Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Με παλιές κηρομπογιές

 photo RibbetEdit_zps09450688.jpg Όπως και πέρσι με την εβδομάδα των παιδιών, έτσι και φέτος ήθελα να κάνω με τα μικρά μου μερικές δραστηριότητες, προκειμένου να περάσουμε λίγο ποιοτικό χρόνο μαζί πριν φύγω για δουλειά.
Φέτος θα "απλώσω" την εβδομάδα των παιδιών μέσα στο μήνα, συγκεκριμένα κάθε Κυριακή.

Αρχίζω λοιπόν σήμερα με κάτι που βλέπω εδώ και πολύ καιρό να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και ήρθε η στιγμή να το κάνω, μια και πλέον έχουμε στην κατοχή μας αρκετές σπασμένες κηρομπογές.
 photo _5311116_zpsd52104e5.jpg
Μαζέψαμε λοιπόν όλα τα κομμάτια και τα βάλαμε σε μια σιλικονένια θήκη για παγάκια. Υπόψιν, η θήκη μετά δεν ξανακαθαρίζει, αλλά η δική μου έκανε 1 ευρώ απο ΙΚΕΑ και δε με πολυένοιαζε.
 photo 6cf21fe8-3f4b-4c45-9a49-9230fe5355ba_zps2b66e3f2.jpg
Ανάψαμε το φούρνο στους 150 και τη βάλαμε  μέχρι να λιώσουν όλες οι κηρομπογές.
Αφήσαμε να κρυώσουν και...
 photo _6011178_zpse57593ea.jpg
...έτοιμες καινούριες κηρομπογές σε σχήμα λουλουδάκι!

12 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ιδέα!!!!φαντάζομαι τη χαρά που θα έκαναν τα μικρά σου..:)
    Καλό βράδυ Έλενα..φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμα και έγω που δεν είναι μικρό το παιδί μου χάρηκα σαν μικρό παιδί,ιδέες που υπάρχουν όμως....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφη κατασκευη και ομορφο δωρο για τα καλεσμενα παιδιακια στο παρτυ σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα. Αχ πόσο σε καταλαβαίνω με την επιστροφή στην δουλειά... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι φοβερή ιδέα!
    Μέχρι κι εγώ ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουαου!!! Σούπερ ιδέα!!! Πολύ μου αρέσουν αυτές οι κατασκευές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ ενθουσιάστηκα με την ...εβδομάδα παιδιών!!! Μπράβο βρε κορίτσι!!! καλή επάνοδο να έχεις, και κουράγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα!!!Τέλειο!!!!Καλέ αυτά είναι σαν κεράκια ή σαν σαπουνάκια....θα μου άρεσαν και ως διακοσμητικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχααα!! και αναρωτιόμουν αν όντως γίνεται!
    well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχω την ιδια θηκη κ πολλες σπασμενες κηρομπογιες. Σουπερρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ενδιαφερουσα ιδεα, αλλα δεν ξερω ποσο υγιεινο μπορει να ειναι για την ηλεκτρικη κουζινα και τις αναθυμιασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...