Weekly moodboard: Girly tea party

 photo party_zps1c7cd75d.jpg

Ενόψει της αναχώρησης μου από την Αθήνα, μαζευτήκαμε με τις αδερφές μου για ένα αποχαιρετιστήριο πρωινό.
Και τα έφερε έτσι το πράγμα, που δεν είχαμε καθόλου άντρες στη συντροφιά μας! Ιδανική ευκαιρία για να το κάνουμε όσο πιο κοριτσίστικο γινόταν! Με fairy cakes και quiche lorraine, με πορσελάνινα σερβίτσια και λευκές πετσέτες. Και πάνω απ' όλα με πολλή πολλή κοριτσίστικη κουβέντα!

 photo table_zpsd1550f6e.jpg


Δεν είναι φοβερό πόσο διαφορετικό είναι το κλίμα όταν είμαστε κοριτσοπαρέα; Νιώθεις μια ελευθερία να εκφραστείς βρε αδερφέ, να μιλήσεις για 20 ολόκληρα λεπτά για αποτρίχωση χωρίς να ενοχληθεί κανείς! Να πιεις έναν καφέ χωρίς να ακούσεις για οικονομικά θέματα!

 photo coffee_zps44070a62.jpg


Ήταν για μένα ο καλύτερος αποχαιρετισμός! Θα μου λείψουν οι κοντινοί μου άνθρωποι!

 photo cupcakes_zps81854ff4.jpg


Έπειδή όμως με ξέρετε είμαι τύπος "how to", να σας δώσω και τις κατάληλλες πληροφορίες.
Τα κεκάκια είναι το κλασσικό μείγμα, με γλάσσο buttercream που σας έχω δώσει παλιότερα.
Θέλω όμως να σας δώσω και τη συνταγή για την quiche γιατί δεν την είχα ξαναφτιάξει και ενθουσιάστηκα!

 photo quiche_zpsd9ef44a4.jpg


Quiche Lorraine

- Μια δόση ζυμάρι για τάρτες
- 3 αυγά
- 6 λωρίδες μπέικον ψιλοκομμένο
- 1/2 κούπα γάλα
- 1 κούπα κρέμα γάλακτος
- 1/2 κουταλάκι αλάτι
- μια πρέζα μοσχοκάρυδο
- 1 κούπα τυρί τριμμένο

Απλώνουμε το ζυμάρι στην ταρτιέρα και στρώνουμε απο πάνω αλουμινόχαρτο. Ψήνουμε στους 220 για 8 λεπτά. Χαμηλώνουμε στους 180, βγάζουμε το αλουμινόχαρτο και ψήνουμε για άλλα 4-5 λεπτά να στεγνώσει η βάση. Στο μεταξύ σε αντικολλητικό σοτάρουμε το μπέικον και το αφήνουμε σε χαρτί κουζίνας να στραγγίξει. Το στρώνουμε στη βάση της τάρτας. Ανακατεύουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και τα χύνουμε προσεκτικά στην τάρτα. Ψήνουμε στους 180 για 40 λεπτά περίπου (όταν τη βγάλετε πρέπει να είναι λίγο υγρή, θα σφίξει και εκτός φούρνου).

Εμένα μου περίσσεψε λίγο ζυμάρι και έφτιαξα και μικρές σε θήκες από μάφιν.

Όλα καταναλώθηκαν με επιτυχία, σε μικρές δόσεις βέβαια, αυτό είναι το θέμα όταν καλείς κορίτσια, σου περισσεύει φαγητό! Ε, κάπου είναι χρήσιμοι κι αυτοί οι άντρες!

 photo bite_zps604cc510.jpg

Ετικέτες ,