Μια φυτική βαφή για αυγά

 photo eggs1_zpsbmmhpa22.jpg

Μέσα στις δουλειές της Μεγάλης Εβδομάδας, για μένα η πιο ευχάριστη είναι το βάψιμο των αυγών. Κάθε χρόνο κάνω και κάτι διαφορετικό, ψάχνοντας να βρω τον καλύτερο τρόπο για να βάψω τα τέλεια αυγά. Και ομολογώ ότι έχω κάνει πολλά τρελά. Έχω προσπαθήσει να τα βάψω με κρεμμύδια (κανένα αποτέλεσμα), τα έχω βάλει σε ατμομάγειρα (έσπασαν όλα), τα έχω μπερδέψει και έχω βάψει μια δόση άβραστα (ίσως το πιο καταστροφικό που έχω κάνει).

Φέτος λοιπόν αποφάσισα να δοκιμάσω άλλη μια φορά με φυσική βαφή, γιατί στα παιδιά αρέσει να τα καθαρίζουν μόνα τους και ήθελα να αποφύγω οτιδήποτε χημικό που θα μένει στα δάχτυλα τους. Κι εδώ μπαίνει το λάχανο. Πιο συγκεκριμένα το κόκκινο λάχανο. Το οποίο πέρα από τις καταπληκτικές θρεπτικές του ουσίες, έχει επιπλέον την ιδιότητα να βάφει μπλε.

 photo cabbage_zps4aoa3uwp.jpg

Άρχισα βράζοντας μισό λάχανο κομμένο κομμάτια, μαζί με λίγες κουταλιές ξύδι. Μετά από κάμποση ώρα είχα ένα σκούρο μοβ ζουμί. Μια κουταλιά σόδα, και βουαλά! Υπέροχο μπλε χρώμα για τα αυγουλάκια μου!

 photo eggs2_zpsslimubp8.jpg

Επειδή πρόκειται για φυτική βαφή, τα αποτελέσματα δεν είναι δραματικά. Χρησιμοποίησα άσπρα αυγά, όχι καφέ και χρειάστηκε να τα αφήσω όλη τη νύχτα για να πετύχω έντονη απόχρωση, είμαι όμως ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα. Μου αρέσουν ακόμα και οι πιτσιλιές που έχουν δημιουργηθεί σε μερικά, θυμίζουν αυγά πάπιας και μου δημιουργούν ένα πολύ country συναίσθημα!

 photo eggs3_zpsg327rvw0.jpg
Πήραν τη θέση τους στην τραπεζαρία και περιμένουν τις υπόλοιπες λιχουδιές, που φοβάμαι ότι δεν θα είναι πολλές φέτος γιατί έχω το βεντουζάκι πάνω μου που δε με αφήνει να κάνω βήμα! Θυμάμαι τις παλιές δόξες που έφτιαχνα 3-4 πασχαλινά γλυκά και δεν το πιστεύω ότι είχα τόσο χρόνο! Εσείς τι λαχταριστό θα φτιάξετε φέτος;

Ετικέτες