Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Κερασόπιτα (χα!)

 photo cherries_zps39b6fd90.jpg Λοιπόν περιμένω πολύ καιρό για να κάνω αυτή την ανάρτηση! Για να είμαι ακριβής απο πέρσι. Άν θυμάστε σε συνεργασία με την αδερφή μου είχαμε φτιάξει μια κερασόπιτα για να στολίσουμε το header μου αλλά μέχρι να το επεξεργαστώ και να το φτιάξω, τα κεράσια είχανε βγεί εκτός εποχής και το θεώρησα περιττό να αναρτήσω τη συνταγή!
Τώρα λοιπόν που τα κερασάκια σκάνε μύτη στους πάγκους της λαϊκής, ήρθε η στιγμή επιτέλους να φτιάξουμε.............ΚΕΡΑΣΟΠΙΤΑ!!!

Θα χρειαστείτε:
- 5 και 1/2 της κούπας κεράσια χωρίς κουκούτσι (εννοείται δε θα πάρετε τα πρωτοκλασσάτα κεράσια,  αλλά τα φθηνά, υπολογίστε περίπου 1 κιλό)
- 3 κουτ.σουπ. corn flour
- 1 και 1/4 της κούπας ζάχαρη

Για τη ζύμη:
- 2 και 1/4 της κούπας αλεύρι
- 3/4 κουτ.γλυκ. αλάτι
- 2/3 της κούπας μαργαρίνη
- 8 με 10 κουτ. σουπ. παγωμένο νερό

Αρχίστε με τη ζύμη σας. Πλάστε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να γίνει ένα ενιαίο ζυμάρι, τυλίξτε το σε μεμβράνη και βάλτε το στο ψυγείο μέχρι να το χρειαστείτε.
Ανακατέψτε τα κεράσια με το κορν φλάουρ και τη ζάχαρη.
Χωρίστε τη ζύμη στα δυο και ανοίξτε το ενα κομμάτι με τον πλάστη. Βάλτε τη στην ταρτιέρα και κόψτε οτι περισσεύει.

 photo 21052013651_zpsfd921084.jpg

Βάλτε τα κερασάκια σας απο πάνω (γιαμ γιαμ) ...

 photo 21052013654_zps902bfac8.jpg

Και ανοίξτε με τον πλάστη το 2ο κομμάτι ζύμης. Μπορείτε να το βάλετε ολόκληρο απο πάνω και να ανοίξετε 2-3 τρυπούλες, αλλά εγώ προτιμώ το εξής καλαθωτό σχέδιο:

 photo weave_zpsd3827850.jpg

Με ένα μαχαίρι ή αν έχετε το ζικ ζακ εργαλείο (εγώ χρησιμοποιώ ένα που έχουν τα μικρά για τις πλαστελίνες τους) κάνετε το ζυμάρι λωρίδες. Στρώνετε τις μισές κάθετα να καλύψετε την ταρτιέρα. Σηκώνετε τις μισές εναλλάξ μέχρι τη μέση και βάζετε μια λωρίδα οριζόντια. Κατεβάζετε αυτές που είχατε σηκώσει και σηκώνετε τις υπόλοιπες. Βάζετε πάλι μια λωρίδα οριζόντια και συνεχίζετε με αυτόν τον τρόπο μέχρι να τις πλέξετε όλες.

Κάνετε μια τρύπα σε ένα αλουμινόχαρτο και τη σκεπάζετε, έτσι θα ψηθεί χωρίς να μαυρίσουν οι άκρες της. Την ψήνετε στους 190 για 30 λεπτά, βγάζετε το αλουμινόχαρτο και την ψήνετε για άλλα 25-30 λεπτά.

 photo 21052013690_zps1633fd3b.jpg

Απολαύστε τη ζεστή με παγωτό βανίλια! (Που είναι ενα παγωτό βανίλια όταν το χρειάζεσαι; Μάλλον έπρεπε να είχα κάνει το παγωτό express μου!)

 photo DSC_0094_zps5a1d448d.jpg

Γενικά αυτή η συνταγή μπορεί να γίνει και με άλλα φρούτα, Επειδή με είχατε ρωτήσει παλιότερα για την τάρτα με βατόμουρα, μπορεί να γίνει με κατεψυγμένα φρούτα, απλά εγώ την ψήνω λίγο παραπάνω. Δοκιμάστε την ή φτιάξτε την σε κάποιον για δώρο και θα δείτε πόση επιτυχία θα έχει!

Η συνταγή της κερασόπιτας τώρα και σε γραμμάρια, μπορείτε να τη βρείτε εδώ .

41 σχόλια:

  1. ΑΧ!ΑΧ!ΒΑΧ!!!Τι πράμα είναι τούτο?????Από τα αγαπημένα μου γλυκά!!!!Δεν έχω φτιάξει ποτέ,πάντα αγοράζω γιατί φοβάμαι πως θα την κάνω χάλια.Αλλά θα την επιχειρήσω φέτος με την συνταγή σου!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο από τις φωτογραφίες που είδα μου τρέχουν τα σάλια. Θα προσπαθήσω να τη φτιάξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω... κι εμένα μου τρέχουν τα σάλια. Και κάνω δίαιτα τώρα. Θα την φτιάξω πάντως! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας γειτόνισες, καλώς σας βρήκα, η κερασόπιτα σας πάει γάντι, λαχταριστή θες να τη φας από τη φωτογραφία....!!!Με την πρώτη ευκαιρία θα τη φτιάξω, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μιαμ μιαμ μιαμ!!!!!Τέλεια!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα την δοκιμάσω σίγουρα, φαίνεται νοστιμότατη!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μιαμ μιααμ..! να ρωτησω, εμεις που δεν εχουμε ταρτιερα οι φτωχοι φοιτητες τι κανουμε? εχω ενα πυρεξ που μοιαζει με ταρτιερα στο σχημα.. μπορω να το χρησιμοποιησω?

    καλη επιτυχια σε οσους το φτιαξουν, και ευχαριστουμε κ παλι για τη συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω θα ψηθεί, αν και είναι λίγο βαθύ το πυρέξ....

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται πεντανόστιμη!!
    Από εμφάνιση πάντως σκίζει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κορίτσι... τι είναι αυτό που έπαθα βραδιάτικο?????????? τι τις θες αυτές τις αναρτήσεις και πρέπει να περιμένω μέχρι την άλλη Τρίτη που έχω Λαική? Κρατάω όμως συνταγη και σε ευχαριστώ...ΜΜΜΜΜΜΜμμμμμμμ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν!!! Αυτή τη συγκεκριμένη american cherry pie σου, θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε.Λατρεύω αυτές τις πίτες αλλά αν είναι και κερασόπιτα τότε παίρνει ακόμη περισσότερα credits.Μόνο οι "κερασόπιτες" θα μπορούσαν να μας μυήσουν σε μια αληθινή συνταγή κερασόπιτας!!!! Ευχαριστώ λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δικαιωματικά έχεις το όνομα! Πανέμορφη και νόστιμη η τάρτα!!! Κλασσική αξία!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Yummy!! Σού βγήκε τέλεια!!
    Με κεράσια δεν έχω κάνει ακόμα, ευκαιρία :)
    Καλημέρες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε ναι! Όποιος έχει το όνομα έχει και τη χάρη! Τέλεια φαίνεται - θα τη δοκιμασω! Αυτο το εργαλείο, υποθετω το βρίσκουμε ευκολα σε είδη μαγειρικής!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σε κανένα cook shop κτλ, αλλά εγώ χρησιμοποίησα αυτό που εχουν τα παιδιά για τις πλαστελίνες τους!

      Διαγραφή
  14. Αμαν! Τι μας κάνεις βρε παιδί μου. Πως να τη φτιάξω εγω, που θα τη φάω όλη μόνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ω!Τι βλέπουν τα πανέμορφα ματάκια μου,ανέβασες την συνταγή,ε?
    Μόλις την κάνω θα σου γράψω Έλενα να σου πω εντυπώσεις..φιλιά

    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εντάξει, τελείως βγαλμένη απο παραμύθι! Τώρα έχει το όνομα έχει και τη γεύση το μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ως lover of cherries (και όλων των καλοκαιρινων φρούτων, αλλα σε ότι ειναι κόκκινο εχω μια αδυναμια) φαινεται καταπληκτική! μια ερωτηση εχω μόνο. Οταν λέμε 2/3 μαργαρινη εννοούμε το βουτηρο soft, σωστα; (νεα μαγειρισσα, μόνη ψάχνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοοοοοχι σοφτ! Το βιτάμ το τουβλάκι να βάλεις.

      Διαγραφή
    2. ωχ!εγω εβαλα το soft...βγηκε λιγακι λαδερο ειναι η αληθεια αλλα μου αρεσε....

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Έλενα για την παρουσίαση! Μπαίνει στη λίστα η συνταγή! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα!Θέλω βοήθεια από τις πιο έμπειρες μαγείρισσες αυτού του blog!Έφτιαξα την παραπάνω κερασόπιτα αλλά δεν μου άρεσε η γέμιση κ τόσο.Ήθελα να ρωτήσω αν βάλω πχ μαρμελάδα κεράσι(σχετικά λίγη ποσότητα)θα γίνει?η θα στεγνώσει?κ ο χρόνος ψησίματος σε αυτή την περίπτωση αλλάζει ηή παραμένει ίδιος?κ επειδή η ζύμη είναι πολύ νόστιμη μπαίνει αλμυρή γέμιση?
    Ευχαριστω εκ των προτερων!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' ότι κατάλαβα θα την περίμενες πιο γλυκεια, ε; Τη μαρμελάδα θες να τη βάλεις μαζί με τα φρέσκα κεράσια ή μόνη της; Μαζί με τα κεράσια δε νομίζω να έχει πρόβλημα. Άν τη βάλεις μόνη της, δε φτιάχνεις κερασόπιτα αλλά παστα φλώρα!

      Διαγραφή
    2. Για αλμυρή γέμιση δέν ξέρω κάποια συνταγή αλλά γενικά αυτη η ζύμη είναι πασπαρτου!

      Διαγραφή
    3. ευχαριστω για την αμεση απάντηση! :) βασικα δεν μου αρεσε η υφη της γεμισης...δεν ξερω πως να το εξηγησω...ισως αν εβαζα λιγοτερα κερασια ψιλοκομμενα ομως σε συνδυασμο με μαρμελαδα...δεν ξερω...το ολοκληρο κερασι με ''χαλασε'' λιγακι.κ αντιθετα την περιμενα λιγοτερο γλυκια!!!θα την ξαναδοκιμασω σιγουρα παντως!Σιγουρα κατι δεν εκανα καλα!!παρολα αυτα απο χθες εχει μεινει το 1/4 του ταψιου!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  20. Φαίνεται καταπληκτική.. και η ζύμη αυτή είναι κάτι πολύ "χρήσιμο"! ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μμμμμμμμ!!!φαίνεται πεντανόστιμη!!!!και με πολύ ωραία εμφάνιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα σε όλες/όλους!
    Την έφτιαξα και μου άρεσε πολύ και η ζύμη γιατί είναι εύκολη.....αλλά....μου βγήκε λίγο σφιχτή (η ζύμη). Μήπως φταίει το βούτυρο; Πόσα γραμμάρια περίπου είναι τα 3/4 της κούπας; Σίγουρα δε θέλει και λίγη ζάχαρη;

    Επειδή όμως μου άρεσε πολύ και στη γεύση και σαν ιδέα... αν βάλω άλλα βορύτα κομμένα σε κυβάκια φρέσκα ή π.χ. το cocktail φρούτων σε κονσέρβα (στραγγισμένα φυσικά) λέτε θα γίνει καλή; Τα κεράσια είναι πολύ ωραία αλλά λίγο "μπίζιλα" βρε παίδί μου (καθάρισε κλπ) Τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μέσα σε λιγότερες από 24 ώρες η κερασοφραουλόπιτα (δεν είχα όσα κεράσια έπρεπε και συμπλήρωσα με φράουλες) που έφτιαξα είχε εξαφανιστεί. Μου άρεσε πάρα πολύ που η ζύμη δεν είχε ζάχαρη.
    Επειδή είχα πολλά μήλα, χθες έκανα και μία μηλόπιτα. Και αυτή πολύ καλή βγήκε, μου άρεσε περισσότερο από άλλες συνταγές που έχω δοκιμάσει κατά καιρούς. Αυτό το "κόλπο" με το κορν-φλάουρ και τη ζάχαρη στα φρούτα είναι σούπερ τελικά!
    tarzan, ναι δοκίμασε κι άλλα φρούτα, τα μήλα μόνο θέλουν μικρά-μικρά κυβάκια. Ευχαριστώ Έλενα, την κρατάω τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλημέρα!μια ερωτηση για την μηλοπιτα επειδη σκεφτηκα να την κανω κι εγω:βαζεις κι εκει κορν φλαουρ κ ζαχαρη?κ ψησιμο τον ιδιο χρονο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ πολύ χαίρομαι που σας άρεσε!!!
    Για μηλόπιτα όμως δεν μπορώ να διανοηθώ αλλή συνταγή απο αυτή
    http://kerasopites.blogspot.gr/2011/04/blog-post.html
    δοκιμάστε την, η φωτογραφία την αδικεί! (ημουν μικρή και απειρη με τις φωτο τότε!)

    tarzan συμφωνώ, νομίζω θα είναι ωραία με φρούτα κονσέρβας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μου τρέξανε τα σάλια , αυριο κιόλας αγοράζω κεράσια μονο για αυτό γιατί τα παιδια τα τσακίζουν δεν προλαβένουν να μπουν στο σπιτι , τίς εντυπώσεις μετά αλλά δεν νομίζω να υπάρχει κατι φανταστικο Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λοιπόν όπως είπα οτί θα αγοράσω 'ετσι και το έκανα τη Δευτέρα κιόλας και επειδή το απόγευμα ήταν η γιορτή του Νηπειαγωγείου της μικρής μετά πέρασαν από το σπίτι γιαγιαδες , νον.α πολύς κόσμος ενα σου λέω ΑΝΑΡΠΑΣΤΗ γεια στα χεράκια σου και με παγωτό βανίλια διπλα ήταν κόλαση το μόνο που δεν μου έφτασε η ζύμη να καλύψω όλη την επιφάνεια απο πάνω την επόμενη θα κάνω διπλάσια τη ζύμη, μάλλον η ταρτιέρα μου ήταν πιο μεγάλη ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΆΛΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μόλις προσφατα ανακάλυψα την σελίδα σου και ξετρελάθηκα!Μπράβο για την υπέροχη δουλειά! Προσπάθησα μόλις τώρα να φτίαξω αυτήν την κερασόπιτα και δεν μου πέτυχε :(
    Νομίζω δυσκολέυομαι λίγο όταν δεν είναι με γραμμάρια οι συντάγες. Ειναι εύκολα να έχουμε τις αναλογίες σε γραμμάρια;
    Σ'ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ γιατί δεν σου πέτυχε; Τωρα που είναι η εποχή για κεράσια θα την ξανακάνω και θα μετρήσω γραμμάρια για να σου πω...

      Διαγραφή
    2. Σε χιλιοευχαριστώ!
      Χαιρετισματα απο Κύπρο!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα, η συνταγή σου φαίνεται πολύ λαχταριστή.
    Λεω να την δοκιμασω το Σαββατοκύριακο. τι αλεύρι βάζεις; φαρίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...