Spring is in the air

Καιρό είχα να κάνω ανάρτηση με πράγματα που με κάνουν χαρούμενη, πλησιάζει όμως η άνοιξη και αυτόματα η διάθεσή μου ανεβαίνει, όλα γύρω μου φαίνονται να ξαναγεννιούνται και να ανθίζουν! Καλή βδομάδα λοιπόν σε όλους, σας αφήνω με λίγα πράγματα απο την προηγούμενη που με κάναν να χαμογελάσω!

- Που εμφανίστηκαν στο φούρνο της γειτονιάς μου fairy cakes. Δεν άντεξα να μην πάρω ένα για τον πρωινό καφέ μου!

 photo cupcake_zps008b0e79.jpg

- Που κάθε μέρα θέλω να την περνάω όλο και πιο πολύ έξω απο το σπίτι, στη λιακάδα.

 photo snail_zps903442b0.jpg

- Που άρχισα ένα καινούριο κουβερτάκι, γεμάτο χρώματα που με κάνουν να χαμογελώ, για ένα νινάκι που θα γεννηθεί το καλοκαίρι.

 photo rainbowgranny_zpsa77268e2.jpg

- Που άρχισαν να ανθίζουν παντού λουλούδια και το σπίτι γέμισε χρώμα και άρωμα.

 photo mimosa_zpsa38a0c7f.jpg

- Που σε λίγο όλη η πλάση θα ζουζουνίζει γύρω μας!

 photo spider_zps8ae910ac.jpg

Εμπρός, θέλω αισιοδοξία σήμερα, μετρήστε τις ευλογίες σας που λένε και οι Αμερικάνοι, γράψτε μου κάτι όμορφο απο την εβδομάδα σας!

Ετικέτες