Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015

Απο 0 μηνών εως 7 ετών!

Έφυγα ξαφνικά και εξαφανίστηκα! Ούτε που πρόλαβα να σας ευχαριστήσω για τις γλυκές ευχές σας και να απαντήσω στις απορίες σας για το προηγούμενο post. Τον λόγο τον φαντάζεστε...! Πριν λίγες μέρες ήρθε στον κόσμο το μικρό μας μωράκι.

 photo birth2_zpsqqndxft4.jpg

Μπορώ να πω ότι είμαι ευτυχισμένη και τρομοκρατημένη ταυτόχρονα. Τέσσερα παιδιά μέσα στο σπίτι, από 0 μηνών εως 7 ετών είναι, το λιγότερο που μπορώ να πω, μεγάλη πρόκληση. Υπάρχουν μέρες που τα πράγματα κυλάνε σχετικά ομαλά, είμαστε όλοι ήρεμοι και χαρούμενοι. Μέσα στην φασαρία και τη βαβούρα ανταλλάζουμε ματιές με τον mrΓ και χαμογελάμε, "ναι, τα καταφέρνουμε, θα πάει καλά το πράγμα".
Υπάρχουν φυσικά και αυτές οι μέρες που η αϋπνία με νικάει, η φασαρία και η βαβούρα δεν είναι τόσο ευχάριστες, τα ρούχα πρέπει κάποιος να τα απλώσει και τότε ένα μεγάλο κύμα ορμονών με χτυπάει και με ρίχνει κάτω. Σκέψεις αρνητικές για το κάθε τι, για τα 10 κιλά που έχω ακόμα πάνω μου, για την εσάνς ξινίλας απο τα εμετάκια στα ρούχα μου, για τον 3χρονο Μικρουλάκο που δεν έχει πάρει με καλό μάτι την καινούρια άφιξη...
Εδώ που τα λέμε, και πριν κάπως έτσι ήταν τα πράγματα. Υπήρχαν μέρες που ένιωθα πολύ "φτασμένη" μαμά, τα έκανα όλα σωστά και το πράγμα κυλούσε και υπήρχαν μέρες παράνοιας που απλά ήμουν στο τσακ να αρχίσω να μοιράζω σφαλιάρες! Υποθέτω το πράγμα θα ισορροπήσει κάποια στιγμή, Σίγουρα είμαστε σε φάση αναδιοργάνωσης, το χαίρομαι όμως, πάντα στο τέλος της ημέρας νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη για τη ζωή μας μέχρι τώρα και για τις ευλογίες που μας έχουν δοθεί.

 photo birth1_zpsmuotjro0.jpg

Και μέσα σ' αυτή τη φάση αναδιοργάνωσης θέλω να σας ρωτήσω κάτι. Την τελευταία φορά που γέννησα, είχα αποφασίσει να κλείσω το blog για ένα διάστημα, όπως και έκανα. Εκείνη την εποχή μετακομίζαμε και από τη Ρόδο στην Αθήνα και μου φάνηκε (και ήταν) σωστό για να μπορέσω να αφιερωθώ στο καινούριο νινάκι και να ανταποκριθώ στις ανάγκες του σπιτιού. Αυτή τη φορά δεν μπορώ να πω ότι νιώθω το ίδιο. Έχω τρομερή ανάγκη από δημιουργικά πράγματα και νομίζω ότι αν σταματήσω θα μαραζώσω. Δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει σε πρακτικό επίπεδο, ίσως χρειαστεί να είμαι πιο μεθοδική. Ίσως απλά να μη γίνεται. Ποια είναι η γνώμη σας; Θα χαρώ πολύ να την ακούσω. Μπορεί να μην απαντάω σε κάθε μήνυμα προσωπικά, αλλά τα διαβάζω και τα εκτιμώ όσο δε φαντάζεστε.

48 σχόλια:

  1. Καταρχάς να σου ζήσει! Ηρωίδα φανταζεις στα μάτια μου που έχω μόνο δύο 29 μηνών κ 5 χρονών! Όπως σου βγει! Αυτό λέω εγώ! Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ζήσει!!! να είστε γεροί και να το μεγαλώσετε και αυτό με υγεία!!!

    σε νιώθω, είχα 5 παιδιά μέσα στο σπίτι, από 0 έως 6,5 ετών (πρωτάκι). Τα έχω ζήσει.
    Όλα όμως βολεύονται με κάποιον τρόπο, πάντα με την βοήθεια του Θεού...
    και εκ των υστέρων έλεγα: "πώς τα κατάφερα;..."

    για εμένα μετράει περισσότερο απ΄όλα αυτό που δηλώνεις:
    "πάντα στο τέλος της ημέρας νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη για τη ζωή μας μέχρι τώρα και για τις ευλογίες που μας έχουν δοθεί."

    όσο για το μπλογκ... θα δεις, εμένα προσωπικά μου κάνει πολύ και καλό και μπορώ να πω ότι είναι ένας ακόμα παράγοντας ηρεμίας και προγραμματισμού.... εσύ όμως θα δεις πώς σε βολεύει... πάντα χωρίς πίεση

    πολλά φιλιά στα γλυκά πατουσάκια και σε εσένα
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει ο μικρούλης, Έλενα! Σας θαυμάζω και σας χαίρομαι που βλέπω τη φαμίλια να μεγαλώνει! Πολλές πολλές ευχές!!
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου ζήσει το νινί σου και να χαίρεσαι την πανέμορφη οικογένειά σου! Εγώ είμαι 4 μηνών στο πρώτο μου παιδάκι, ακόμα δεν έχει αποκαλύψει το φύλο του και, ως τυπικός ψάρακας, έχω μεγάλη αγωνία να πάνε όλα καλά πριν και μετά τον ερχομό του. Χτες το ένιωσα για πρώτη φορά. Φιλιά και καλό κουράγιο από τη Νενιώ και το μπεμπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζησει!!! Να ειναι καλοτυχο και γερο! Και εσυ το ιδιο! Να εισαι γερη. Την απαντηση στην ερωτηση την ξερεις καλυτερα εσυ. Αυτο που μπορω να σου πω εγω ειναι οτι δεν υπαρχει σωστο ή λαθος. Κανε οτι και οσο μπορεις και αν δεις οτι ετσι θες κλεισε το για λιγο. Δεν υπαρχει κανονας, το μπλογκ ειναι δικο σου και θα ειναι παντα δικο σου είτε γραφεις καθε μερα είτε μια φορά το μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου ζήσει!!!!!!!!!!!!!!

    Μην αγχώνεσαι για το blog..πιστεύω ότι λίγα λεπτάκια κάθε τόσο θα τα βρίσκεις..
    Μέχρι τα σαράντα θα έχετε ψηλοβρεί και το πρόγραμμά σας..

    Όση και αν είναι η κούραση κάποιες φορές...αξίζει τον κόπο μόλις δεις τις χαρούμενες
    παιδικές φατσούλες...
    Οι μεγαλύτερες δημιουργίες της ζωής μας!!

    Καλά σαράντα ..
    Καλούς θηλασμούς...
    Κάθε Ευλογία στον μικρούλη που ήρθε στην ζωή σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέσσερα παιδιά είναι πράγματι ευλογία!!! Να σου ζήσουν και να τα καμαρώνεις πάντα!! Μεταξύ μας όμως όλες ζήσαμε αυτές τις στιγμές που "πέφτουμε" έτσι χωρίς λόγο. Είναι η κούραση, είναι που δεν ξυπνήσαμε καλά, είναι πολλά..... Τότε θέλουμε λίγο χρόνο για μας. Λίγο, όχι πολύ για να συνέλθουμε να ηρεμήσουμε και να δούμε μια δύσκολη κατάσταση με άλλο μάτι. Ίσως τότε να σου χρειαστεί η blogoπαρέα σου. Χωρίς τύψεις ότι κλέβεις χρόνο από τα παιδιά σου. Έχεις δικαίωμα και για λίγο χρόνο για σένα. Η τελική απόφαση είναι φυσικά δική σου. Καλή δύναμη σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσει το νέο μέλος! Αφού τα κατάφερες με 3 είμαι σίγουρη ότι και με 4 μια χαρά θα είσαι:)
    Σε ότι αφορά το blog, χαλαρά απλά, όπως σου βγει.
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσει!!!!!!!Η αδερφή μου έχει δύο(ζωή να έχουν) και σκέφτεται πολλές φορές να ανοίξει την πόρτα και να μην επιστέψει...χαχα!!!!Απορώ πώς τα καταφέρνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είναι γερό και τυχερό το νέο μέλος της οικογένειάς σας. Εσύ καλή μου Ελενα, υπομονή και επιμονή. Να είσαι περήφανη και χαρούμενη, γιατί όλα αυτά τα πλάσματα που εσύ έφερες στον κόσμο και τους χάρησες τη ζωή, σε χρειάζονται και είσαι πολύτιμη για εκείνα. Να περνάτε όμορφα, χαρούμενα και όταν είσαι στα κάτω σου, θα τα παρατάς όλα και θα παίρνεις τα μωρά σου αγκαλιά και μια βόλτα στο πάρκο και την πόλη για χαλάρωση. Θα είναι οι ωραιότερες στιγμές σας. Σε φιλώ, πολλές ευχές. Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σου ζήσουν και τα τέσσερα αστεράκια σου!!! Και γιατί πρέπει να υπάρχει σωστό και λάθος, πρέπει και δεν πρέπει???? Έχω δυο παιδάκια 5 μηνών & 7 χρονών και τρελαίνομαι σε καθημερινή βάση, ενώ εσύ τα βγάζεις πέρα με τέσσερα. Όλοι περνάμε τις ήρεμες, χαρούμενες οικογενειακές στιγμές και αντίστοιχα όλες μας έχουμε βιώσει στιγμές απόλυτης τρέλας με νεύρα που απορώ πως τα συγκρατούμε!!! Όλα στο πρόγραμμα είναι και κάποια στιγμή θα τα θυμόμαστε και θα γελάμε, όπως κάνουν οι γονείς μας πια!!!! Κάνε πάντα αυτό που εκείνη την στιγμή θα νιώσεις πως έχεις πραγματικη ανάγκη. Αυτο άλλωστε θα σου δώσει και το κουράγιο να γίνεις η μαμά που πάντα ήθελες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να σας ζήσει! Τι παίδαρος είναι αυτος!!!!!! Θα με κανεις να παω κι εγω για 4ο!! Τι 3,τι 4 ,τι 5 ; Μετα το 3ο νομιζω πως δε νιωθεις διαφορα χαχαχα
    Ειμαι της γνωμης πως αν εχεις ελευθερο χρονο τωρα ,πρεπει να ξεκουραζεσαι ή να ασχολεισαι με ό,τι σε ευχαριστει ,αλλά οπωσδηποτε να μην παραιτηθεις από οτιδηποτε έκανες πριν !
    Γρηγορες κινήσεις και αποφασεις σε ό,τι αφορα τα παιδια ,βοηθεια καλοδεχουμενη από όποιον προσφερεται και θα μπουν όλα σε σειρα και προγραμμα και να μην αφηνεις κατι που μπορει να γινει σημερα για αυριο....το καλοκαιρακι θα ειναι πιο δυσκολο που τα παιδια δεν εχουν σχολειο ,αλλά απο Σεπτέμβρη θα είστε ρομποτακια όλοι χαχαχαχα θα πρόσθετα πολλή ενθαρρυνση στα μεγαλα παιδια :'' μα τι καλο παιδι ,που με βοηθας ,που προσεχεις το μωρο ,που το ταϊζεις ,τι θα έκανα αν δεν ειχα εσενα,πόσο τυχερη μαμα ειμαι που σας έχω ,που φερεστε τοσο ώριμα κι άλλα παιδια δε βοηθουν τη μαμά τους κ.τ.λ.'' ....πάω να το ξαναχαζέψω τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να σας ζήσει ο μικρούλης!! τι γλυκουλια ποδαρακια και δαχτυλακια!!! Κι όσον αφορά το blog κάνε αυτό που νομίζεις καλύτερα.. Εννοείται οτι θελουμε να μαθαίνουμε νέα σου.. ομως το θεμα ειναι να κανεις κατι επειδη σε ευχαριστει.. Αν το εχεις αναγκη να γραφεις εδω είμαστε... αν οχι.. θα ειμαστε εδω οταν θα εχεις.. πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνέχισε το blog σου.Μου αρεσουν τοσο οι ιδέες σου.Να σας ζήσει το μωρο!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σας ζήσει το νέο μωράκι, να χαίρεστε όλα τα παιδάκια σας και να τα καμαρώνετε ευτυχισμένα! Από σκαμπανεβάσματα άλλο τίποτα, εσύ που είσαι πλέον με τέσσερα παιδάκια το ξέρεις καλύτερα από μένα. Αυτό που κατάλαβα προσπαθώντας να βρω τη χρυσή τομή για όλους, είναι πως αν δεν είναι καλά η μαμά στο σπίτι, ταλαιπωρούνται και όλοι οι υπόλοιποι. Οπότε κάνε ό,τι σε γεμίζει, φτιάξε την καθημερινή σου ρουτίνα έτσι που να καλύψει πρώτα τις δικές σου ανάγκες, και να δεις που με έναν μαγικό τρόπο θα είναι και όλοι οι υπόλοιποι ευχαριστημένοι... αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη. Σας φιλώ όλους, και ένα παραπάνω φιλάκι στα υπέροχα αυτά πατουσάκια!

    Καλή επιστροφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σου ζησει το μπεμπουλινι. Και μην ανησυχεις συντομα θα το δει και με καλο ματι και ο μικρός. Οσο για το blog να γραφεις οποτε το αισθανεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σας ζήσει το νέο μέλος!!! Να χαίρεστε και τα τέσσερα παιδάκια σας!! Αυτή την ανάγκη να κλείσεις το blog την ένιωσα κι εγώ όταν γέννησα το τρίτο και τελικά το παράτησα... Το μετάνιωσα και άνοιξα καινούριο τώρα, τρία χρόνια μετά. Εγώ θα σου έλεγα να μην το κλείσεις αλλά να πάρεις το χρόνο σου και να ασχολείσαι μόνο όταν θέλεις και μπορείς! Επίσης σα μαμά 3 ζουζουνιών θέλω να σου πώ πως σε ζηλεύω ευχάριστα για το 4ο νινί!!! Ποιός ξέρει, ίσως γίνουμε κι εμείς κάποια στιγμή πολύτεκνοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλενα μου να σου ζήσει κι από εδώ ο μικρούλης!!
    Βλέποντας αυτά τα μικρά πατουσίνια νοσταλγώ κι εγώ!!
    Όσο για το blog από ότι καταλαβάινω θέλεις να το κρατήσεις ανοικτό.
    Να κάνεις λοιπόν αυτό που νιώθεις! Έτσι αυθόρμητα και απλά <3
    Σε φιλώ!
    Ελένη από Craftwithmom.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να σας ζήσει ο μικρούλης!!!! Να'ναι καλά κι αυτός και όλα τα πιτσιρικάκια σας!
    Όσο για το blog να κάνεις αυτό που σε γεμίζει.. αν νιώθεις πως θέλεις να γράψεις να μπαίνεις εδώ και να γράφεις. Αν θέλεις λίγο να απέχεις, να παίρνεις το χρόνο σου.. αν όμως θες να μην αφήσεις τη δημιουργική σου πλευρά πίσω... μμμμ, μάλλον να μπαίνεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελένη μου, να σας ζήσει το τέταρτο παιδάκι σας! Ουάααααου, είσαι μια γενναία μαμά, μπράβο! Εγώ με δύο και υπάρχουν φορές που τα "παίζω"...τέλος πάντων! Όσο για το μπλογκ σου, να μην το παρατήσεις, απλά να ασχολείσαι όποτε βρίσκεις χρόνο, έστω και λίγο! Πιστεύω θα σου κάνει καλό, θα λειτουργεί ως αγχολυτικό, ειδικά τον πρώτο χρόνο (του νεοαφιχθέντα κυρίου)! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σου ζήσει Ελενα το καινούργιο μωράκι,να είναι πάντα γερό κι ευτυχισμένο,όπως και όλη η οικογένεια.Καλή δύναμη σου εύχομαι,δώσε χρόνο για τις καινούργιες ισορροπίες και να είσαι σίγουρη ότι οι μαμάδες που αναρωτιούνται αν τα κάνουν όλα καλά,τα κάνουν πολύ καλύτερα από εκείνες που είναι σίγουρες ότι τα κάνουν! Απόλαυσε όσο μπορείς το μεγάλωμα των παιδιών σου γιατί μεγαλώνουν γρήγορα,τα δικά μου έφτασαν κιόλας 15,17,19 χρονών! Οσο για το blog, ακολούθησε τη διάθεσή σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πατουσάκια όμορφα!!! Να σας ζήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. να σας ζήσει , το καινούργιο σας μωράκι. Ηρωίδα μάνα , εμένα μου φάνηκε τρελό που έκανα 2 παιδιά . Προσπάθησε να βρεις, χρόνο για τις δημιουργίες σου για να μπορείς να παίρνεις , ανάσα και δύναμη. Αν εσύ δεν είσαι καλά δεν θα είναι και τα παιδάκια σου .Καλύτερα , να απλώσεις με λίγη καθυστέρηση το πλυντήριο και να είσαι χαρούμενη με όλες τις δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να σου ζήσει κοπέλα μου το μωράκι σου και όλη η όμορφη οικογένειά σας! Με 783 μέλη πάντως νομίζω ότι πρέπει να κρατήσεις το blog σου και να τιμήσεις τους ανθρώπους που σε ακολουθούν και σε διαβάζουν.Που θα βρεις χρόνο; Ε! Όταν θα μπαίνεις internet να βρεις καμία συνταγή, να διαβάσεις καμία πληροφορία για το μπεμπάκι σου θα ξεκλέβεις και λίγο χρόνο για να γράψεις κάτι τις. Άσε που έχουμε αγωνία να διαβάζουμε πως τα μανατζάρεις τόσα τέκνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να σας ζήσει κορίτσι μου!!!!
    Μπράβο σου!!! Σε παρακολουθώ τόσα χρόνια και είσαι σπουδαία!!! Αντιμετωπίζεις τα πράγματα πάντα με τόση σύνεση και λογική.....!!!! Ξέρω πως και τώρα θα κάνεις αυτό που είναι το σωστότερο για σένα και την οικογένειά σου!!! Καλή δύναμη σε όλα....και στους δυό σας γιατί μία οικογένεια βασίζεται πάντα και στους δύο γονείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να σας ζήσει το νέο μέλος!!!όλα κάποια στιγμή θα βρουν την σειρά τους!!! Όσο για το blog θα έλεγα να μην το κλείσεις, και όταν νιώθεις την ανάγκη να μπαίνεις και να γράφεις!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να σας ζησει το νινακι Ελενα....Τι ομορφο συναισθημα η αγκαλια ενος μωρου...και η μυρουδια του...Οσο για το blogging, εμεις θα ειμαστε εδω, οποτε εχεις τη διαθεση και το χρονο να μας γραψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να σου ζήσει και από δω το θαυματάκι σου!! Δεν ξέρεις πόσο σε θαυμάζω και πόσο σε ζηλεύω με την καλή φυσικά έννοια είναι μεγάλη ευλογία που κατάφερες να κάνεις τόσο μεγάλη οικογένεια. Είναι αρχή ακόμα είμαι σίγουρη πως όλα θα μπουν σε σειρά και θα βρεις και πάλι τους ρυθμούς σου με το νέο νούμερο της οικογενείας σου. Και όταν γίνει αυτό θα αναρωτιέσαι πως λειτουργούσατε ως πεντάδα και όχι εξάδα! Το παν είναι να μην πιεζεσαι και να κάνεις ότι νιώθεις. Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης, ούτε συγκεκριμένου προγράμματος, όποτε μπορείς και έχεις διάθεση ασχολείσαι και με το μπλογκ! Τα φιλιά μου, όπως σου έχω ξαναγράψει άργησα να σε ανακαλύψω μα είμαι χαρούμενη που έγινε και αυτό!! Τα φιλιά μου, Γιάννα Πάνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να ζήσει ο μικρός!!!!!!!!! Ψυχή μου, τι χεράκι....τι πατουσάκια....
    Όπως αισθάνεσαι να κάνεις....να μην πιεστείς καθόλου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταρχίν να σου ζήσει! Να ειναι γερό κι ευτυχισμένο! Και ο 4ος της παρέας αλλα κι ολα σου τα παιδιά! Και σύ μαζί με τον καλό σου, γεροί , δυνατοί κι αγαπημένοι να τα καμαρώσετε όπως επιθυμείτε!

    Σε αυτό που ρωτάς τώρα.. Πρώτη απάντηση κι αυθόρμητη: όπως νοώθεις κι όπως σου βγει. Δεύτερη απαντηση και βασισμένη στην προσωπική εμπειρία μια extra full time εργαζόμενης μαμάς δυο αγοριών στην εφηβία (φρικτή περίοδος... σε κανει να αναρωτιέσαι "που ειναι τα παιδιά μου;;;" ) και χωρίς βοήθεια από πουθενά: αν δεν ήταν η δημιουργία ( το πλέξιμο στη περίπτωση μου και μετα το blog ) κάπου θα έχανα τον εντελώς προσωπικό μου χρόνο που ειναι απολύτως απαραίτητος! Είναι μια διέξοδος και μια εκτονωση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ να σας ζήσει, γερό, ευτυχισμένο και καλότυχο!
    Καληνύχτα, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είσαι αξιολάτρευτο κι αξιοθαύμαστο πλάσμα. Να σας ζήσουν όλα τα παιδιά και να τα χαίρεστε, σε ευχαριστώ για αυτό που ένιωσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να σας ζησει!!!! Καλοτυχο και γεματο υγεια και ευτυχια!!!!

    μοιαζουμε...στη κορη μου και εγω τα παρατησα ολα, αλλα τωρα στον υιο με επιασε μια μανια να κανω πραγματα...οποτε κανε οτι θες για να νοιωσεις εσυ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να σας ζήσει το μικρούλι. !!
    Πάντα θαύμαζα τις μεγάλες οικογένειες και ειδικά τις μαμάδες αυτές. Νομίζω πια ότι όλα έρχονται με τον καιρό τους. Τώρα στα δυο του δεύτερου μπήκα σε ένα καλύτερο ρυθμό και ξεκίνησα να προσπαθώ να βάλω σε τάξη ΟΛΑ αυτά που θέλω να κάνω! Που θα πάει? Κουράγιο και υπομονή!  Αλλά αυτό το ξέρεις ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να σας ζήσει! Να χαίρεστε και τα τέσσερα παιδάκια σας και να τα καμαρώνετε! Εγώ με τρία και δεν προλάβαινα για καιρό να κάνω ούτε τα μισά από όσα σκεφτόμουν κάθε μέρα, αλλά καταλήγω ότι είναι θέμα οργάνωσης και θέλησης! Εύχομαι υγεία και υπομονή σε όλους σας στην περίοδο αυτή της προσαρμογής στα νέα δεδομένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έλενα να χαιρεστε το παιδακι σας (καθώς και τα υπολοιπα 3! Εγω δεν ειμαι παντρεμενη αλλά ο αδερφός μου εχει 4 αγόρια με τα οποια εγω περασει απειρες babysittingωρες και τα αγαπαω τοσο πολυ! ολα καλά θα πανε! It's so much fun μαζι με δουλεια. Ειμαι σιγουρη πως εχετε τον τροπο. Οσο για το τι να κανεις με το blog θα συμφωνησω κι εγω με τους υπολοιπους. Να ακολουθησεις αυτό που επιθυμει η καρδια σου. Και όταν υπαρχει θεληση υπαρχει και τροπος! (ξεκινησα απλά να σου πω οτι με εχει καθηλωσει η φωτογραφία με το "ρυτιδιασμένο" χερακι και κατέληξα να γραψω εκθεση ιδεων :) Εύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ελενα να σας ζήσει ο μπεμπούλης!!!!!! Εγώ ειλικρινά σε θαυμάζω!!!! Είμαι παντρεμένη αλλά ακόμα δεν έχουμε αποκτήσει παιδάκι και μου φαντάζει τεράστιο!!!!Είσαι σπουδαία κι ευχομαι πραγματικά ο Θεός να ευλογεί την οικογένεια σας και να σας δίνει δύναμη, υπομονή και πίστη!!!! Όσο για το blog ή για ότιδήποτε άλλο είμαι σίγουρη πως θα κάνεις αυτό που λέει η καρδιά σου!!! Σε φιλώ! Λευκή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να σας ζήσει το μωράκι σας Έλενά μου...σύντομα θα βρείτε τις ισορροπίες σας, τα ξέρεις... Όσο για το blog, προτείνω να είναι η δική σου προσωπική "αμαρτία"!! Και οι (πολύτεκνες) μαμάδες έχουν ψυχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έλενα μου να σας ζήσει το 4ο παιδάκι, να χαίρεστε την οικογένειά σας, με αγάπη και υπομονή/ές!
    Τα πολλά παιδιά είναι από τα πιο όμορφα (όχι πράγματα) στη μικρή ζωή μας! Όσο για το μπλογκ, εσύ ξέρεις καλύτερα... και εμείς εδώ αναμένουμε! Πολλές, πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να σας ζήσει και πάλι και όλα τα καλά της γης σε όλη την οικογένεια σας!!! υπομονή τώρα θα μου πείς που την πουλάνε ; και εγώ ψάχνω να τη βρω και έχω 2 όλα θα πάνε καλά διαβάζοντας και τα παραπάνω σχόλια και εγώ συμφωνώ να το πας χαλάρα και τι έγινε εάν δεν μπαίνεις συχνά
    το μπλόγκινγκ το κάνεις επειδή σε ευχαριστεί άρα να το συνεχίσεις όποτε εσύ έχεις διάθεση , χρόνο , όρεξη εμείς είμαστε εδώ και δεν υπάρχει περίπτωση να παρεξηγήσουμε τίποτα σημασία έχει να είσαι εσύ χαρούμενη για να είναι και οι γύρω σου όσο για τις φωτογραφίες έχω ξετρελαθεί μου έχει λείψει αυτή η μωρουδίστικη μυρωδιά μη σου πω ότι φτάνει στη μύτη μου και μέσα από τις φώτο σας ... αχ αχ Να τα καμαρώσετε όλα όπως ποθείτε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να σας ζήσει το μικρουλάκι, Έλενα! Καλότυχο και γεμάτο υγεία και χαμόγελα να είναι η ζωή του.

    Πέρασα πρόσφατα την ίδια φάση (με τις τρελαμένες ορμόνες που λες ότι από τη μία είσαι χαχαχούχα και από την άλλη έτοιμη να ρίξεις σφαλιάρες) όμως φαντάζομαι οι δικές σου δυσκολίες θα είναι πολύ μεγαλύτερες με 3 παιδιά από πίσω από το νινάκι (εγώ είχα μόνο 1).
    Κάνε υπομονή και όλα θα βρουν το δρόμο τους.

    Όσο για το blog, άφησέ το ανοιχτό και όταν νιώθεις να την ανάγκη να blog-άρεις για να ξεμπλοκάρεις, just do it. Εγώ έτσι λειτούργησα μετά την άφιξη του 2ου μωρού. Το κακό είναι ότι δυστυχώς ο χρόνος μου ήταν πολύ περιορισμένος, οπότε όταν έγραφα το έκανα εις βάρος του ύπνου μου. Έφαγα τρελό ξενύχτι περισσότερο για το blog και λιγότερο για το μωρό. Γιατί δυστυχώς ο χρόνος που μπορούσα να αφιερωθώ στο blog ήταν μεταμεσονύχτιος. Ο καθένας όμως βρίσκει τον τρόπο να τα συνδυάσει όλα. Πιστεύω θα τον βρεις εύκολα και εσύ.

    Φιλιά και υπομονή.
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ax twra to eida!!!
    Na sas zhsei kai na einai gero kai dunato (4 paidia xara sto kouragio sou!!!)
    Panta xares na exete!

    (Sorry gia ta Greeklish eimai grafeio kai oute kan na download Greek keyboard)

    filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να σου ζήσει κορίτσι μου το νέο νινάκι, γερό και καλότυχο να είναι! δεν μπορώ να φανταστώ σαν μαμά πως είναι η ζωή με τέσσερα παιδιά, αφού ούσα και εργαζομενη και τα δυο με δυσκολεύουν! μπορώ όμως να φανταστώ πως είναι απο την πλευρά του παιδιού, σαν παιδί πολύτεκνης οικογένειας, και είναι πραγματικά φανταστικά! έχεις κάνει το καλύτερο και ουσιαστικότερο δώρο στα παιδιά σου, να έχουν το ένα το άλλο εις το διηνεκές, ακόμα και όταν εμείς θα έχουμε ''φύγει''. Για το μπλογκ τώρα, εγώ πέρασα πολυ δύσκολα όταν ήρθε ο μαχαραγιός στην ζωή μας, σκέφτηκα να το κλείσω εντελώς, δυο μηνύματα από αναγνώστριες με συγκράτησαν, ορμώμενη απο αυτό θα σου πω να μην το κλείσεις, να το αφήσεις ανοικτό και να γράφεις όποτε μπορείς, γιατι ακόμα και αν δεν το πιστεύουμε, υπάρχουν άνθρωποι που μας διαβαζουν, ακόμη και τις πολύ παλαιότερες αναρτήσεις μας. Αυτοί λοιπον οι άνθρωποι θα έρθουν και θα ξανάρθουν και θα χαρούν με τα νέα σου, όποτε και αν τα γράψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου Έλενα..Εγώ βρήκα σχετικά πρόσφατα το blog σου και το βρίσκω υπέροχο. Και είναι ακόμα πιο υπέροχο το γεγονός ότι μέχρι τώρα είχες 3 παιδιά και βρήκες χρόνο να κάνεις κάτι για εσένα...Εγώ έχω ένα παιδί και αποφάσισα να ανοίξω το blog μου και να ασχοληθώ με κάτι μετά από 9 χρόνια γιατί δεν είχα ποτέ χρόνο ή θα δούλευα ή θα ήμουν με το παιδί, και ήμουν μολις 20 χρονών όταν παράτησα αυτό που ήθελα να κάνω επειδή θα έκανα το παιδί. Δεν το μετανιώνω αλλά είδα ότι και το παιδί είναι χαρούμενο όταν με βλέπει να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν. Επειδή μεγάλωσα σε πολύτεκνη οικογένεια ξέρω ότι τα 4 παιδιά έχουν πολλές ευθύνες, υποχρεώσεις και ανάγκες, όμως έχουν και οι μαμάδες τις δικές τους ανάγκες. Γίναμε μανούλες για να δώσουμε ζωή σε 1 ακόμα και 4 και 5 πλασματάκια. Τα μεγαλώνουμε και προσπαθούμε να τους δώσουμε αξίες. Πρέπει όμως να τα μάθουμε να μη τα παρατάνε. Αν κλείσεις το blog θα είναι σαν να αφήνεις ένα κομμάτι δικό σου πίσω και πάντα θα σου λείπει. Για εμένα καλύτερα να γράφεις όταν μπορείς παρά να το κλείσεις.Κάθε φορά που θα βρίσκεις χρόνο να μπεις και να γράψεις αυτό θα σε ξεκουράζει και μπορεί τώρα να μη το βλέπεις έτσι, αλλά είμαι σίγουρη ότι με τον καιρό θα το δεις και μόνη σου. Έχεις σκεφτεί ότι μεγαλώνοντας τα παιδιά σου θα διαβάζουν όλα όσα έχεις γράψει και ότι θα είναι πολύ υπερίφανα για τη μαμά τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έλενα, να σας ζήσει ο (λατρεμένος) μπέμπης!!
    Τα μωρά (και τα παιδιά) είναι απίστευτη ευτυχία και ευλογία, ο πρώτος καιρός είναι δύσκολος για το κάθε νινί, μετά θα προσαρμοστεί και εκείνο και κυρίως εσύ και οι υπόλοιποι στο παλιό σας πρόγραμμα.
    Πόσο θα ήθελα κι εγώ ένα τρίτο, η μπέμπα μου είναι 10 μηνών!!!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να σας ζήσει το μικρουλάκι, πάντα ευτυχισμένο! Και αυτό τα άλλα τρία!

    Όσο για το blog, να γράφεις κάπου κάπου, να ξεμπλοκάρεις, χωρίς άγχος και πίεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Να σας ζησει το μωρακι σας!!!

    Εισαι γυναικα ,εργαζομενη, συζηγος και πανω απο ολα μαμα προτυπο για ολες μας. Κανεις απο τις δυσκολοτερες δουλειες στον κοσμο και ομως εισαι εδω να μοιραζεσε μαζι μας την ενεργεια σου. Μεσα απο παλια και καινουργια σου ποστ, μου θυμιζεις πως οσο και δυσκολη να ειναι η καθημερινοτητα μου πρεπει να αφιερωνω χρονο για μενα σε πραγματα που μου αρεσουν μου δινουν δυναμη και ενεργια.

    Σε ευχαριστω για το χρονο σου στο πολυτιμο μπλοκακι σου και ελπιζω να μπορεσης να ξεκλεβεις λιγο χρονο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...