Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Λίγα για το Pinterest

Δεν ξέρω για σας, τον τελευταίο καιρό έχω πάθει pinterestoμανία. Συνέχεια βάζω πινέζες!!!
Αν δεν ξέρετε αυτό το εργαλείο σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Η λογική γενικά είναι να μαζεύεις όλα τα όμορφα πράγματα που βλέπεις στο ίντερνετ βάζοντας τα σε κατηγορίες και να μπορείς να τα ξεφυλίσεις όλα με μια ματιά.

Μόλις κάνετε λογαριασμό, θα εγκαταστήσετε το κουμπάκι "pin it" που μπαίνει στο toolbar και σας επιτρέπει να αποθηκεύετε κάτι που βλέπετε σε μια ιστοσελίδα χωρίς να μπέιτε σο pinterest.
πχ εγώ έχω φτιάξει την κατηγορία "yummy" που βάζω όλες τις κολασμένες συνταγές που θέλω να δοκιμάσω (και κάποιες δικές μου που θέλω να δοκιμάσουν οι φίλοι μου!).

Όποτε βλέπω κάτι που θέλω να μπεί σ'αυτη την κατηγορία πατάω το κουμπάκι pin it και το βάζω ευκολότατα σ'αυτο το board.

Το ωραίο δεν τελειώνει εδώ. Επειδή κάνεις λογαριασμό μέσω facebook, μπορείς να βρείς και όλους τους φίλους σου, να ανταλάξεις ιδέες και να βρείς καινούρια πράγματα!
Μπορείς επίσης να "ακολουθήσεις" κάποιον με τον οποίο έχεις τα ίδια γούστα. Άν για παράδειγμα κάποιος έχει φτιάξει ένα board που έχει πολλά πράγματα που σου αρέσουν, μπορείς να κάνεις follow και να βλέπεις τα πιν του όταν ανοίγεις το pinterest.

Λοιπόν τι λέτε; Σας αρέσει; Εμπρός λοιπόν, σβήστε τους άπειρους σελιδοδείκτες σας και οργανώστε τους σε όμορφα boards!
Όσοι έχετε ήδη pinterest μπορείτε να με βρείτε εδώ. Ελάτε να ανταλλάξουμε ιδέες!!!

16 σχόλια:

  1. Πάω να σε βρω.. και εγώ έχω τρελαθεί με το συγκεκριμένο εργαλείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως μου ξέφυγε εμένα αυτό;;χαχαχα
    θα πάω να ρίξω μια ματιά!
    Εγω έχω κολλήσει με το instagram!
    καλο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, είναι πολύ καλό και χρήσιμο!!!
    Ένα οργανωμένο ντοσιέ με ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για όσους πάντως δεν είναι φίλοι του fb μπορούν να κάνουν και login με άλλο κωδικό του pinterest. Αυτό που έχω λατρέψει sto pinterest είναι όχι μόνο οι ιδέες που βρίσκω αλλά περισσότερο το ότι μπορώ εκεί να αποθηκευω εικόνες και ό,τι άλλο μου άρεσει χωρίς να επιβαρύνω τους φακέλους του υπολογιστή μου. Και όταν θέλω να αντρέξω βρίσκω κατευθείαν την πηγή απ όπου το βρήκα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δηλαδη ειναι σαν το φ/β ενα πραγμα?οτι αποθηκευω εγω το βλεπουν κ αλλοι?κκ αν ναι τους διαλεγω εγω?συγνωμη αλλα με την τεχνολογια δεν τα παω κ τοσο καλα.παντως φαινεται πολυ ενδιαφερον,ειδικα απο θεμα οργανωσης!θα το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά, έχω πέσει πολλές φορές πάνω του σε ποικίλες αναζητήσεις και είναι φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έχω ανακαλύψει εδώ και αρκετό καιρό και έχω κολλήσει πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν μας αρεσει λεει!!! εγω αποφασισα να ασχοληθω προσφατα κ εχω παθει πλακα!!!κολλησα κ δεν ξεκολλαω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ χρησιμα κι ενδιαφέροντα όλα αυτά! Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρελό κόλλημα το Pinterest!!! Το κακό βέβαια είναι ότι μαζεύω-μαζεύω ιδέες αλλά τελικά πολύ λίγες υλοποιώ. Είναι όμως μια παρά πολύ καλή πηγή έμπνευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το κολλημα με το πιντερεστ το επαθα εδω κι εναμιση χρονο και δεν τα καταφερα ακομα να ξεκολλησω....μα δε θελω κιολας! Ηθελα να σου πω οτι ησουν η πρωτη που με βοηθησε με το βελονακι, οταν αποφασισα ν' ασχοληθω μ' αυτο το ''σπορ'' και τωρα που χειριζομαι λιγο καλυτερα το θεμα ''μπλογκ'' θελω να σου πω ενα ''ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ''. Εχεις ενα ομορφο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι πιστεύω το πιο μεγάλο κόλλημα που υπάρχει!!! χαχαχ.. :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενα μου καλημέρα!! Είδα ενα μήνυμα με το όνομα s στο blog μου με το δικο σου blog στο προφίλ ! Είναι απο εσένα ; Κάτι περίεργο συμβαίνει , μου ήρθε κ ενα μήνυμα απο κάποια stav bax κ φοβάμαι για ιό !!απλα θέλω να σε ενημερώσω αν είναι κ χρησιμοποιεί κάποιος την υπογραφή σου! Αν όχι θα χαρώ να τα πούμε μέσω μαιλ!!!απλα πες μου για να στο δώσω αν είναι !! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν είναι ιος, είναι φίλη μου αλλά δεν ξέρω γιατι εχει το blog μου στο προφιλ της. Ισως επειδη ειναι αναγνωστρια.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω παρά πολυ για την διευκρίνηση !!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  14. Όταν αποκτήσω θα "ακολουθήσω" κι εγώ!!! Καλό μήνα Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...