Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013

Weekly moodboard: Καλοκαιρινή διάθεση

201209A0
Δεν είναι η ιδανική εποχή για smoothies;;; Εμείς τα έχουμε ταράξει οικογενειακώς, ειδικά τα παιδιά τρελαίνονται! Τα βατόμουρα και οι φράουλες δίνουν και παίρνουν! Φροντίστε όμως να βάλετε και μέσα στο smoothie σας και κάτι δυναμωτικό, όπως πχ σπανάκι, μέλι ή γύρη.
Πάντα όμως πολλά φρούτα και πρωτεΐνη (γάλα, σόγια, γιαούρτι, φυστικοβούτυρο κτλ)

Μέσα στην καλοκαιρινή διάθεση είναι και η καινούρια εμφάνιση του blogακίου! Θέλω αυστηρές κριτικές!


Τα ιστολόγια που συμμετέχουν στα moodboards της Lyriel είναι :
                                                                      myStickland
                                                                    mytripssonblog
                                                                     beloved-ideas
                                                                         craftland
                                                                    Άποψη Τέχνης
                                                                   365 Days of bliss
                                                              Every day happy home         

24 σχόλια:

  1. Εγώ θα είμαι πολύ αυστηρή, μου άρεσαν πάρα πολύ τα κερασάκια!
    Εγώ με τα smoothies έχω ένα θέμα με τα λαχανικά που έχουν οι συνταγές και δεν έχω τολμήσει να δοκιμάσω εκτός από 100% φρούτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου άρεσαν οι προηγούμενες λαχταριστές κερασόπιτες περισσότερο, είναι παντός καιρού:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ τα κερασάκια . Έτσι μου έρχεται να τσιμπήσω ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα επαθα την πλακα μου τωρα
    μολις ανεβασα αναρτηση για την κεραλοιφη που εφτιαξα με βαση δικο σου ποστ και σε εχω βαλει σε συνδεσμο και μεσα σε δυο λεπτα μπαινω στην αρχικη και εχει αλλη εμφανιση αχαχαχααχ!
    και εγω φαν των smoothies αλλα μου χαλασε ο αποχυμωτης προχτες και μου εκοψε τα χερια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν εχω φτιαξει smoothies ,πρεπει να δοκιμασω ομως!!η εμφανιση μου αρεσει πολυ,ειναι πολυ φρεσκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνεται τόσο λαχταριστό! Μέχρι στιγμής δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω, αλλά πρέπει να είναι πολύ απλό και εύκολο. μου αρέσει το καινούριο clean look. και τα χρωματάκια είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη!
    Λοιπόν,να πω την αλήθεια το προηγούμενο μου άρεσε πιο πολύ,όχι όμως ότι και αυτό υστερεί σε τσαχπινιά.Φιλιά..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Moυ αρέσει πολύ περισσότερο από το προηγούμενο λουκ - θα στο πω!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν έχω φτιάξει ποτέ smoothies!!!
    η εμφάνιση μου αρεσει περισσότερο. Είναι πιο δροσερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η προηγούμενη εμφάνιση σου ήταν νομίζω πιο λαχταριστή! Αχ τρέχω να φτιάξω τώρα ένα smoothie μου άνοιξε η όρεξη για κάτι δροσερό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω φτιάξει ποτέ,δεν έχω αποχυμωτή!Φαίνονται ιδιαίτερα λαχταριστά..:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια φορά δοκίμασα να φτιάξω, αλλά δεν ξέρω... μάλλον κάτι δεν έκανα σωστά! Σπανάκι λες ε? Δεν το χα ξανακούσει!Θα το προσπαθήσω. Όσο για το νέο Look, μου άρεσαν πολύ τα κεράσια σου, ίσως όμως αν δοκίμαζες μια άλλη γραμματοσειρά για το κερασόπιτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία τα smoothies..ότι πρέπει για τις ζέστες!!!Όσο για την νέα εμφάνιση..μ'αρέσει πολύ!!!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επανέρχομαι για να δηλώσω κι εγώ τη συμμετοχή μου στο Weekly Moodboard.. http://creationsbymeeirini.blogspot.gr/2013/05/weekly-moodboard-1.html ..καλημέρα..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ουάου! τι τέλειο που φαίνεται! θα φτιάξω κι εγώ μετά το φαγητό γιατί ζήλεψα!
    όσο για την ανανέωση του blog, μου αρεσει πάααρα πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μας κερνάς smoothies, σε κερνάω βραβεία! Κόπιασε από το blog μου να τα πάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραία τα smoothies όντως ότι πρέπει για αυτή την εποχή...μόνο μέχρι καρότο έχω τολμήσει να βάλω από τα λαχανικά...ωραία είναι και με γιαούρτι λίγο αραιωμένο!!Η νέα εμφάνιση του blog είναι πολύ ωραία την προτιμώ από την προηγούμενη ειδικά αυτό το τιρκουάζ ααααχ τι ωραίο χρώμα!!!Επίσης πως μπορείς να προσθέσεις τα κουμπιά στο blog(btw τα δικά σου είναι πολύ ωραία) γιατί προσπαθώ να βάλω και στο δικό μου blog και δεν ξέρω που να ψάξω...είμαι και λίγο άσχετη ακόμα μιας και είμαι καινούρια στην blogoχώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα smoothies ειναι τέλεια και καλά που μου τα θύμισες. Πέρυσι είχε τρελαθεί η μικρή με τα φραουλένια...ωραίες ήταν οι κερασόπιτες!!!! βέβαια το χρώμα είναι το αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μιαμ μιαμ! αυτά τα συστατικά/ιδέες που έριξες (μέλι, γιαούρτι,φυστικοβούτυρο) του smoothie μου ανοίγουν την όρεξη! Για την καινούρια εμφάνιση να πω , μεγειά! πολύ όμορφη και δροσερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μμμμ,ωραίο το ποτάκι,ωραίο και το νέο look!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ τελειο ακουγεται! Θα αγορασω καμια μουλινετα (καιρο τωρα λεω να το κανω κ το ξεχναω)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά Έλενα, να είσαι γερή κι εσύ και η οικογένειά σου και πάντα δημιουργική. Για την εμφάνιση του blog θα σε στεναχωρήσω, αλλά μου άρεσε η προηγούμενη πιο πολύ. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πράγματι η κατάλληλη εποχή για δροσερά δυναμωτικά "ποτά"!Εμείς βάζουμε αναλόγως τη διαθεσιμότητα: γκοτζι, τζίντζερ, ταχίνι, μέλι ή ξηρούς καρπούς και έτσι γίνεται super drink!Πάντως τα καλοκαιρινά φρούτα δίνουν αρκετή έμπνευση για πειραματισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...