Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Το συρτάρι με τα υφάσματα

Μέσα στα πλαίσια της ανοιξιάτικης καθαριότητας και της υπόσχεσης μου να είμαι πιο οργανωμένη, κατάφερα επιτέλους να στρώσω τον πισινό μου και να βάλω μια τάξη στα υφάσματα μου!

Μέχρι τώρα τα αποθήκευα σε αυτό το κουτί, πράγμα που αποδείχθηκε πολύ καταστροφικό γιατί όταν μου καρφωνόταν μια φανταστική ιδέα για ράψιμο έπρεπε να αδειάσω όλο το κουτί για να βρω το ύφασμα που ήθελα στον πάτο και φυσικά επειδή βιαζόμουν να υλοποιήσω τη φανταστική ιδέα μου τα υπόλοιπα υφάσματα επέστρεφαν στο κουτί όπως όπως. Στην επόμενη φανταστική ιδέα το κουβάρι υφασμάτων γινόταν ακόμη χειρότερο και πάει λέγοντας!

25042013449

Από καιρό λοιπόν είχα αυτή τη λύση στο μυαλό μου: Χαρτόνια κομμένα ακριβώς στις διαστάσεις ενός συρταριού για να τυλίγω τα υφάσματά μου και να τα στοιβάζω. Έτσι μπορώ με μια ματιά να δω τι έχω διαθέσιμο και να το αξιοποιήσω άμεσα!

Δεν είναι πολύ όμορφα όλα μαζί;

25042013450

Το συρτάρι μου έχει ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα: έχει περιορισμένο χώρο. Αυτό σημαίνει οτι για να αγοράσω καινούρια υφάσματα πρέπει να αξιοποιήσω αυτά που έχω ήδη. Έτσι δεν μπαίνω σε πειρασμό να αγοράζω κι άλλα γιατί δεν θα έχω που να τα βάλω (λεεεμε τώρα!).

Θέλω να βρω και μια καλή λύση για τα μαλλιά, εσείς πού τα αποθηκεύετε;

18 σχόλια:

  1. πολύ όμορφη εικόνα τακτοποίησεις. Τα μαλλιά μου τα αποθηκεύω σε κουτιά μεγάλα .Είχα 2 απο μουρνούζια και αγόρασα και αλλα δύο . Είπα και εγώ ότι δεν θα πάρω αλλο νήμα αν δεν τελειώσω τα προηγούμενα ....αυτή τη στιγμή πλέκω 3 πλεκτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ ωραία έτσι όπωως είναι όλα μαζί και τυλιγμένα όμορφα! Πάντως εγώ στη θέση σου θα είχα αδειάσει και κάποιο διπλανό συρτάρι για "καινούριες αγορές". Γιατί και τα υφασματάκια είναι κόλλημα τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ αυτό το δεν έχω χώρο-άρα δεν αγοράζω καινούρια, σε εμένα δεν πιάνει... Τα υφάσματά μου ξεχειλίζουν και τα μαλλιά το ίδιο. Για τα μαλλιά έχω 2,3 ράφια βιβλιοθήκης και 3 μεγάλα κουτιά το ένα πάνω στο άλλο,και πάντα τριγυρνάνε μερικές κούκλες πάνω στο γραφείο μου, μέσα στην τσάντα μου, στο σαλόνι κλπ κλπ. Ανυπομονώ να δω τι αποτελεσματικό τρόπο θα βρεις για την τακτοποίηση τους γιατί αυτός με τα υφάσματα μου φαίνεται καταπληκτικός (θα το δοκιμάσω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω...πω...!!! Σαν ουράνιο τόξο έγινε το συρτάρι σου!!!
    Όσο για τα μαλλιά-κουβάρια μου έχω δύο συρτάρια και τα έχω σε πλήρη τάξη!!! Γυρνώντας πίσω θα φτιάξω και εγώ έτσι τα πανιά μου! Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία ιδέα! Σ ευχαριστώ! Δεν μπορείς να φανταστείς σε τι ακαταστασία είναι τα υφασματάκια μου! Μόνο που όλα μαζί είναι στοιβαγμένα σε μια κούτα... Όσο για τα μαλλιά... Αυτά για να τα βρω χρειάζομαι την ...Νικολούλη! Είναι παντού!
    Πολλά φιλάκια από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To χειρότερό μου... η τακτοποίηση ντουλαπιών..
    Όμως εσύ τα κατάφερες!
    Μπράβο σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραια ιδεα,εγω τα εχω σε σακουλες διπλωμενα οσο για τα νηματα σε κουτια μεγαλα που κλεινουν απο τα Jumbo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία η ιδέα σου! Είναι όντως πολύ τακτοποιημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία και τακτοποιημένα, σου ανοίγουν την όρεξη για δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια! Τρελαίνομαι για τακτοποιημένα συρτάρια!Και τα χρώματα είναι τόσο...προκλητικά γαι δημιουργίες!
    Εγώ τα μαλλάκια τα έχω σε μιά χάρτινη σακούλα :( και αυτό που πλέκω τώρα σε ένα μεγάλο καλαθι πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού που το αγόρασα για τα Πασχαλινα αυγα. Δηλαδή οτι να ναι! Αν βρεις μια καλή ιδέα και γι'αυτο, θα την ακολουθήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πάντως τα καταφέρνω με το να αγοράζω μόνο όταν θέλω να πλέξω κάτι...έχω βέβαια ένα κουβα΄ρι στο σπίτι για να δοκιμάζω διάφορες πλέξεις και σχέδια όπως την αύξηση και μείωση της κυματιστής σου κουβέρτας που δοκίμασα πριν λίγες μέρες...μία ωραία ιδέα πάντως υπάρχει στο Crochet in Color για το πως μπορείς να τακτοποιήσεις τα νήματά σου και γενικότερα έχει πολύ ωραίες αναρτήσεις αν δεν τις έχει ανακαλύψει ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πωπω σούπερ, και εγώ πόσο καιρό θέλω να τα κάνω έτσι γιατί σε αυτά τα μεγάλα διάφανα κουτιά του Ικεα που είχα γινονταν κουβάρι! Αλλά βρήκα άλλη λύση, γιατί είχε χώρο μια ντουλάπα έβαλα αυτό το κρεμαστό με τα ραφάκια, το υφασμάτινο από το ΙΚΕΑ πάλι, τα δίπλωσα, τα χώρισα σε κατηγορίες και είναι σούπερ!
    Τα μαλλιά πρέπει να είναι σε μικρά κουτιά, ρηχα κατα προτίμηση γιατί αν θέλεις να βγάλεις κάτι από κάτω όλα τα πάνω θα γίνουν χάλια! Εχω δει αυτό http://knitsforlife.com/2013/03/26/the-worlds-best-yarn-storage-idea/
    αλλά δε νομίζω πως είναι ρεαλιστικό σε ελληνικό σπίτι, με τη σκόνη που έχουμε σε αυτή τη χώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά φανταστική η τύπισσα στο link που έδωσες... *_*

      Διαγραφή
  14. Αχ, τι ωραία ιδέα! Υπέροχα! Εμένα είναι όλα ένα κουβάρι, ανακατεμένα και τσαλακωμένα κι όλο τραβάω κάτι και γίνονται ακόμη χειρότερα. Να δω πότε θσ στρωθω κι εγω.. Τα μαλλιά μου, ακόμη σε μια σακούλα τα πηγαινοφέρνω, θέλουν κι αυτά τακτοποίηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα!!! Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα, αλλά τώρα με τις συμβουλές σου πιστεύω πως θα βρεθεί λύση.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ καλή ιδέα!!!!!Πάρα πολύ καλή!!!!Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...