Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Spring is in the air

Καιρό είχα να κάνω ανάρτηση με πράγματα που με κάνουν χαρούμενη, πλησιάζει όμως η άνοιξη και αυτόματα η διάθεσή μου ανεβαίνει, όλα γύρω μου φαίνονται να ξαναγεννιούνται και να ανθίζουν! Καλή βδομάδα λοιπόν σε όλους, σας αφήνω με λίγα πράγματα απο την προηγούμενη που με κάναν να χαμογελάσω!

- Που εμφανίστηκαν στο φούρνο της γειτονιάς μου fairy cakes. Δεν άντεξα να μην πάρω ένα για τον πρωινό καφέ μου!

 photo cupcake_zps008b0e79.jpg

- Που κάθε μέρα θέλω να την περνάω όλο και πιο πολύ έξω απο το σπίτι, στη λιακάδα.

 photo snail_zps903442b0.jpg

- Που άρχισα ένα καινούριο κουβερτάκι, γεμάτο χρώματα που με κάνουν να χαμογελώ, για ένα νινάκι που θα γεννηθεί το καλοκαίρι.

 photo rainbowgranny_zpsa77268e2.jpg

- Που άρχισαν να ανθίζουν παντού λουλούδια και το σπίτι γέμισε χρώμα και άρωμα.

 photo mimosa_zpsa38a0c7f.jpg

- Που σε λίγο όλη η πλάση θα ζουζουνίζει γύρω μας!

 photo spider_zps8ae910ac.jpg

Εμπρός, θέλω αισιοδοξία σήμερα, μετρήστε τις ευλογίες σας που λένε και οι Αμερικάνοι, γράψτε μου κάτι όμορφο απο την εβδομάδα σας!

10 σχόλια:

  1. Κι εμείς περάσαμε μια υπέροχη, χρωματιστή, ζεστή, παιχνιδιάρικη Κυριακή.
    Ζήλεψα αυτό το fairy cake και τα κίτρινα λουλούδια (είναι μιμόζα;). Πανέμορφα!
    Εύχομαι να μοιραστούμε κι άλλες πολλές φωτεινές εικόνες, ναι, ανυπομονώ πια για την άνοιξη!
    Καλή εβδομάδα κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή εβδομάδα Λίτσα! Ναι, μιμόζα είναι, έκοψα 2 μεγάλα μπουκέτα απο τον κήπο της μαμάς μου και μεταμορφώθηκε το σπίτι!

      Διαγραφή
  2. Και για μένα ήταν το καλύτερο Σαββατοκύριακο των τελευταίων μηνών...Περιορισμένη στο σπίτι και μακρυά από την οικογένειά μου λόγω δύσκολης εγκυμοσύνης, ήρθε να με επισκευθεί ο καλός μου με το μικράκι μας...έκανα και μια αταξία αλλά άξιζε...βγήκα να λιαστώ στην υπέροχη λιακάδα της Κυριακής.....Δόξα τω Θεώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια τα μοτιφάκια!!! για το δικό μου νινάκι είναι!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι καλά που κάνεις και μας υπενθυμίζεις τις μικρές λεπτομέρειες που ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας...

    Εγώ χάρηκα πολύ αυτές τις ημέρες:
    -Που αρχίζουν να φυτρώνουν οι τουλίπες στο μπαλκόνι μου
    -Που αρχίζει να γίνεται αισθητό το μεγάλωμα της ημέρας
    -Που στο γραφείο, ένας πολύ χαδιάρης γατούλης "μας υιοθέτησε" και περνάει όλο του το πρωινό κουλουριασμένος στα πόδια μου

    Καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλωσε η μέρααααααααααααααα...
    έχει ήλιοοοοοοοοοοοο...
    είμαστε υγιείς..................
    Να περνάμε όμορφαααααααααααααα....

    :)))))
    την καλησπέρα μου και πάντα τέτοια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα σου γραψω μια πανενμρφη παραθαλασσια βιλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γέμισε η οθόνη ομορφιά και χρώμα!
    Μου αρέσουν πολύ αυτά τα κουβερτάκια που φτιάχνεις!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλωσε η μέρα και έχει ήλιοοοοο!!!!!!
    Ειμαστε γεροί!!!!!!!!!!!!!
    (έχω άδεια μετά από τρεις μήνες ατελείωτης δουλειάς και πριν από δυο μετακομίσεις !!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι τέλειες οι φωτογραφίες σου!!!! αχ τι να σου πω που ήμουν αρρωστούλα και ο βήχας με έχει τρελάνει τώρα που έπεσε ο πυρετός... :) όλα όμως τα βλέπω όμορφα!!!! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...