Λίγα για το Pinterest

Δεν ξέρω για σας, τον τελευταίο καιρό έχω πάθει pinterestoμανία. Συνέχεια βάζω πινέζες!!!
Αν δεν ξέρετε αυτό το εργαλείο σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Η λογική γενικά είναι να μαζεύεις όλα τα όμορφα πράγματα που βλέπεις στο ίντερνετ βάζοντας τα σε κατηγορίες και να μπορείς να τα ξεφυλίσεις όλα με μια ματιά.

Μόλις κάνετε λογαριασμό, θα εγκαταστήσετε το κουμπάκι "pin it" που μπαίνει στο toolbar και σας επιτρέπει να αποθηκεύετε κάτι που βλέπετε σε μια ιστοσελίδα χωρίς να μπέιτε σο pinterest.
πχ εγώ έχω φτιάξει την κατηγορία "yummy" που βάζω όλες τις κολασμένες συνταγές που θέλω να δοκιμάσω (και κάποιες δικές μου που θέλω να δοκιμάσουν οι φίλοι μου!).

Όποτε βλέπω κάτι που θέλω να μπεί σ'αυτη την κατηγορία πατάω το κουμπάκι pin it και το βάζω ευκολότατα σ'αυτο το board.

Το ωραίο δεν τελειώνει εδώ. Επειδή κάνεις λογαριασμό μέσω facebook, μπορείς να βρείς και όλους τους φίλους σου, να ανταλάξεις ιδέες και να βρείς καινούρια πράγματα!
Μπορείς επίσης να "ακολουθήσεις" κάποιον με τον οποίο έχεις τα ίδια γούστα. Άν για παράδειγμα κάποιος έχει φτιάξει ένα board που έχει πολλά πράγματα που σου αρέσουν, μπορείς να κάνεις follow και να βλέπεις τα πιν του όταν ανοίγεις το pinterest.

Λοιπόν τι λέτε; Σας αρέσει; Εμπρός λοιπόν, σβήστε τους άπειρους σελιδοδείκτες σας και οργανώστε τους σε όμορφα boards!
Όσοι έχετε ήδη pinterest μπορείτε να με βρείτε εδώ. Ελάτε να ανταλλάξουμε ιδέες!!!

Ετικέτες