θα αγοράσω κάτι από το φούρνο και τότε θα είναι κουλουρι Θεσσαλονίκης εννοειται♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφη η τσάντα σου. Θέλω να λάβω μέρος στο διαγωνισμό γιατί η δικιά μου είναι στα τελευταία της... Λοιπόν θα έβαζα μέσα 1 πορτοκάλι ή 1 μήλο μαζί με ένα μαχαιράκι, 1 τοστ, 1 μικρή σοκολατούλα υγείας, 1 ταπεράκι με σαλατούλα με ένα πιρούνι, 1 χυμό του εμπορίου μικρό, 1 θερμό τσάι με μέλι και 1 μεγάλο μπουκάλι νερό. Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tέλεια τσάντα! Ό,τι πρέπει για νέες μητέρες!! Ευχαριστούμε για την προσφορά σου, και ελπίζω να σταθώ τυχερή αλλά και ικανή να φτιάξω μία ανάλογη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλησπέρα! προσωπικά θα την έπαιρνα στη παραλία...εκτός από αυτά που παίρνουμε όλοι μαζί μας όταν πάμε στη παραλία θα έβαζα και το τάπερ με το αγαπημένο μας σνακ που δεν είναι άλλο από τορτίγιες με γέμιση κοτόπουλο, πιπεριές, ντομάτα και μια κουταλιά γιαούρτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η τσάντα υπέροχή και τα χρώματα επίσης έαν σου πω ότι τα ΄΄ καλά΄΄ φορέματα βαπτίσεων , κουμπαριών είναι αυτο το χρώμα θα πιστέψείς ολο λεω θα πάρω κάτι διαφορετικό και όλο εκει καταλίγο, όσο για το τι θα έβαζα εκει μεσα τα πάντα ποτε δεν μου φτάνουν οι τσάντες μου ανεξαρτήτως του μεγέθους που έχουν ο άντρας μου λεει πως κουβαλάω βαριδια μαζί μου.Με 2 τεκνα στανταρ νερα, καφέδες, μωρομαντιλα ,πάνες, απο μια αλαξια ρούχα, μπανάνες, μανταρινάκια, γιαούρτάκια,ίσως κανένα πισκοτάκι, κινητο, κλειδια, φωτογραφική μηχανή, ατζέντα -στυλό χωράνε τι λές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...