Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

Οργάνωση!

Καλό μήνα σε όλους. Ο Μάρτης με βρήκε να συγυρίζω!
Θυμάστε τις αποφάσεις μου για τον καινούριο χρόνο; Μια απο αυτές ήταν να είμαι πιο οργανωμένη. Άρχισα λοιπόν με κάποια πράγματα που είχα καιρό στο μυαλό μου.

Αρχικά το συρτάρι του γραφείου: Collage
Στην πρώτη φωτογραφία το βλέπετε σε μια σχετικά καλή κατάσταση (φανταστείτε πώς ήταν πρίν βάλω το κουτί και τα καλάθια).
Πρίν καιρό βρήκα στο lidl χαρτί περιτυλίγματος. Το προτιμώ πάντα, είναι καλή ποιότητα, πολλά μετρα και φθηνότερο απο του ικεα. Αυτή τη φορά είχα κάτι πολύ συγκεκριμένο στο νού μου. Είχα δεί αυτή την ιδέα και ήθελα να την εφαρμόσω. Σας έχω ξαναπεί γι'αυτό το blog, βρίσκω πάντα ωραίες ιδέες. Ορίστε λοιπόν: 01032013048 Κουτιά δημητριακών (και οχι μόνο) κομμένα στο ύψος του συρταριού και ντυμένα με χαρτί.
Ξαφνικά η χωρητικότητα του συρταριού τριπλασιάστηκε! Έβαλα μέσα καινούρια πράγματα (τα βαζάκια με τις κορδέλες) και ξεφορτώθηκα όλα τα άχρηστα (απο τη διαδικασία ξεθάφτηκαν πολλά παράξενα που δεν είχαν δουλειά εκεί μεσα!).

Το άλλο που ήθελα, ήταν να φτιάξω στο ντουλάπι των τροφίμων ένα κουτί με υλικά ζαχαροπλαστικής: baking kit
Τρούφες, καραμελάκια, αρωματικά χαρτάκια για muffins κτλ.
Είμαι πολύ σκρούτζ με αυτά τα είδη και μου κρατάνε καιρό. Ήθελα λοιπόν ένα μέρος να τα έχω οργανωμένα!28022013036
Τον περισσότερο χώρο τον πιάνουν οι χρωματιστές τρούφες. Πήρα μεγάλη ποσότητα γιατι μου τις στέλνουν απο Ρόδο. Αν ξέρει κανείς κανένα μαγαζί εδώ στην Αθήνα που να τις πουλάει με το κιλό (οχι βαζάκι) πείτε μου...
Άλλο μεγάλο σουξε είναι οι σταγόνες. 01032013055 Ειδικά αυτές με τη γεύση καραμέλας μοσχοβολάνε!
Για τα μικρά κομμάτια χρησιμοποίησα δυο κουβαδάκια απο τη βάπτιση του Μικρουλάκου. Στο ένα έβαλα τα χρώματα και στο άλλο τις γεύσεις. 01032013059
Εσάς σας έπιασε το ανοιξιάτικο μικρόβιο; Τι αλλαγές θα κάνετε;

21 σχόλια:

  1. Βρηκες διαθεση για συγυρισμα κ οργανωση ε?Μπραβο!Εγώ έχω πολλές,μα παρα πολλές ιδέες στο μυαλό μου αλλα....καθόλου διαθεση να τις υλοποιήσω!Περνα μια βόλτα να κανεις και τα δικά μου!!Ωραία χρώματα πάντως!Ανοιξιάτικα!
    Καλό μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οργάνωση...?Χριστέ μου τι μού θύμισες! Καταπληκτικά τα χαρτιά τού LIDL,δεν τα έχω πετύχει ποτέ.. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποσο ζηλεψα το κουτι με τα ειδη ζαχαροπλαστικης δεν λεγεται...!!!πολυ ωραια τα εφτιαξες,τα κουτακια εγιναν πολυ ωραια με το χαρτι!!Καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαταρχάς μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες σου με τα υλικά ζαχαροπλαστικής!!!Τι χρώματα!Καλε όλα τούτα τρώγονται;;;

    Το ανοιξιάτικο μικρόβιο ναι με έπιασε!Νιώθω τις αλλεργίες μου να φουντώνουν!
    Λατρεύω τα οργανωμένα σπίτια!Αλλά πιστεύω πως υπάρχουν μόνο στα περιοδικά του ikea....Θα ήθελα να δω το συρτάρι σου μετά από κανα τρίμηνο....χαχα!!!!(...Πλακίτσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σούπερ το αποτέλεσμα και λειτουργικό!
    μου θύμησες τώρα ότι έχω ένα σωρό τέτοια γυάλινα βαζάκια από τον καφέ και ακόμα δεν έχω βρει τι να τα κάνω. απλά τα στοιβάζω σε ένα κενό ντουλάπι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aυτά τα "ΠΡΙΝ"... και "ΜΕΤΑ"... πολύ μου άρέσουν!!! Τα κάνω και εγώ αλλά δεν διατηρούνται και πολύ!!! Όταν υπάρχουν πολλοί σ'ένα σπίτι...Προτιμώ πάντως ανακατωσούρα και πολλούς, παρά μοναξιά και τάξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!!!Η ιδέα με τα κουτια είναι καταπληκτική ,μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!!αχ αυτές οι σταγόνες καραμέλας;;που τις βρίσκεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο σουπερμαρκετ, στα είδη ζαχαροπλαστικής. Εκτος απο σοκολατενιες τον τελευταίο καιρό φέρνουν κι αυτές. Τις γλυκοκοιταζα καιρο και είπα στο τελος να τις δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  8. Και οι ιδέες πολύ καλές .....αλλά η υλοποίηση τους ακόμα καλύτερη....μπράβο και πάλι μπράβο!!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπήκε η Άνοιξη άρχισαν οι αλλαγές. Μπράβο, πολύ καλή δουλειά!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα κουτιά είναι πολύ ανοιξιάτικα!!! Από ποιο μαγαζί της Ρόδου προμηθεύεσαι τρούφες σε βαζάκι; Εγώ γιατί δεν έχω πάρει χαμπάρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, όχι τα βαζάκια είναι δικά μου. Οι τρούφες είναι χυμα απο τον Τζωρτζη...

      Διαγραφή
    2. Α, τώρα κατάλαβα!!!!! Είπα κι εγώ ... Ωραίες είναι όμως να τις βλέπεις έτσι σε ποσότητα!

      Διαγραφή
  11. Κατ'αρχήν συγχαρητήρια που έχει φτάσει ο Μάρτης και θυμάσαι ακόμη τις αποφάσεις για το νέο χρόνο! Το συρτάρι σου είναι αξιοζήλευτο τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πώ, πω ζηλέυω... :) κι εμένα το σπίτι μου θέλει τρομερή οργάνωση..όλο το αναβάλω γιατί θα μετακομίσουμε...αλλά νομίζω δεν αντέχω άλλο... Πολύ όμορφα τα κουτιά με το χαρτί περιτυλίγματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ουαου, περιττό να πω ότι περισσότερη εντύπωση από το όλο ποστ, μου έκαναν τα αποθέματα σε είδη ζαχαροπλαστικής...!! τα συγχαρητήρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι όμορφες λιχουδιές!!! οι τρούφες υπέροχες!!! θα μπορούσες να μου πεις link? φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου ρε 'Ελενα! Πολύ ωραίο blog και ιδέες! Πώς βρίσκεις τον χρόνο και την ενέργεια! Φτου, φτου, φτου! Και παίζεις και Magic the Gathering μέσα σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα! Το blog σου είναι πολύ ωραίο, διασκεδαστικό και με πολλές δημιουργικές ιδέες!!
    Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχεις καμιά ιδέα για οργάνωση συρταριών που περιέχουν φωτοτυπίες και διάφορα χαρτιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...