Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

And...again!

 photo cerial_zps2022cdd2.jpg

Άν μου το έλεγε κάποιος πριν ενάμισι χρόνο θα τον αποκαλούσα τρελό. Αν κάποιος μου έλεγε τον Απρίλιο του 12, τοτε που πακετάριζα ένα ολόκληρο σπίτι μόνη μου με μια κοιλιά έτοιμη να εκραγεί πως ενάμισι χρόνο μετά θα έπρεπε να ξαναμετακομίσω, νομίζω οτι θα πετούσα όλα μου τα πράγματα στα σκουπίδια και θα έπαιρνα μόνο μια βαλίτσα!
Κι όμως ξανασυμβαίνει. Πρέπει να μετακομίσουμε πάλι. Μονάχα που αυτή τη φορά δεν είναι δικιά μας απόφαση, αλλά της σπιτονοικοκυράς μας που αποφάσισε πως θέλει να πουλήσει το σπίτι, γιατί ζορίζεται οικονομικά.
Έτσι λοιπόν βγήκαμε πάλι στο ψάξιμο. Αυτή τη φορά για κάτι πιο απλό και πιο οικονομικό. Ευκαιρία τώρα που πέφτουν τα ενοίκια. Ευκαιρία και για ξεκαθάρισμα στα πράγματά μας. Όταν έχεις λίγο χώρο αναγκάζεσαι να πετάξεις και τίποτα!
Το καινούριο σπίτι βρέθηκε, η ημερομηνία της μετακόμισης κλείστηκε κι εγώ άρχισα το ξεκαθάρισμα σιγά σιγά. Το καλό βέβαια της Αθήνας σε αντίθεση με τη Ρόδο είναι οτι υπάρχει η δυνατότητα να έρθουν άλλοι και να κάνουν τη δουλειά για σένα. Και το προτιμήσαμε προκειμένου να γίνουν όλα με ηρεμία και τάξη.
Περιορίζομαι λοιπόν στο να αποχαιρετώ σιγά σιγά το παλιό μας σπίτι, να ξεμπερδεύω τα νήματά μου που είχαν γίνει πάλι ένα κουβάρι και να κάνω μερικές επιδιορθώσεις όπου χρειάζεται. Ανάμεσα σ'αυτές και το τραπέζι της βεράντας που τρίφτηκε ολόκληρο και θα περαστεί με βερνίκι για να μπεί στην καινούρια κουζίνα.

 photo rug_zpsc4ef1c75.jpg

Παράλληλα, κρατιέμαι με νύχια και με δόντια για να μην αρχίσω απο τώρα τα Χριστουγεννιάτικα όνειρα! Στην προσπάθεια αυτή βγήκαμε με τη μικρή να μαζέψουμε φύλλα για το σπίτι, έτσι για να κρατήσουμε λίγο ακόμη τη φθινοπωρινή ατμόσφαιρα (εχω καταβάλλει τεράστια προσπάθεια να αγνοήσω τις στυλιστικές επιλογές της κόρης μου, παρακαλώ κάντε το ίδιο...!)

 photo leafcatching_zps10ba4c24.jpg

18 σχόλια:

  1. Καταρχήν χαρά στο κουράγιο σου! Εμένα και η σκέψη μόνο της μετακόμισης μου φαίνεται βουνό! Καλή επιτυχία στο νέο σας σπιτικό και εύχομαι να το γεμίσετε με πολλές και καλές αναμνήσεις!

    Θέλω επίσης να σου πω οτι τρελαίνομαι για τις φωτογραφίες σου! Δεν ξέρω αν έχεις κάνει μαθήματα ή είναι έμφυτο πάντως μου αρέσουν πάρα πολύ! Όσο για την στυλιστική άποψη της κόρης εγώ την βρίσκω πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό κουράγιο με τη μετακόμιση και μετεγκατάσταση στο νέο σπίτι...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτό είναι το καλό της μετακόμισης, θες δε θες θα κάνεις ένα γερό ξεκαθάρισμα.
    με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παλι μετακομιση βρε Ελενα;τι να κανεις...κουραγιο!!!με το καλο να πατε στο νεο σας σπιτακι!!ακομα να αρχισεις να σκεφτεσαι Χριστουγεννα;;σε λιγο ερχεται ο Δεκεμβρης!!!φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό κουραγιο! Μεσα στον χειμώνα! Αλλά αφου θα παρετε συνεργείοθα ειναι πιο ευκολα τα πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με το καλό να πάτε στο καινουριο σας σπίτι!! Όλα βολικά να γίνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό στο καινούριο σπίτι!
    Οι στυλιστικές επιλογές της κόρης σου εμένα μου άρεσαν...και οι φωτογραφίες μου άρεσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παναγιά μου, ανατριχιάζω και μόνο με τη σκέψη μιας μετακόμισης...Εξαιρετική η επιλογή σου να πάρεις ειδικούς για βοήθεια, δεν το συζητω! Το ωραίο όμως είναι η διαδικασαία του να ''φτιάξεις'' ένα νέο σπίτι, να δοκιμάσεις ανακατατάξεις και άλλη οργάνωση των πραγμάτων, των επίπλων, των χώρων. Αυτό το βρίσκω συαρπαστικό! Καλή μετακόμιση λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλοοο στο νεο σας σπιτικοοο!Καθε εμποδιο ας ειναι μονο για καλοοο!
    Υπομονη και θετικη ενεργεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το πιστεύω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΗΡΩΙΔΑ!!!! ΗΡΩΙΔΑ!!!! Και με μικρά παιδιά;;; ΗΡΩΙΔΑ στο τετράγωνο!!!!
    (Ξέρω τι λέω ύστερα από αυτό που πέρασα και περνάω από το καλοκαίρι που μετακόμισα και εγώ.......)
    Εχω χάσει πάαααααααααρα πολλά από τις δημοσιεύσεις σου αλλά κατάφερα να κάνω μια γρήγορη βολτούλα μέχρι την Τσεχία!!! Και φυσικά ξετρελάθηκα!!!
    Επίσης αποθήκευσα την πλέξη που μας έδειξες! Θα τη χρησιμοποιήσω στο μέλλον!!!
    Γλυκά φιλιά και καλή δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή δύναμη και καλές υπομονές...:)

    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για τα όμορφα σχόλια σας! Πραγματικά με γεμίσατε θετική ενέργεια! Θα τα σκέφτομαι ένα ενα στις δύσκολες στιγμές....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πως σε καταλαβαινω! Εμεις μετακομισαμε μεσα σε 4 μηνες 2 φορες. Ασε μεγαλο δραμα! Και την δευτερη φορα ημουν κ εγκυος! Καλο κουραγιο ευχομαι κ υπομονη! Με το καλο να μπειτε στο νεο σας σπιτακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή δύναμη!!! Όπως και να έχει είναι μια καινούργια αρχή και οι αρχές είναι και ευχάριστες! Έχεις βραβειάκι στο http://mousestitcheshandmade.blogspot.gr/ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπω... όσο μου αρέσει να αλλάζω παραστάσεις και να διακοσμώ καινούριους χώρους, άλλο τόσο σιχαίνομαι τις μετακομήσεις και τα πακεταρίσματα... Καλή υπομονή τώρα, και καλή δύναμη! Ελπίζω το καινούριο σας σπίτι να σας περιμένει ζεστό ζεστό να το χαρείτε όταν θα είστε έτοιμοι!!
    Φιλιά πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαρά στο κουράγιο σου!!! χι χι.. από τη μια είναι σκότωμα και όλη η διαδικασία ψαξίματος φρικτή, αλλά έχει και τα καλά της!! θα ανανεωθείτε, θα έχεις ένα ευχάριστο ενδιαφέρον να διακοσμήσεις το σπίτι από την αρχή και να ξεκαθαρίσεις τα πράγματά σας. Γλύκα η κορούλα σου, έχει άποψη βρε το παιδί!!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή δύναμη!!
    Έυχομαι να μην χρειαστεί να κάνετε άλλη μετακομιση σύντομα!
    Η μικρή μου αρεσει πολυ !!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχχχχχχ!!!! Βρε Ελενιτσα μας, τι περνάς!! Καλή επιτυχία και καλά κουράγια.. και σιγά σιγά όλα θα γίνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...