Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

Lunch bag

Εδώ και λίγο καιρό εχω ξεκινήσει δουλειά. Χρειαζόμουν λοιπόν μια μικρή τσαντούλα για το κολατσιό μου.Ορίστε λοιπόν τι έφτιαξα.
 photo 20130706_111740_zps0b4c6f19.jpg

Η κατασκευή της είναι τρομερά εύκολη. Και για να στέκεται χρησιμοποίησα ενισχυτικό υφάσματος, αυτό που το σιδερώνεις. Έτσι στέκεται όρθια και βάζω το ταπεράκι μου και ότι άλλο θέλω!

 photo 20130706_111830_zps5e6b96fb.jpg

Τα υφάσματα που χρησιμοποίησα είναι απο τη συλλογή Commute της Jay Cyn Organics. Πραγματικά καταπληκτική ποιότητα απο οργανικό βαμβάκι. Θα τα βρείτε όλα στο Seamstar και μάλιστα έχουν και έκπτωση αυτή την εποχή! Δεν είναι πολύ χαρούμενα; Λατρεύω αυτά τα ποδηλατάκια και τα αεροπλανάκια!

 photo 20130706_111615_zps5bfc120e.jpg

Και νομίζω έχουμε καιρό να κάνουμε διαγωνισμό seamstar, έτσι δεν είναι; Λοιπόν ευκαιρία να κερδίσετε λοιπόν 1 μέτρο ύφασμα. Μισό απο το Jay Cyn Organics - Commute - By Plane  και μισό απο το Jay Cyn Organics - Commute - City Block . Αρκετό για να φτιάξετε κάτι όμορφο!

Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να επισκεφτείτε τη σελίδα του Seamstar και να μου πείτε ποιο είναι το αγαπημένο σας ύφασμα!
Έξτρα συμμετοχές:
- Κάντε like στη σελίδα του seamstar στο facebook, εδω.
- Κάντε like στις Κερασόπιτες στο facebook.
Εμπρός λοιπόν, έχετε μια βδομάδα καιρό!


a Rafflecopter giveaway

32 σχόλια:

  1. http://www.seamstar.co.uk/creative-thursday-rabbits-flower-bunny-p-3560.html
    lovely

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜΈΝΑ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΤΟ Creative Thursday - Ric Rac Rabbits - Hearts in Pink. ΚΑΒΑΡΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τσάντα σου είναι πολύ ωραία, αυτό που μου αρέσει ιδιαιτέρως είναι το υλικό που χρησιμοποίησες για τα χερούλια, αλήθεια από που το αγόρασες; Στα ξενόγλωσσα blogs αναφέρεται ως twill tape, εμείς πώς το λέμε; Δυστυχώς αγνοώ την ορολογία των υλικών ραπτικής με αποτέλεσμα να μην μπορώ να τα ζητήσω στα καταστήματα!
    Όσον αφορά τα υφάσματα του seamstar, η δική μου προτίμηση είναι το *Lotta Jansdotter - Complete Collection Glimma *Special Price*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.seamstar.co.uk/cosmo-fantastic-forest-floral-purple-linen-blend-p-4041.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.seamstar.co.uk/creative-thursday-rabbits-flower-bunny-p-3560.html αυτό ξεχώρισα!
    μπράβο!ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Έλενα..Πολύ ωραία η τσαντούλα σου!Εγώ ξεχώρισα αυτό www.seamstar.co.uk/organics-commute-bike-p-3201.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφη η τσάντα σου όπως και όλα όσα φτιάχνεις! Το ύφασμα που μου άρεσε είναι το
    Party in Paradise - Floral.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Jay Cyn Organics - Commute - By Plane super....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mou arese poly to Monaluna organics-Fox Hollow-A is for apple.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να διαλέξεις; νομίζω ότι η συλλογή της Lotta Jansdotter (http://www.seamstar.co.uk/fabrics-search-designercollection-lotta-jansdotter-c-21_33_669.html)καλύπτει τις χρωματικές μου ανάγκες προς στιγμήν! Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ric Rac Rabbits - Hearts in Pink alexandra iliadi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όντως απίστευτες συλλογές... εγώ ψηφίζω / Monaluna Organics - Modern Home - Pebbles
    [F/1936] ...μου φαίνεται ότι είναι φτιαγμένο για μένα!!!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η τσαντούλα είναι...όλα τα ...φαγιά!!!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. likee!!http://www.seamstar.co.uk/grape-felt-from-roll-p-3801.html BRAND NEW
    Felt Colours
    Now Available!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτο θα πει οργάνωση αλλά και γούστο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. likeeeee http://www.seamstar.co.uk/ribbons-heart-sprinkles-c-101_327.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θελω να κερδισω και να φτιαξω και γω μια τετοια τσαντα! Μ' αρεσειτο COSMO-FANTASTIC FOREST IN A LAVENDER LINEN BLEND. Καλη μου επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρώτον, η τσάντα είναι καταπληκτική. Δεύτερον, μπορείς να μου πεις που θα βρώ σαν τα χερούλια της τσάντας. Τρίτον, απο το seamstar μου αρέσει το Lecien - Flower Sugar - Gingham Stripe in Pink.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταματια μου, εδω στη Ροδο τα πήρα, απο το burda 60 λεπτα το μέτρο.

      Διαγραφή
    2. Και πήγα πριν μερικές μέρες αλλά δεν μου έκοψε να ρωτήσω.

      Διαγραφή
  21. Υπέροχη είναι η τσαντούλα σου και καλή αρχή!Έχω προσπαθήσει κι αλλη φορά να διαλέξω ύφασμα από το συγκεκριμένο site, αλλά είναι τόσο ωραία όλα που δεν κατάφερα να καταλήξω κάπου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωωω μα τι ομορφη τσαντουλα ! Και ο διαγωνισμος σουπερ! Εμενα μου αρεσε - τι αλλο - το πουα υφασματακι "Essential Spots - Super - White on Light Blue"!
    Ευχαριστουμε Ελενα για το τελειο δωρακι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έλενα ευχαριστούμε..
    Jay Cyn Organics - Commute - To Work
    [F/1692]

    Όλγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. είχα μεγαλο πρόβλημα να διαλέξω ένα! πάλι στα παιδικά κατεληξα.....
    Lucie Summers - Summersville - Novelty Avenue Turquoise
    Νατασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έλενα καλησπέρα!Μήπως θα μπορούσες να μας γράψεις οδηγίες για την τσάντα αυτη??Αν έχεις χρόνο βέβαια...είχα κερδίσει καποια υφάσματα σε ένα διαγωνισμο αλλά ακομη δεν τα εχω αξιοποιήσει γιατι δεν θελω να τα καταστρέψω...μου αρεσε πολυ αυτή η τσαντούλα και θα ήθελα πολύ να την φτιάξω.Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το ενισχυτικό που βάζεις μέσα από πού το παίρνεις; Και πώς το ζητάς από τα καταστήματα;
    Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...