Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Πολύχρωμο κουβερτάκι

Καλημέρα και καλό μήνα! Δεν είναι τέλεια σήμερα; Μου είχε λείψει η συννεφιά και η υγρή ατμόσφαιρα που μυρίζει χώμα και πεύκο! Απο εδώ που είμαι και σας γράφω έχω πολύ ωραία θέα, βλέπω τη βροχή και πίνω το καφεδάκι μου.

 photo bikeblanket_zpsa36760ed.jpg

Θέλω να σας δείξω ένα πολύχρωμο κουβερτάκι που επιτέλους αξιώθηκα να τελειώσω! Θυμάμαι αναρτήσεις απο πέρσι το καλοκαίρι που το τραβολογούσα στη βεράντα και τσούκου τσούκου το προχωρούσα αλλά κάτι συνέχεια προέκυπτε και δεν μπορούσα να το τελειώσω.

Να το λοιπόν και τελειωμένο! Για το κυρίως χρώμα χρησιμοποίησα ενα ακρυλικό νήμα που είναι έξτρα απαλό για μωράκια, και έκανα κάθε κύκλο με διαφορετικό χρωματικό συνδυασμό.

 photo oldblanket_zps29900b78.jpg

Βρήκα ευκαιρία να το φωτογραφήσω σε ένα παλιό σπίτι εδώ στη Ρόδο, το βλέπω εδώ και 3-4 χρόνια και όλο ήθελα να κάνω μια τέτοια φωτογράφηση αλλά δεν έβρισκα χρόνο!

 photo blanket1_zpsb3bef83c.jpg

Έτοιμο λοιπόν, για να κρατήσει ζεστό ένα μωράκι και να δώσει χρώμα στο παιδικό δωμάτιο! Μου αρέσει πολύ αυτή η πλέξη γιατί είναι κάπως ανάγλυφη και ξεχωριστή. Νομίζω οτι θα πλέξω κι άλλα.

Το κουβερτάκι είναι απο σήμερα διαθέσιμο στο A Little Closet και σύντομα θα προστεθούν μερικά παιδικά κασκολάκια, ευκαιρία τώρα που χάλασε ο καιρός!

20 σχόλια:

  1. καλημέρα!!!! είναι πανέμορφο!!!! και η φωτογράφηση!!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικό! Η φωτογραφία είναι εκπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πάρα πολύ όμορφο! Χρυσοχέρα! Μπράβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κουβερτακι σου ειναι τελειο (τι ωραια που βγαινουν τα χρώματα μεσα απο το γκρι) το ιδιο και η φωτογραφιση!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι φανταστικο το κουβερτακι...Τα χρώματα είναι τέλεια.!!! Μπράβο σου.
    Αν είναι εύκολο μπορείς να μοιραστείς μαζί μας κάποιες οδηγίες για το πώς κάνουμε τα μοτίβα και πώς τα ενώνουμε;


    Μαρία απο Καλλίπολη Πειραιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το κουβερτάκι μπράβο σου! Και το σπίτι που διάλεξες για φωτογράφηση πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ μου αρεσουν τα χρωματα που χρησιμοποιησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι τελειο..!!!μην μου πεις οτι εχεις πλεξει και για την σελα του ποδηλατου σου...ή με μπερδεψαν τα χρωματα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, μπορείς να τη δείς εδώ:
      http://kerasopites.blogspot.gr/2013/08/blog-post_19.html

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο το κουβερτάκι αλλά....μήπως πρέπει ν'αλλάξεις...επάγγελμα;;;
    Φανταστικές φώτο! Νόμιζα ότι παρουσίαζες τη δουλειά κάποιου επαγγελματία!!! Ναι...ναι..δεν υπερβάλλω!!! Βλέπω επέκταση και σε άλλες τέχνες και διακρίνω έμφυτο χάρισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να πλέξεις κι άλλα κι άλλα !!!Έγινε τέλεια, φανταστική!
    Καλά οι φωτογραφίες σου είναι όνειρο!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο σου κορίτσι!!! φανταστική δουλειά... άξιζε τον κόπο να το τελειώσεις!!! καλά για το ντεκορ δεν έχω λόγια!!! θα συμφωνήσω με τις προλαλήσασες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικο το κουβερτακι, μοναδικο το σπιτι, υπεροχη φωτογραφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο! Πολύ όμορφο το κουβερτάκι! Και η φωτογράφιση επαγγελματικού επιπέδου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άφωνη!!!!!Καταπληκτική!!!!!Τα χρώματα είναι όλα τα αγαπημένα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχεις ένα βραβείο, από το βελονάκι της Σοφίας. Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι -εμέσως...πλην σαφώς...χα...χα...χα....- και στο δικο μου μπλόγκ!!! Ευχαριστώ για την ιδέα! Θα δεις στο μπλογκ μου γιατί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφο και χουχουλιάρικο που είναι! Τι ωραίοι συνδυασμοί στα χρώματα! Γεια στα χέρια σου. Κοίτα να δεις...... και στο δικό μου blog είσαι...... Οχι για βραβείο..... έλα να δεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά δεν έχω λόγια για την φώτο στο σπίτι! Ειδικά την κοντινή! Και το κουβερτάκι όμως είναι πολύ όμορφο!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...