Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

Χρόνια πολλά μικρούλα μου...

 photo flowerseverywhere_zps460efbf8.jpg

Δεν μπορώ να το πιστέψω οτι το Νεραϊδάκι έγινε 4. Χθές με είδε στον καναπέ να πλέκω και μου ζήτησε να της μάθω (δε φαντάζεστε τη χαρά μου που δείχνει ενδιαφέρον στο πλέξιμο) και συνειδητοποίησα οτι σε λίγο καιρό ίσως και να μπορεί να το κάνει. Είναι τόσο όμορφο να τα βλέπεις να μεγαλώνουν και να αναπτύσσουν το κάθε ένα τη δικιά του ξεχωριστή προσωπικότητα.
Ο Φιλαράκος μου, ολόκληρο αγόρι πια, είναι πραγματικός φιλαράκος, είναι αυτός που μπορώ να εμπιστευτώ σε κάθε τι, με μια έμφυτη υπευθυνότητα, μηδενική φαντασία, και υπέροχο χιούμορ. Με κάνει να γελάω αφάνταστα και είναι το σίγουρο κοινό μου όταν λέω αστεία.
Το Νεραϊδάκι, το πιο χαρωπό παιδί μου, πάντα ανέμελο, δε στεναχωριέται ποτέ για παραπάνω απο 5 λεπτά, μνήμη χρυσόψαρου αλλά απίστευτη τάση σε οτιδήποτε καλλιτεχνικό. Είναι το παιδί που θα με κάνει να ξεχάσω κάθε πρόβλημα μου.
Και τέλος ο Μικρουλάκος, που παρότι είναι ακόμα μωρό, μπορώ με σιγουριά να πω οτι είναι το πιο καλόβολο απ' όλα (μάλλον έτσι είναι όλα τα τρίτα), είναι όμως και απίστευτος πεισματάρης και τσαμπουκάς, τρελός μαμάκιας και πολύ πολύ τρυφερός.
Όταν καμιά φορά σκέφτομαι πόσο μεγάλο ρόλο παίζω εγώ στους χαρακτήρες τους με πιάνει μεγάλο άγχος. Όλοι γεννιόμαστε και ζούμε σαν παιδιά μέσα στις οικογένειες μας γεμάτοι αθωότητα και φεύγουμε πια απ' αυτές ενήλικες, αλλαγμένοι. Πότε σταματάμε να σκεφτόμαστε σαν παιδιά; Ποιος μας το κάνει αυτό; Οι γονείς μας; Η κοινωνία; Μπορώ να κάνω κάτι για να κρατήσουν την παιδικότητα τους όσο πιο πολύ γίνεται;
Ίσως μπορώ. Ίσως η απάντηση να κρύβεται πάλι στη δική μου συμπεριφορά. Μήπως πρέπει να ανακαλύψω την παιδικότητα που έχω μέσα μου και αντί να προσπαθώ να τα κάνω ενήλικες να ξαναγίνω εγώ παιδί; Ίσως τότε η Έλενα-παιδί θα είχε πιό πολλά να προσφέρει.

 photo ponycake_zpsb179c86f.jpg

Τα γενεθλιάκια της τα γιορτάσαμε ήρεμα και οικογενειακά. Έφτιαξα και μια τουρτίτσα (έβαλα όλο μου τον παιδικό εαυτό), πειραματίστηκα πρώτη φορά με τη ζαχαρόπαστα και μπορώ να πω οτι η μικρή ενθουσιάστηκε.

 photo vegancake_zpsa6f71e4e.jpg

Τη συνταγή για νηστίσιμη τούρτα σοκολάτας τη βρήκα εδώ.

18 σχόλια:

  1. Να τη χαιρεσαι τη Νεραιδουλα σου κι ολα τα παιδακια σου! Η τουρτα τελεια και μου αρεσει που βρηκες νηστισιμη!Οπως παρατηρω εχετε κι εσεις μια λατρεια στα πονυ και τα αλογα! Χαιρομαι, δεν ειμασγε οι μονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την χαίρεσαι την μικρή σου! να ναι πάντα γερή! η τούρτα είναι φανταστική, για πρώτη προσπάθεια σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να την χαίρεστε την μικρή σας όσο για την τούρτα δεν υπάρχουν λέξεις...πραγματικά υπέροχη..σίγουρα ήταν η πρώτη σου φορά με την ζαχαρόπαστα?
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύχρονη και ευλογημένη η μικρή! :) όμορφη τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στη Νεραϊδούλα! Να χαίρεσαι κι αυτήν και τ' αγόρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια της Πολλά να τη χαίρεστε!
    Υπέροχες φωτογραφίες.
    Καλό μηνα :)

    http://fetoula.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σας ζήσει η μικρή κριαρίνα καλλιτέχνιδα:)
    Να είναι δημιουργική σαν τη μαμά της, ευτυχισμένη και γερή για μια ζωή, παρέα με την όμορφη σας οικογένεια.
    Είμαι σίγουρη πως έχεις πολύ παιδικότητα μέσα σου και αυτό νομίζω φαίνεται από τον τρόπο που γράφεις και από τις χαρούμενες δημιουργίες σου. Σου εύχομαι λοιπόν να τη διατηρήσεις για πολλά πολλά χρόνια.
    Η τούρτα είναι εκπλητική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσει η μικρούλα σας!!
    Ευχομαι συντομα να βλέπουμε και δικά της έργα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ είναι ίδια εσυ! Να τα χαίρεσαι όλα τα παιδάκια και ειδικά την εορτάζουσα. Η ανάγκη για επιβίωση -το βασικό μας ένστικτο- μας ενηλικιώνει. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να την χαιρεσαι!!!! Μια σωστη πριγκιπισουλα ειναι!!!! Οσο για την τουρτα ... ονειρο!!!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύχρονη η Νεραϊδούλα σου!!! Να είναι πάντα γερή, καλότυχη και χαρούμενη. Να την χαίρεσαι και αυτήν και τα άλλα δυο αγοράκια σου!!! Η τούρτα φανταστική!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τη χαίρεσαι !! Πολύχρονη και τυχερή και πάντα γελαστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια της πολλά...να είναι πάντα γερή και τυχερή!!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!
    Η τούρτα έγινε υπέροχη!!
    Σίγουρα με ενδιαφέρει η συνταγή, γιατί δεν μπορώ να φάω αυγά, οπότε θα μου είναι χρήσιμη όλο το χρόνο!!...να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να χαιρεσαι την κουκλα σου και ολα σου τα παιδακια. Η τουρτα εκπληκτικη νομιζα αρχικα οτι ειχεs παρει απο αλλου την φωτογραφια. Οταν ειδα οτι ειναι και νηστησιμη ξετρελαθηκα διπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να ζήσει η μικρή σου!!! Η τούρτα σου είναι υπερτέλεια, φαίνεται πολύ γιάμι και καλύτερη από τις νηστίσιμες των ζαχαροπλαστείων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να το χαίρεσαι το όμορφο πριγκιπάκι σου αλλά και όλη στου την φαμίλια! Η τούρτα υπέροχη και πραγματικά τόσο μα τόσο παιδική! Μπράβο σας! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να χαίρεσαι την νεραιδουλα σου!!!!
    Αυτό το λες τουρτίτσα?????Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να την χαίρεσαι κοπέλα μου!
    να είναι πάντα γερή και δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...