Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Βελονάκι με σκουπόξυλο

27032013277 Καιρό έχω να αναρτήσω για το βελονάκι, έτσι;
Ορίστε λοιπόν ένας παράξενος τρόπος για να πλέξουμε!
Το μόνο που χρειάζεστε έξτρα είναι ένα σκουπόξυλο ή τέλος πάντων κάτι στρογγυλό (εδώ χρησιμοποίησα ένα χαρτί τουαλέτας που μίκρυνα).
Σάς δίνω τις οδηγίες συνοπτικά, να προσθέσω όμως οτι είναι για εσάς που έχετε ήδη μια άνεση με το βελονάκι, αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα, μην αρχίσετε απο εδώ!broomstick1-

- Κάνουμε μια αλυσίδα με θηλιές πολλαπλάσιες του 6 συν 1.

- Κάνουμε απλά κροσέ κατά μήκος της αλυσίδας.

- Μόλις τελειώσουμε ανοίγουμε τη θηλιά που έμεινε στο βελονάκι μας και την περνάμε στο σκουπόξυλο.

broomstick2

- Βάζουμε το βελονάκι στην επόμενη θηλιά, τραβάμε το νήμα απο μέσα και το περνάμε στο σκουπόξυλο.

- Συνεχίζουμε για κάθε θηλιά μέχρι το τέλος.

27032013250

Με βοήθησε να κρατάω το ρολό με τα γόνατα μου και να δουλεύω απο πάνω με το βελονάκι, εσείς μπορείτε να βρείτε τον τρόπο σας.

  broomstick3

- Βγάλτε απο το σκουπόξυλο τις 6 πρώτες θηλιές και τραβήξτε το νήμα απο μέσα τους. Κάντε αλυσίδα με μία θηλιά.

broomstick4

-Κάντε 6 απλά κροσέ στο ίδιο σετ θηλιών.

- Βγάλτε τις επόμενες 6 θηλιές. Κάντε 6 απλά κροσε και σ'αυτές.

Συνεχίστε μέχρι το τέλος.

27032013275

Δε μπορώ ν' αποφασίσω αν είναι πρωτότυπο ή κιτς!
Ίσως ενα κασκόλ σαν αυτό...
πηγή
ή κανένα βραχιόλι σαν αυτό...
πηγή
Εσείς τί λέτε;

23 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακό! Δεν το βρίσκω κιτς, το βλέπω σε boho κασκόλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι ωραια ιδεα!
    Εχει σταλθει ηδη στην μαμα μου το ποστ σου!
    φιλια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, αυτό το βραχιολάκι το έχω δει κάπου, κι ήμουν κι εγώ με το ίδιο δίλημμα! Αυτό όμως που με βγάζει από το δίλημμα, είναι το ότι είμαι άσχετη με το βελονάκι και αυτο μου φαίνεται δύσκολο! Εσύ τελικά τι το έκανες?? (τα χρώματα πάντως που χρησιμοποίησες είναι πολύ ωραία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και μενα μου αρεσε θα το δοκιμασω αφου μας εδειξες τον τροπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλεια αυτή η πλέξη έψαχνα εδώ και καιρό να βρω μία πλέξη λίγο "αραιή" για κασκόλ πολύ όμορφό το κασκόλ της φωτογραφίας και δεν είναι καθόλου κιτς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει...πολύ retro sixties μου θυμίζει!
    Νομίζω κάπου είχα δει μια τσάντα υφασμάτινη με τέτοια επένδυση εξωτερικά.
    Δείξε μας και τί το έκανες τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ πολυ ωραίο! Κι αν και έχω διαβάσει ξανά τις οδηγίες σε καποιο ξένο μπλογκ, οι δικές σου ειναι πιο κατατοπιστικές! Τωρα : πρωτότυπο ή κιτς;;;; Απλά διαφορετικό νομίζω! Κι να βρεις κι ένα πιο μικρό "σκουποξυλο" θα βγει πολυ δαντελενιο, νομιζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κιτς με τίποτα, bohemian θα το έλεγα.
    καιρό τώρα ήθελα να δοκιμάσω αυτή την τεχνική, αλλά πίστευα ότι είναι πολύπλοκη. από τις οδηγίες σου βλέπω ότι είναι απλή τελικά και η δυσκολία μάλλον θα είναι μέχρι να βρει κανείς το τρόπο που θα χειριστεί τον κύλινδρο.
    θα το δοκιμάσω σίγουρα με ένα βραχιόλι για αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σουπερ , και για κασκολ και για βραχιολι μπραβο και παλι μπραβο για τις ανααρτησεις σου , το δικο σου μπλογκ ηταν που ανακαλυψα τον περασμενο Αυγουστο και ήταν και η αφορμή το Σεπτεμβριο να φτιαξω το δικο μου δεχα δεχα... να εισαι καλα εσυ και όλη σου η οικογένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμα κάποιος είναι δημιουργικός...
    Μπράβο, τρομερές όλες οι ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα, το σχέδιο αυτό λέγεται Broomstick Lace Stitch. Αυτή τη στιγμή πλέκω μια σάρπα με αυτό το σχέδιο. Χρησιμοποιώ βελόνα πλέξιματος Νο 25 αντί για κόνο απο χαρτί. Στο ίντερνετ έχω βρεί πολύ ωραίες μπλούζες με συνδιασμό 2 είδών σχεδίων , όπότε ελαφραίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επίσης κάποιος φίλος μου είπε οτι λέγεται Περουκιανη πλέξη ,αλλά δεν το βρήκα έτσι πουθενά. Ισως έχει ρίζες απο το Περού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ και καθόλου κιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πάρα πολύ ωραία ιδέα!!!Καλησπέρα..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η ιδέα σου... Θα προσπαθήσω να το επιχειρήσω!!! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τελικά χάρισα άφθονο γέλιο στους δικούς μου απόψε που με έβλεπαν να πλέκω αγκαλιά με μια ξύλινη κουτάλα...
    Έλενα, μετά την πρώτη σειρά δαντέλας υποθέτω συνεχίζω το ίδιο χωρίς να γυρίσω, σωστά; και αν διακρίνω καλά στο βραχιολάκι πρέπει να τραβάει το νήμα από την πίσω κλωστή της θηλιάς μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ουάου!!!! είναι απλά τέλειο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ αυτό το τελευταίο βραχιολάκι είναι όνειρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσει πολύ! Νομίζω το πώς δείχνει το τελικό αποτέλεσμα, έχει να κάνει με το είδος του νήματος και το χρωματικό συνδυασμό! (Όπως σε όλα τα πλεκτά, αλλά ένα παραπάνω σε αυτή την πλέξη που είναι τόσο ιδιαίτερη!) Τα χρώματα που διάλεξες είναι πολύ ταιριαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ εντυπωσιακο μου αρεσει θα το δοκιμασω αν εχεις ιδεες κανεις αρκετα μ,αυτο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι πολύ εντυπωσιακή η πλέξη αυτή. Έχω φτιάξει κι εγώ το βραχιολάκι της φωτογραφίας με βοηθό το ρολό του χαρτιού όπως κι εσύ. Πρέπει να ομολογήσω ότι το βρήκα αρκετά δύσκολο. Τελικά άξιζε τον κόπο γιατί η φίλη που το έλαβε ως δώρο ενθουσιάστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...