Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Νεραιδοκρεβατάκι με βελονάκι!

Το πρώτο πράγμα που έπλεξα όταν πρωτοέπιασα βελονάκι ήταν ένα μικρό λουλούδι. Δεν μπορώ να σας περιγράψω το αίσθημα της επιτυχίας που ένιωσα όταν είδα το μικρό λουλουδάκι να σχηματίζεται απο τα ίδια μου τα χέρια. Το πλέξιμο απο εκείνη τη στιγμή δεν σταμάτησε ποτέ, πάντα μέσα στο σπίτι υπάρχει ένα πουγκάκι με μισοτελειωμένο πλεκτό, κάτι για να αφήνω πάνω το άγχος και την κούραση και να μεταμορφώνομαι σε ένα ευχάριστο δημιουργικό άτομο που φτιάχνει λουλούδια!
Κάτι που εδώ και καιρό ήθελα να φτιάξω ήταν ένα μικροσκοπικό σούπερ κοριτσίστικο κουβερτάκι για τις κούκλες της μικρής μου.

 photo pony1_zps9379133c.jpg

Φυσικά, το πρώτο βήμα ήταν να βρω ένα κρεβατάκι. Να είναι καλά ο μπαμπάς μου και τα εργαλεία του! Βρήκαμε μια παλιά παλέτα, την κόψαμε και το φτιάξαμε ακριβώς όπως το θέλαμε. Το βερνικώσαμε, του βάλαμε στρώμα και έτοιμο.
Το κουβερτάκι όμως έγινε συνεταιρικά με το Νεραϊδάκι. Της έδειξα σχέδια για να διαλέξει το αγαπημένο της, διαλέξαμε μαζί τα χρώματα, την μπορντούρα, όλα!

 photo dollbed1_zpsdd8aa263.jpg

Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα, είναι πολύ παραμυθένιο και δεδομένου οτι η κούκλα που θα κοιμάται στο κρεβάτι είναι το "μικρό μου πονυ" νομίζω οτι τα χρώματα ταιριάζουν γάντι (το Νεραϊδάκι έχει πάθει μια μανία με τα πόνυ τώρα τελευταία κι έχω αρχίσει να παρασύρομαι κι εγώ!)

 photo dollbed2_zps4e43df8a.jpg

Λοιπόν τι λέτε; Σας αρέσει το σχέδιο; Θέλετε οδηγίες για τα λουλουδένια τετράγωνα; Τις ετοιμάζω και σε λίγες μέρες θα τις έχετε! Μέχρι τότε κάντε μια βόλτα απο εδώ γιατι τις επόμενες μέρες θα σας έχω σούπερ ανοιξιάτικα δωράκια!

24/03/14: Οι οδηγίες είναι πια διαθέσιμες, μπορείτε να τις βρείτε εδώ.

12 σχόλια:

  1. Έλενα, κατ' αρχάς μεγεία το νέ look του blog σου, πολύ ωραίο! Όσο για το κρεβατάκι... τα όνειρα έγιναν ακόμη πιο γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό!!!!Παρόλο που-είμαι σίγουρη- θα ακουστεί υπερβολικό και μελοδραματικό,μου έφερε δάκρυα στα μάτια...Ποιος ξέρει ποια κομάτια της ψυχής μου "ξύπνησε"...Πολύ θα ήθελα ένα τέτοιο κρεβατάκι για την κόρη μου(ελπίζω να το θέλει κι αυτή γιατί όλο με αγορίστικα θέλει να παίζει,ίσως επηρρεασμένη από τα τρία αδέλφια της)...Θα ζητήσω από τον άντρα μου να το φτιάξει κι εγώ θα περιμένω με αγωνία το σχέδιο για τα λουλουδένια τετράγωνα!!!Εύχομαι υγεία,ευτυχία και πολύ χαρά στο σπιτικό σου...Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχ τι ωραία που πιάνουν τα χέρια του! Έμενα δεν ασχολείται με τέτοια καθόλου αλλά ευτυχώς έχω τον μπαμπά μου που με μαθαίνει!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέτη γλύκα το κρεβατάκι και περιμένω με αγωνία και τις οδηγίες για τα λουλουδάκια και τα δωράκια!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλενα είναι υπέροχο το κουβερτάκιμε τα λουλουδένια τετράγωνα!!! Πολύ γλυκό!
    Φυσικά θα περιμένω κι εγώ τις αντίστοιχες οδηγίες!

    Φιλιά και keep crocheting! Είναι τόσο αγχολυτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερό!!!!
    τέλεια χρώματα. Το νεςραιδάκι σου έχει γούστο.
    Τυχερό το μικρό μου πόνι...
    φιλάκια
    Θέλουμε οδηγίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταρχήν οι νέες αλλαγές του μπλογκ σου μου αρέσουν πολυ.. Όσο για το κρεβατάκι και για την κουβερτούλα με άφησες άφωνη... Συγχαρητήτρια στον μπαμπά σου και σε σένα... :) Περιμένω με αγωνία τα τετράγωνά σου καθώς και για τον τρόπο που τα ένωσες...



    Μαρία Ανδριώτη (Πειραιάς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω ως αγορομανα ζηλευω!!! Θέλω κι εγω λουλουδακια και κρεββατακια για κουκλες!!!
    Τελεια η κουβερτουλα !
    (κι ωραιο το new look!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι τόσο τέλειο, που με κάνει να θέλω να μάθω να πλέκω!!!!!!! τέλειο και το κρεβατάκι!!!! υπέροχο και ταιριάζει απίστευτα με τα χρώματα των πόνυ!!!! θέλω πολύ να δω τις οδηγίες, θα τις σώσω και μόλις το αποφασίσω θα ξεκινήσω!!! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πώπω!Τι μου θύμισες τώρα που είπες "Μικρό μου Πόνυ"!!!!

    Τέλειο το κρεβατάκι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...