Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

Weekly moodboard

weekly moodboard
Αποφάσισα κι εγώ να συμμετάσχω στα weekly moodboards της Lyriel

1, 4: Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια πόρωση να μαζεύω αγριολούλουδα. Ανθοδέσμες με μαργαρίτες, θυμάρι και πολλά άγνωστα σε μένα λουλουδάκια, είναι κατά τη γνώμη μου πιο όμορφες κι απο τις αγοραστές...
2: Ενα μικρό sneak peek  απο τις δημιουργικές μου ασχολίες (σας αρέσει το ύφασμα; )
3: Η Καθαρά Δευτέρα μας ήταν συννεφιασμένη,  την απολαύσαμε όμως ανάλογα.

Μάθετε για τα moodboards του BiScoto εδώ
Τα ιστολόγια που συμμετέχουν είναι :
                                                                      myStickland
                                                                    mytripssonblog
                                                                     beloved-ideas
                                                                         craftland
                                                                    Άποψη Τέχνης
                                                                   365 Days of bliss
                                                              Every day happy home          


Σημείωση: Θα παρατηρήσατε οτι άλλαξα τα κουμπιά  και προσέθεσα κι ένα για το Bloglovin. Όσοι έχετε κάνει λογαριασμό, βρείτε με εδώ

11 σχόλια:

  1. Έλενα καλημέρα!
    Πρώτα να σου πω ότι είμαι ενθουσιασμένη γιατί ξεκίνησα το βελονάκι -πριν από μια εβδομάδα- και ακολουθώντας τις πολύ χρήσιμες οδηγίες σου έχω ξεκινήσει να πλέκω μια κουβερτούλα με τετραγωνάκια για τη μπεμπούλα που περιμένουμε. Είμαι περίπου στη μέση της διαδρομής και συνεχίζω με πολύ όρεξη!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που μπήκες στη διαδικασία να αναρτήσεις αυτές τις οδηγίες. Σκοπεύω να τα δοκιμάσω όλα... ή τουλάχιστον όσα προλάβω μεχρι να γεννήσω!

    Τώρα σχετικά με τη σημερινή σου ανάρτηση, κι εμείς με το γιο μου κάθε φορά που βγαίνουμε βολτούλα στην εξοχή μαζεύουμε λογής λογής όμορφα και ταπεινά αγριολούλουδα και για το σπίτι μας, αλλά κυρίως για να τα προσφέρουμε στις γιαγιάδες μας οι οποίες τα δέχονται με μεγάλη χαρά και συγκίνηση!

    Να έχετε ένα υπέροχο τριήμερο!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που το ξεκίνησες! Δεν είναι τέλειο; Πότε περιμένεις μωράκι; Υπάρχουν τόσα όμορφα πράγματα να φτιάξεις! Καλή αρχή!!!

      Διαγραφή
  2. Eιδα τη σκηνη και ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ! Τελεια! Υποθετω ομως οτι θα ειναι και πανακριβη κατασκευη...ποιος ξερει...ισως καποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη αρχη με το Moodboard!!πολυ ομορφο το υφασμα,τι θα φτιαξεις;;;καλα τα αγριολουλουδα αυτην την εποχη ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ με αγριολούλουδα στολίζω εδώ και καιρό το σπίτι..και όμορφα (πανέμορφα) είναι και κρατάνε πολύ..
    Πολύ όμορφο το κολάζ...καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το σημερινό κολάζ, κόλλησα λιγάκι παραπάνω με τα αγριολούλουδα! Τα κουμπιά που έχεις βάλει στο μπλογκ είναι τέλεια, ειδικά αυτό για το bloglonin! Θέλω κι εγώ να τα διορθώσω στο μπλογκ μου. Τα έφτιαξες μόνη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου έφτιαξες το κέφι με τις ωραίες σου εικόνες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέρασα να πω ένα γεια και είδα το moodboard :)
    Πόσο χάρηκα !! Τα λουλουδάκια θα συμφωνήσω είναι πανέμορφα :)
    Το ύφασμα σου μου αρέσει πολύ, φρέσκο κι ανοιξιάτικο, αλλά
    και τα granny squares από πάνω δε πάνε πίσω! Ηθελα πολύ να μάθω φέτος
    το χειμώνα να κάνω κι εγώ -παραδίδανε μαθήματα σε μια βιβλιοθήκη εδώ κοντά μου- αλλά δεν πρόλαβα .. Ίσως του χρόνου.

    Φιλιά Έλενα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες. Σου εύχομαι καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...