Prague in autumn (part 2)

 photo rivertree_zps3512eea8.jpg

Το δεύτερο μέρος του ταξιδιού μας στην Πράγα το πέρασα μόνη μου γιατί ο mrΓ ήταν απασχολημένος με τα της δουλειάς του. Παρόλο που στην αρχή μου είχε κακοφανεί, τελικά αποδείχθηκε πως ήταν πολύ ωραία ευκαιρία για να δω την υπόλοιπη πόλη με πιο αργούς ρυθμούς, να βγάλω τις φωτογραφίες μου, να χαζέψω με τις ώρες τις βιτρίνες, να χαθώ μέσα στους δρόμους χωρίς σκοπό! Να κάνω δηλαδή όλα αυτά που δεν αντέχει ο mrΓ!

 photo pumpkin_zpsa44cf9c6.jpg

Πραγματικά όλη την ημέρα ζήτημα αν έβγαλα μία φορά το χάρτη απο την τσέπη μου! Έπιβραβεύτηκα με λαχταριστούς φούρνους

 photo pretzel_zps88a46311.jpg

και πάγκους με φρούτα του δάσους. Τι κρίμα να μην έχουμε τέτοια στην Ελλάδα!

 photo berries_zps40d11680.jpg

Χρησιμοποίησα τα τραμ μαζί με τους ντόπιους,

 photo tram_zpse7afd611.jpg

πήρα τον ανηφορικό δρόμο για το Κάστρο,

 photo castle_zpscba0ebd3.jpg

χαζεύοντας στο μεταξύ κάθε τι παράξενο που έβρισκα στο δρόμο.

 photo babushka_zps9e0ba404.jpg

Και φυσικά αν υπήρχε κάτι με βελονάκι σε όλη την πόλη, το εντόπισα και το φωτογράφισα για μελλοντικές δημιουργίες!

 photo cupcakes_zps9b0dae5f.jpg

Και όσο ωραίο κι αν ήταν το Κάστρο,

 photo guard_zpse7b351da.jpg

το χιτ της ημέρας ήταν ένα ξεγυρισμένος pumpkin spice latte (ο αγαπημένος μου καφές) ίσως στο ομορφότερο Starbucks του κόσμου με πιάτο την Πράγα παρέα με το βιβλίο μου!

 photo pumpkinspice_zps7ece1459.jpg

Κι αφού χόρτασα την πόλη μπορώ επίσημα να καταθέσω οτι άν θέλετε να δείτε την ομορφιά του φθινοπώρου σε όλο της το μεγαλείο, αυτό είναι το κατάλληλο μέρος για να επισκεφτείτε!

 photo leaf_zpsa21ab2a3.jpg

Το ξέρω σας κούρασα με όλες αυτές τις φωτογραφίες, ήταν πολύ περισσότερες (αυτή ήταν η μικρή βερσιόν) αλλά ήταν τόσο δύσκολο να παραλείψω κάποια! Θα επανέλθω σύντομα με κάτι δημιουργικό που ετοιμάζω στο βελονάκι...

 photo jonathan_zps557f0252.jpg

Ετικέτες