Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

Διαγωνισμού συνέχεια...

Καλησπέρα σε όλους!
Αυτό τον καιρό έχω κυριολεκτικά βουτήξει μέσα στα νήματα και όλο κατι πλέκω. Το τελευταίο μου δημιούργημα, για ένα κοριτσάκι νεογέννητο. Επέλεξα κλασσικό μωρουδίστικο ροζ.
Ένα σκουφάκι...
04032013076
...μικροσκοπικά μπαλαρινάκια (δεν το πιστευω πόσο μικρά είναι!)...
04032013078
...και το αγαπημένο μου, ένα πουγκάκι για να τα φυλάει όλα μέσα. Μετα μπορεί να το χρησιμοποιεί για τα κοκαλάκια ή τις πιπιλες της...
04032013086 
 Επίσης ανακάλυψα ένα κολπάκι για να μη μου ξετυλίγονται τα κουβάρια με το βαλε-βγάλε απο τις τσάντες! Βάζω ένα τσιμπιδάκι. Μπορεί να ήταν προφανές και να το ξέρουν όλοι εγώ όμως τώρα το σκέφτηκα και είμαι ενθουσιασμένη γιατι είχα τρελό προβλημα! 04032013090
Να σας πώ και για τον τίτλο της ανάρτησης. Θυμάστε τον τελευταίο διαγωνισμό; Όπως και στους προηγούμενους γράφω πάντα στους όρους οτι ο νικητής αν δεν εμφανιστεί σε 10 μερες το δώρο πάει στον επόμενο. Πραγματικά, μετα απο email και μηνύματα στο facebook, η νικήτρια δεν ήρθε σε επαφή μαζί μου, οπότε το δωράκι θα πάει στην Λένα Φωτάκη-Πάτα. Ελπίζω να την εντοπίσω! Σας παρακαλώ αν δεν σας ενδιαφέρει πραγματικά μην παίρνετε μέρος. Είναι κρίμα να πηγαίνουν χαμενα τα δωρα, εγώ δεν μπορω να τα πάρω, είναι αποκλειστικά για σας.

32 σχόλια:

  1. πανέμορφα πραγματάκια, την υπερλάτρεψα αυτην την ανάρτηση! μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ!!!!!δεν το πιστευω!!!κερδισα!!!!κερδισα!!!!ποσο σε ευχαριστω!!!!!ενα δωρακι απο εσενα!πολυ χαιρομαι!!!κ βεβαια το κολπο με το τσιμπιδακι καθολου προφανες...εγω δεν το ηξερα κ μου εδωσες λυση γιατι τα κουβαρια μου γινοταν ενα απο το μπερδεμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελενα πολύ όμορφα τα πλεκτά σου. Εχω φτιάξει και εγώ ένα τέτοιο καπέλο, με διαφορετικό τρόπο, όπως αυτό της Lucy - Attic24.typepad και το ένα το έχω πλέξει σε γκρί αποχρώσεις και το άλλο σε μπορντώ-μώβ-ρόζ σκούρο με ρόζ γραμμές και τα λουλούδια είναι πολύχρωμα, με ενδιάμεσα τρυπώματα. Πάντως τα δικά σου είναι τέλεια και τα παπουτσάκια ειναι φανταστικά. Γειά στα χεράκια σου και καλορίζικο το μωρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω καταπληκτικές δημιουργίες!! Γεια στα χέρια σου!! Και σε ευχαριστω για την προηγούμενη διευκρίνηση , τελικα ήρθα σε επαφή ! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ πολυ ομορφα τα δωρακια σου!!!τα λιλιπουτεια πατουσακια θα τα λατρεψουν!και ο σκουφος ζουζουνιαρης....καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τόσο γλυκούλια!!!!!!!Μπραβο!!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουκλιστικα όλα! Ροζ συννεφάκι.... (το έχω αποθυμένο, 2 γιοι βλέπεις, εχω πηξει στα μπλε και στα μαυρα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα είναι τέλεια αλλα ποιο πολυ το πουγκι και ιδιαίτερα το ύφασμα. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To σκουφάκι και το πουγκάκι φοβερά!!! Ελπίζω αυτή τη φορά η νικήτρια να εμφανιστεί! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντως επειδή κι εγώ λαμβάνω μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς είναι δύσκολο να τους ελέγχεις όλους! Το καλύτερο είναι να στέλνεις εσύ μήνυμα σε αυτόν που κερδίζει. Εάν πάλι βέβαια δεν απαντήσει οκ! Εγώ έτσι κάνω στο δικό μου blog. Ανθρωποι είμαστε και δεν μπορούμε να απαιτούμε απ όλους να είναι πάνω από έναν υπολογιστή και να τσεκάρει τα blog στα οποία συμμετείχε σε διαγωνισμούς!!
    Kathy by anthoemli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου, νομίζω όμως οτι 10 μέρες είναι υπεραρκετες για να τσεκαρει καποιος τα mail του και τα μυνήματα του στο facebook. Εκτος κι αν υπαρχει προσωπικο πρόβλημα...

      Διαγραφή
    2. Καλά εννοείται! Εγώ νόμιζα 1-2 μέρες! Δεν είχα δει τις ημερομηνίες.
      kathy

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα! Εγώ ήμουν η πρώτη νικήτρια του διαγωνισμού, αλλά λόγω βλάβης δεν είχα internet για 15 μέρες, και μόλις σήμερα είδα τις ειδοποιήσεις... Δεν με πειράζει καθόλου για το δώρο, Λένα εύχομαι να τα αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο! Έλενα, σε ευχαριστώ πολύ και για τους διαγωνισμούς και για όλη την έμπνευση που δίνεις από εδώ! Πανέμορφα τα ροζουλιά, ειδικά τα μπαλαρινάκια! Και το κόλπο με το τσιμπιδάκι το υιοθετώ κι εγώ! Καλή συνέχεια σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα σε ευχαριστώ πολύ αν κ όπως τελικά έγινε η χαρά μου μειώθηκε λιγάκι...Νιώθω σαν να στο ''έκλεψα'' το δώρο....

      Διαγραφή
    2. Λένα, ούτε να το σκέφτεσαι και να μη στενοχωριέσαι καθόλου! Εγώ πάντως δε στενοχωριέμαι! Ήταν να το πάρεις εσύ!

      Διαγραφή
  12. Αχ βρε Ιωάννα,τι γκαντεμια είναι αυτη! Δεν ξερεις πόσο λυπάμαι,απλά αυτοί ειναι οι κανόνες του διαγωνισμού και πρέπει να τους τηρήσω. Μακάρι να είχα δυο δώρα να πάρετε και οι δύο. Σ'ευχαριστώ πάντως και για τη συμμετοχή σου και για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και τα τρία πανέμορφα!!!Καλό απόγευμα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλενα, να είσαι καλά! Έγραψα απλώς για να εξηγήσω τί συνέβη και να μη νομίζετε πως αυτή η Ιωάννα είναι αχάριστη και αδιάφορη! Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπω μπέρδεμα με τον διαγωνισμό.....

    Τα παπουτσάκια είναι πολύ γλυκά!!!!Το πουγκί βέβαια μου θυμίζει αυτό το παντελόνι:http://keywoman.blogspot.gr/2012/09/burda-7550-review.html

    Τι λες;;;;;
    :d

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Οχι μονο ψωνίζουμε απο τα ιδια μαγαζια, ψωνιζουμε και τα ιδια πράγματα! Εσύ το είχες παρει όλο το υφασμα και δε βρήκα άλλο;

      Διαγραφή
  16. Καλώς σε βρίσκω είναι πάρα πολύ όμορφα... Τώρα εγώ έχω ξεκινήσει και κάνω τις πρώτες μου απόπειρες στο βελονάκι!!! Θα τα λέμε συχνά... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι όλα γλυκύτατα!!! Καλή συνέχεια και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Έλενα :) Καλώς σε βρίσκω και μου αρέσει πολύ εδώ!
    Είναι τόσο γλυκά αυτά που έφτιαξες και όντως ... μικροσκοπικά!!
    Με το καλό να τα χαρεί και το μωράκι!
    Τα φιλιά μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ομορφα!!!!!! αυτα τ μικροσκοπικα μπαλαρινακια πολυ μ αρεσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές. Συγχαρητήρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Έλενα!Μολις έλαβα το δώρο από το διαγωνισμό σου.Τα υφάσματα πραγματικα υπέροχα!Από κοντά είναι ακόμη πιο ωραία!!!Μου αρέσουν τόσο που θελω να τα αφήσω εκεί,ανέγγιχτα!χαχαχα!πολύ θαθελα να κανω την τσάντα που έφτιαξες εσύ,υπάρχει περίπτωση να βρώ καπου τις οδηγίες?Ή αυτοσχεδιασες?
    φιλικά
    Λενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μα είναι κουκλίστικα!!!!! πανέμορφα Έλενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...