Life these days.

 photo oct calendar_zpsv6vxfv77.jpg

 photo heart pancake_zpscmwxkoq3.jpg
 photo scool prep_zpssg1bxbyo.jpg



 photo kale_zpspmelbitv.jpg


 photo balcony_zpsi22gjzfa.jpg

 photo burritos_zpseth61wq0.jpg

Αγαπημένη εποχή με αγαπημένες συνήθειες. Όχι τίποτα fancy, απλά αυτή η αίσθηση αλλαγής στην ατμόσφαιρα με κάνει να χαμογελώ. Ο δροσερός αέρας όταν βγαίνω το πρωί απο το σπίτι μου, η σκοτεινιά που επικρατεί μέχρι να αλλάξει η ώρα, οι βιαστικές πρωινές ετοιμασίες για το σχολείο και η συνεχής οργάνωση του χρόνου σε επίπεδο tetris.
Το σπίτι είναι λίγο βομβαρδισμένο, παντού σακούλες με ρούχα όλων των ηλικιών, όλων των φύλων και των εποχών. Άλλες για να δώσω, άλλες για να πάρω, άλλες για να φυλάξω, σκέτη τρέλα! Κι εγώ πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και ψάχνω πότε θα συμπέσει το ΣΚ με το ρεπό μου για να βάλω μια τάξη και να απεγκλωβίσω επιτέλους τα χειμωνιάτικα παπούτσια μου απ' το πατάρι.
Κατα κάποι τρόπο όμως είμαι αρκετά ήρεμη αυτο τον καιρό, κάνω συνέχεια σχέδια για το χειμώνα που φτάνουν μέχρι την άνοιξη (να είμαστε καλά μέχρι τότε).
Μέσα στο γενικό κλίμα οργάνωσης  δoκίμασα και κανα δυό καινούρια πραγματάκια. Φύτεψα μερικά φιντανάκια με το διάσημο kale. Όσοι ψάχνεστε με υγιεινές συνταγές θα το έχετε συναντήσει σίγουρα στα ξένα site και παρόλο που έφαγα τον τόπο, μόνο σε βιολογικες λαϊκές μπόρεσα να το βρώ. Είπα λοιπόν να το αρχίσω το πράγμα απο το μηδέν και να το προσπαθήσω στο μπαλκόνι μου. Ναι, το ξέρω, είμαι πολύ hipster, το μούσι και το ποδήλατο μου λείπουν! Ελπίζω σύντομα σε καινούριες συνταγές.
Επίσης έφτιαξα μια γερή ομαδική δόση απο αυτές τις τορτίγιες (στο πιο υγιεινό τους) για πρωινό και στόκαρα όλη την κατάψυξη. Και μπορεί σε πολλούς να φαίνεται κουλός ο κιμας με γλυκοπατάτες για πρωινό, όχι όμως σε μένα, δεν είμαι καθόλου απο αυτούς που πίνουν έναν καφέ το πρωί και με το ζορι βάζουν μια φρυγανιά στο στόμα τους, είμαι πιο πολύ απο τους τύπους που τρώνε την χθεσινοβραδυνή πίτσα παγωμένη! Ξυπνάω πάντα πεινασμένη και κάτι τόσο φουλαρισμένο με πρωτείνη με κρατάει όλη μέρα. Συν οτι δεν έχει προετοιμασία παρα μόνο να το βγάλω απο την κατάψυξη, αποφεύγω λοιπόν να βαρεθώ και να αγοράσω απ'έξω χαζομάρες.
Βρήκα κι αυτό το γλυκούλι printable ημερολόγιο για το ψυγείο μου, έστω και στο τέλος της χρονιάς. Οι ανανάδες του Οκτωβρίου ομολογώ με κέρδισαν!

Ετικέτες