Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2015

Κουβερτάκι μωρού με τετραγωνάκια της γιαγιάς.

Σας είχα υποσχεθεί πολλά μωρουδίστικα πράγματα. Τελικά στην πράξη αποδείχθηκε οτι υποσχέθηκα πέρα από τις δυνάμεις μου! Φτάσαμε στο παρατσακ και δεν έχω φτιάξει ούτε τα μισά απ' αυτά που ονειρευόμουν. Κατάφερα όμως να του φτιάξω ένα χαρούμενο κουβερτάκι όλο δικό του...

 photo granny kitch2_zps0w9hlpbg.jpg Είναι το κλασσικό κουβερτάκι με τετραγωνάκια της γιαγιάς, ένα σχέδιο που πραγματικά δεν μπορώ να ξεπεράσω! Σας έχω δώσει οδηγίες γι' αυτό στο παρελθόν (δείτε εδώ) και μάλιστα έχω φτιάξει κάτι παρόμοιο για ένα άλλο νεογέννητο. Πάντα τρελαίνομαι να φτιάχνω τέτοιου είδους τετράγωνα, είναι το κάθε ένα τους τόσο μοναδικό και το αποτέλεσμα είναι πάντα εντυπωσιακό..!
 photo full granny_zpsvd1nmlae.jpg
Το συγκεκριμένο είναι stroller blanket, το ιδανικό μέγεθος για να χωράει στο καρότσι ή στην καλαθούνα. Είναι όμως αρκετά ικανοποιητικό, μέχρι τώρα κουκουλώνεται ο 3χρονος Μικρουλάκος όταν κουλουριάζεται στον καναπέ.

 photo granny kitch_zpspah2tnzz.jpg Πολύ πρόσφατα του βγάλαμε και τα κάγκελα απο το κρεβάτι του και τώρα κοιμάται σαν "μεγάλο παιδί". Του έραψα και μερικές παπλωματοθήκες με τα υπέροχα υφάσματα του ικεα (οι έτοιμες παπλωματοθήκες του μου φάνηκαν μπλιάχ και είχαν και διπλάσια τιμή). Επίσης δικιά μου δημιουργία είναι και το μαξιλαράκι με τα πομ-πομ, είχα έναν οίστρο πέρσι την άνοιξη να κάνω το σαλόνι μου kitsch chic. Αλλά δε μου βγήκε. Πήγε πιο πολύ προς το "έριξα οτι είχα" στυλ!

 photo granny kitch3_zpspewx7lfk.jpgΣύντομα και με τα υπόλοιπα, να φύγει η συννεφιά για να μπορέσω να βγάλω καμιά φώτο. Α, και δεν σας ευχήθηκα καλό μήνα, έστω και καθυστερημένα, καλή Άνοιξη, γεμάτη χρώμα και φως!

21 σχόλια:

  1. Τί χαρούμενο και φωτεινό !! Με το καλό το νέο σας μωράκι !! Αυτό το σχέδιο που θυμίζει την παιδική μου ηλικία... Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχο!!!
    με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας!

    εχω ξεκινήσει να πλέκω και εγώ ένα τέτοιο κουβερτάκι, αλλά μόνο λευκό και σιέλ, άυτά τα χρώματα επέλξαν οι μεγάλες του αδελφές.
    Το νήμα που χρησιμοποίησα είναι βαμβακερό- εσύ με τι νήμα έπελξες;

    φιλιά και σε ευχαριστώ και πάλι για τα υπέροχα σχέδια που ανεβάζεις
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα χρώματα που έχει το κουβερτάκι σας! Αχχχ το ζήλεψα...σε ταξιδεύει σ'άλλες εποχές αυτό το σχέδιο με τα τετραγωνάκια! Μπράβο Ελένη, είσαι χρυσοχέρα! Μακάρι να ήξερα κι εγώ να πλέκω... Δικαίως σου φάνηκε μπλιαχ το πάπλωμα, διότι μπροστά στο χειροποίητο δεν πιάνει μία το έτοιμο...χαχαχα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ου α ου !!! Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Πόσο ζηλεύω! Χρυσοχέρα μανουλα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο!!! Υπέροχα τα τετραγωνάκια και τα χρώματα που έχεις επιλέξει!! Γειά στα χέρια σου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα χρώματα είναι απίθανα. Ειχναι τόσο χαρουμενα ου σου φτιαχνουν την ιάθεση. Αλλα και η παπλωματοθήκη μου αρέσει. Μου θυμίζει Μικυ! Με το καλό να ερθει το μωράκι και οτι δεν προλαβες το φτιάχνεις μετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά είναι υπέροχο... Αυτό το κουβερτάκι είναι η τελειωτική αφορμή για να ξεκινήσω το πλέξιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο είναι. Χαρούμενα χρώματα. Κάτι από άλλη εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφο... δεν ξέρω πως τα κατάφερες αλλά ενώ είναι πολύχρωμο ταυτόχρονα είναι κσι και τόσο αρμονικό ολο..λες και κλείδωσαν τα χρώματα σε ενα!!!! Υπέροχο! Μπράβο! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο! Τα αγαπάω τα πλεκτά κουβερτάκια τόσο πολύ! Με το καλό να έρθει ο μπέμπης και να το χαρεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε φανταστικόοοοο!!!Τι χρώματα και στο λευκό φόντο πόσο όμορφα δείχνουν!!
    Μου αρέσουν πολύ αυτά τα τετραγωνάκια γιατί όπως λες κι εσύ το καθένα είναι διαφορετικό και έτσι δεν βαριέσαι να το τελειώσεις.Έχω ξεκινήσει από πέρσυ τον χειμώνα μια τέτοια κουβέρτα και τώρα βρίσκομαι στο στάδιο που ενώνω τα κομμάτια!Σκεφτόμουν πως θα φτιάξω κάτι σαν δαντελίτσα για τελείωμα γύρω από την κουβέρτα...θα δω!Ελπίζω να την τελειώσω φέτος!
    Με το καλό το μωράκι σου και όλα να πάνε κατευχήν!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τρελαίνομαι για αυτά τα κουβερτάκια και εσύ τα φτιάχνεις με τόσο όμορφα χρώματα!Μπράβο σου!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καταπληκτικο σχεδιο, μαγευτικα χρωματα! τι ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητηρια και χαρα στην υπομονη σου για το κουβερτακι σου!
    Καλό ξημέρωμα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Έλενα, μπράβο για όλα! Είσαι αξιοθαύμαστη άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Έλενα, μήνες μετά από αυτήν την αναρτηση καταρχήν να χαίρεστε το καινούριο μωρακι και να είναι όλα τα παιδάκια γερά και χαρούμενα! Ήθελα να σε ρωτήσω τι νήματα χρησιμοποιησες γι αυτό το κουβερτακι; Στις φωτογραφίες μου μοιάζει βαμβακερό αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Όλο λέω να ξεκίνησω κι εγώ ένα αλλά δε ξέρω αν θέλω να το κάνω βαμβακερό ή μαλλινο ή με ακρυλικό μαλλί.. Ουφφ! Επίσης έχεις να προτείνεις κανένα καλό e-shop?? Ευχαριστώ πολύ πολύ, Ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νήματα είναι ακρυλικά, διάφορες μάρκες. Αν ξεκινάς για πρώτη φορά θα σου το πρότεινα ανεπιφύλακτα. Πλέκεται εύκολα και πλένεται χωρίς προβλήματα. Συν οτι δε θα σου στοιχίσει πολύ.
      Για e-shop, έχω πολύ καλή συνεργασία με το "Ράβε ξήλωνε" (http://www.ravexilone.gr/) γιατί πέρα απ'αυτά που έχει online μπορείς να παραγγείλεις και ότι άλλο θές και να σου το φέρει...

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ :) Κουβερτακι δεν έχω ξαναφτιάξει, έχω χρησιμοποιήσει τα τετραγωνάκια μόνο για μαξιλάρια και σουβερ..
      Ευχαριστώ και πάλι και συνέχισε να μας εμπνέεις :) :) :)
      Ελένη

      Διαγραφή
    3. Για τα νήματα, θα ήθελα να καταθέσω την δική μου εμπειρία:

      έπλεξα με βαμβακερό νήμα, γιατί το ήθελα καλοκαιρινό, αλλά το κουβερτάκι έγινε πολύ βαρύ και δύσκολο στο πλύσιμο.
      Έτσι, έπλεξα ακόμα ένα , σε ανάλαφρη πλέξη με δικό μου σχέδιο, που είναι ευκολόχρηστο και μας βόλεψε πολύ!

      Οπότε, το συνθετικό νήμα που προτείνει η Έλενα είναι μάλλον το ιδανικό για σχέδια με τετραγωνάκια. Εκτός αν βρούμε κάποιο νήμα που συνδιάζει συνθετικό και μαλλί (δυο τύποι που βρήκα είναι αρκετά χοντρό).

      Έλενα, σε ευχαριστώ ακόμα μια φορά για τα σχέδια που μοιράζεσαι!

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ momyof6! Πολύ χρήσιμη η παρατήρηση σου :)

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...