Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

Προσπάθειες για πειθαρχία (απλά προσπάθειες!)

Προς όλες τις μαμάδες εκεί έξω:
Υπάρχουν και σε σας μέρες που νιώθετε οτι τα παιδιά σας έχουν ξεφύγει απο κάθε έλεγχο; Που μιλάτε στο βρόντο και σας γράφουν, που έχετε γίνει η τρελή που ουρλιάζει, που δεν έχετε την πολυτέλεια ούτε να κατουρήσετε  με την ησυχία σας;
Δεν ξέρω τι έχουν πάθει τα παιδιά μου τελευταία, φταίει η ζέστη; Φταίω εγώ; Πάντως ότι και να φταίει, έχουν βγεί εκτός ελέγχου και εγώ έχω έρθει σε μία κατάσταση απελπισίας και ψάχνω δημιουργικούς τρόπους να λύσω το πρόβλημα!

Δοκίμασα λοιπόν κάτι που μέχρι τώρα δείχνει να δουλεύει καλά. Την ιδέα την είδα εδώ και την έφερα στα μέτρα μας. Με χρωματιστά χαρτόνια έφτιαξα τον παρακάτω πίνακα.
 photo _6031293_zpsa14b1af9.jpg Το κάθε παιδί έχει ένα μανταλάκι και κάθε πρωί ξεκινάει απο το "πολύ καλά". Στη διάρκεια της ημέρας ανάλογα με την διαγωγή του το μανταλάκι ανεβαίνει ή κατεβαίνει. Άν είναι ευγενικό, αν συνεργάζεται κτλ το μανταλάκι ανεβαίνει. Αντίθετα το μανταλάκι κατεβαίνει. Άν μάλιστα χτυπήσει τα αδέρφια του, κατεβαίνει στο "5 λεπτά" όπου και να βρισκόταν πρίν. Τότε πάμε τιμωρία για 5 λεπτά στον "σκεφτούλη" να σκεφτούμε τι κάναμε.

Κάθε παιδί έχει ένα βαζάκι. Κάθε βράδυ κοιτάμε που κατέληξε το μανταλάκι και άν είναι απο το πράσινο και πάνω τότε τους βάζω στο βαζάκι τους μια μεζούρα χάντρες.  photo _5311108_zps911779a8.jpg Όταν το βαζάκι γεμίσει, θα πάρουν ένα δώρο. Φυσικά το βαζάκι μπορεί και να αδειάσει, αν το μανταλάκι πιάσει πάτο! Μέχρι τώρα δε μας έχει συμβεί, έχω παρατηρήσει οτι αγχώνονται τρομερά όταν το βλέπουν να κατεβαίνει.

Τι να πώ, δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει, μέχρι τώρα πάντως κάτι γίνεται. Και τα βαζάκια γεμίζουν αργά αλλά σταθερά.  Μέχρι που σκέφτηκα να βάλω κι ένα μανταλάκι για τον mrΓ. Και ποιος ξέρει τι θα σκεφτώ οταν γεμίσει το βαζάκι του!

22 σχόλια:

  1. πολύ ωραία ιδέα! Πόσο χρονών είναι τα μικράκια σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέντε, τριών και ενός! Φυσικά η φασαρία γίνεται απο τα μεγάλα!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό!!!Η φαντασία σου είναι καταπληκτική..:) Να τα χαίρεσαι και εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο!! Θα το κρατήσω για όταν μεγαλώσει η κόρη μου που είναι ίση σε ηλικία με το τρίτο παιδί σου...αν και είναι το πιο ήσυχο μωρό τόσο μικρό μερικές φορές μπορεί να κάνει τόση φασαρία με τη δίωρη μπορεί και τρίωρη λογοδιάρροια της...με τις επαναλαμβανόμενες συλλαβές που μερικές φορές με κάνουν να θέλω να βγω έξω από το σπίτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και επειδή το σίγουρο είναι ότι θα βαρεθούν κάποια στιγμή της χάντρες αντικατέστησε το περιεχόμενο με κάτι άλλο ίσως πιο δελεαστικό!!!να τους κεντρίσεις το ενδιαφέρον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό!!! ( το βαζάκι για τον mrΓ μου αρεσε!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι το καλοκαίρι που φτάνει τα αποσυντονίζει, δεν αντέχουν άλλο προγραμμα , ειδικά τα μεγάλα με τα σχολεία και τις υποχρεώσεις.
    Είναι μια καλή ιδέα ο πίνακας, σίγουρα δουλεύει στις μικρότερες ηλικίες!
    Οπως και να' χει κι οι μπαμπάδες το θέλουν το μανταλάκι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο! Θα είχε ενδιαφέρον να σου το έκανε κι ο MrΓ ή ακόμα και τα παιδιά. Δεν δίνει η μαμά παγωτό; Τιμωρια 10 λεπτα για να κατσεις στον καταψυξουλη. Σοβαρα παντως, φανταστικη η προσπάθειά σου και θα εχει σίγουρα αποτέλεσμα. Ενδεχομένως αν με κάποιο τρόπο μπορούσαν να αξιολογήσουν τα αδέρφια τους, κι έβλεπαν τα λάθη, τοτε ίσως παραδειγματιζόντουσαν καλύτερα. Είναι πολύ μικρά και παρασύρονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ. Κράτησέ την , όμως το βάζο είναι πολύ μεγάλο και τα παιδιά δεν αντέχουν τόση προσμονή. Μίκρυνε το τέλος ,ίσως στην βδομάδα στην αρχή, μετά σε 10 μέρες κτλ.Χρειάζονται την επιβράβευσή πιο γρήγορα. Τα δικά μου τα παιδιά είναι 13 και 18. Τώρα όταν τα πιάνει η εφηβεία ή θα σκοτωθούμε ή αποχωρώ μέχρι να τα κάνω να σκεφτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια ιδέα!!! εννοείται πως θα εφαρμοστεί και για συζύγους, αλλά φοβάμαι μην αδειάζει συνέχεια κι έχουμε μουρμουροπαράπονα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλή ιδέα, θα την δοκιμάσω σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσει η ιδέα, γιατί κάνει την πειθαρχία να μοιάζει κατά κάποιο τρόπο με παιχνίδι.
    Αν δω τα ζόρια θα εφαρμόσω τη μέθοδο σου Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο!..Πολύ καλή η ιδέα σου!..και φαίνεται ότι λειτουργεί...
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ' άρεσε η ιδέα σου για τον mrΓ! Είμαι περίεργη όμως να μάθω τι θα σκεφτόσουν να του κάνεις ... (χι...χι...χι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σούπερ ιδέα για τα παιδάκια της ηλικίας των δικών σου!!!
    Τώρα παρακαλώ σκέψου και μία ιδέα για τα δικά μου...μικρά!!! Της ηλικίας των 15 και 18 παρακαλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω παιθανει στο γελιο "φταίει η ζέστη?" χαχαχα
    Χωρίς πλάκα πάντως ακουγεται πολύ καλή ιδεα και μοιαζει με παιχνιδι, οποτε σιγουρα θα πιασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. To βαζάκι μου είναι ακόμα άδειο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου θυμισες μια εκπομπη με ντανταδες στο ΣΚΑΙ! Ολο κατι τετοια κολπακια εκαναν. ΠΟλυ καλη ιδεα οντως!
    Φιλακια,
    Αναστασια
    http://natbeesfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι καλή ιδέα!! Το πιο σημαντικό είναι ότι δουλεύει! Μπράβο βρε παιδί μου! Βλέπω πολλές μαμαδες να ταλαιπωρούνται από τα αγγελούδια τους, μακάρι να είναι κι αυτό μια λύση! (ωαρία και χρωματιστή λύση, μη ξεχνιόμαστε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου έχω την άισθηση οτι με τις φωνές μου ορισμένς φορές θα με ακούσουν στη Τουρκία , θα το εφαρμόσω και στους 2 για να δω τι ψάρια θα πιασω, και μη στεναχωριέσαι για τη δουλεια με λίγη οργάνωση παραπάνω θα τα καταφέρεις θα δείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...