♥love yourself with some smoothies♥

 photo chockberry_zpsabc23fb0.jpg Υπάρχει τίποτα ωραιότερο απο ένα δροσερό ποτήρι γεμάτο θρεπτικές ουσίες και με υπέροχη γεύση; Όλο το καλοκαίρι πειραματίζομαι με διάφορους συνδυασμούς και τελικά χωρίς να το καταλάβουμε, τα smoothies μας έχουν γίνει οικογενειακή συνήθεια! Να σας δώσω μερικές αγαπημένες συνταγές;
Πάμε!

 photo berrysmoothy_zpsfcf0a418.jpg Το ultimate ποτό για το δέρμα σας! Kατεχινες απο τα κόκκινα φρούτα, ω-3 απο τους σπόρους και βιταμίνη Α απο το σπανάκι! Πολλές φορές μου αρέσει να το παίρνω στο αυτοκίνητο για να έχω κάτι να πίνω στο δρόμο.

 photo masonbar_zps52243f8e.jpg Μία ακόμη αγαπημένη γεύση που σε κάνει να θες να πας διακοπές...

 photo tropicalsmoothie_zpsb7924980.jpg Κι επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω κάτι στο στόμα μου χωρίς να μου το φάνε τα μικρά πιράνχας, το παίρνω απόφαση και φτιάχνω απο την αρχή έξτρα ποσότητα!

 photo cuppow_zps32b019fa.jpg Βάζοντας το CupPow στο βαζάκι μου, μπορεί και ο μικρότερος της παρέας να το απολαύσει!

 photo cuppowbugs_zps030476dc.jpg Και μια και μιλάμε για παιδάκια, ορίστε και μια πιο γλυκιά γεύση χωρίς την οξύτητα των φρούτων, ιδανική για πρωινό:

 photo powerup_zps8a3b817a.jpg Το συγκεκριμένο είναι τόσο λαχταριστό που δεν προλαβαίνω ούτε να το δοκιμάσω. Ειλικρινά μέχρι να τραβήξω τον Φιλαράκο μερικές φωτογραφίες, η στάθμη είχε κατέβει μέχρι κάτω!!!

 photo lilpirate_zps056e240e.jpg Και στις μεγάλες μεγάλες ζέστες που δεν θέλω τίποτε να βάλω στο στόμα μου, ένα virgin mojito  είναι αυτό που θα με ενυδατώσει. Δεν το λες smoothie βέβαια, αλλά έχει κι αυτό τις χάρες του...

 photo virginmojito_zps766424d8.jpg Όλα τα βάζα, τα καπάκια και τα αξεσουάρ τους θα τα βρείτε στο αγαπημένο κατάστημα Mason Madness.

Ετικέτες ,