Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Ναυπλιο

Nafplio
Τη Δευτέρα του Πάσχα  καταφέραμε με τον mrΓ να κάνουμε οι δυο μας μια μονοήμερη στο Ναύπλιο, για το οποίο είχα ακούσει τόσα αλλά δεν είχα καταφέρει μέχρι τώρα να το επισκεφτώ. Μέγα λάθος!
Για όσους έχετε πάει, προφανώς ξέρετε για τι πράγμα μιλάω. Για όσους δεν έχετε πάει, μη χάσετε την ευκαιρία να το κάνετε, αξίζει!

Μόνο 1,5 ώρα από την Αθήνα, ονειρεμένο, θαλασσινό, ιστορικό, γεμάτο πανέμορφα νεοκλασικά και  γλυκά ταβερνάκια!

Το γυρίσαμε εύκολα μέσα σε μια μέρα. Θαυμάσαμε την πλατεία Συντάγματος και την παλιά Βουλή. Φάγαμε υπέροχα light φαγητά (ευχάριστη αλλαγή απο την κραιπάλη της Κυριακής) και λαχταριστό Ιταλικό παγωτό. Ανεβήκαμε τα 920 σκαλιά μέχρι το Παλαμήδι (γιατί ο mrΓ ήθελε να κάψει το παγωτό, οι γάμπες μου ακόμα καίνε) και τέλος απολαύσαμε τη δύση του ήλιου και ξεκινήσαμε για το σπίτι, για να κολλήσουμε μαζί με τους υπόλοιπους χιλιάδες Αθηναίους στα διόδια πίνοντας flocafe και ακούγοντας Foo Fighters! Ιδανική εκδρομή!

Ελπίζω να περάσατε εξίσου όμορφα με τις οικογένειες σας!!!
Θα επανέλθω σύντομα με κάτι δημιουργικό, καιρό έχουμε να φτιάξουμε κατι, έτσι;

16 σχόλια:

  1. Κοντινός προορισμός και αγαπημένος και για μας το Ναύπλιο!Με τις φωτογραφίες σου τον ανέδειξες με τον καλύτερο τρόπο,είναι πραγματικά υπέροχες!
    Ιταλικό παγωτό...πες μου ότι διάλεξες εύκολα τι γεύση θα πάρεις!Εγώ δεν μπορώ ν'αποφασίσω εκεί,τα θέλω όλα!χαχα
    Πάντα να περνάς έτσι όμορφα!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Ναύπλιο είναι ονειρεμένος τόπος. θα πάω τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο και νομίζω ότι έχω κάνει πολυήμερες διακοπές. Τα έχει όλα. Όσο για τα παγωτά, χμ!!! και γω τα θέλω όλα, δεν μπορώ να διαλέξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτες οι φωτογραφίες σου ειναι τόσο ζωντανές και ταξιδιάρικες που αν και έχω πάει στο Ναύπλιο αρκετές φορές, θα θελα να ξαναπαω αλλη μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω ακούγεται τέλεια η εκδρομή αυτή κι αν κρίνω από τις φωτογραφίες... ήταν!!
    Ζηλεύω, γιατί θέλω κι εγώ πάρα πολύ να πάω Ναύπλιο και χαίρομαι που είναι πράγματι όσο όμορφο έχω ακούσει κι εγώ να λένε.
    Ιταλικό παγωτό και κοντά 1000 σκαλιά! Ναι... μ' αρέσει!
    Πάντα τέτοια, να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω πάει ποτέ στο Ναύπλιο...Πόσο ζήλεψα με τις φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουαου! Καταπληκτικές εικόνες! Από μικρή ακούω τη μαμά μου να λέει ότι είναι το όνειρό της να πάει στο Ναυπλιο , θα τηε δείξω λοιπόν τις φώτο μπας και ψηθεί να το κάνει επιτέλους! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες φωτογραφίες από το υπέροχο Ναύπλιο! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι μου θυμισες! 2009 οικογενειακες διακοπες στο Ναυπλιο... ομορφια! Και φαντασου εμεις απο Θεσσαλονικη φαγαμε μια μερα να παμε και μια να επιστρεψουμε! Ομως αξιζε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελεια εκδρομη, αν κρινω κι απ' τις φωτογραφιες περασατε υπεροχα! Το Ναυπλιο ειναι ονειρεμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω πάει ημερήσια εκδρομή αλλά ελπίζω να ξαναπάω για να μείνω!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 920 σκαλιά...και λίγα ήτανε για τα παγωτά που κατεβάσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το Ναύπλιο κατά έναν περίεργο λόγο το ΛΑΤΡΕΥΩ! Είναι το αγαπημένο μου μέρος και θέλω να το ξανά επισκεφτώ σύντομα! Με τις φωτο με ταξίδεψες!
    Πέρνα από το blog μου αν θέλεις, έχεις βραβειάκι!
    http://syllegw-stigmes.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award-questions.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναύπλιο!!!! ίσως από τις ωραιότερες πόλεις τις Ελλάδας!!!! Σου εύχομαι να ξαναπάς!!!! Πολλά φιλιά<!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ όμορφες και δροσερές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έλενα χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη!
    Υπέροχη η ανάρτησή σου και οι εικόνες από το Ναύπλιο είναι υπέροχες (τις έβαλα στον Pinterest εδώ: http://pinterest.com/marooikonomou/colors-of-greece/ ) Δεν έχω πάει και θέλω πολύ να πάω!
    Επίσης έχω κι ένα βραβείο για σένα! Πέρασε από το μπλογκ μου να το πάρεις http://maro-nicethings.blogspot.gr/2013/05/summer-style-with-white-jeans.html
    Καλή σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ και για το pin και για το βραβειάκι! Σου εύχομαι να πάς στο Ναυπλιο!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...