Ατομικά κεκάκια με ζαχαρόπαστα (βρώσιμα σεμεδάκια)



Οκ, σήμερα θα μιλήσουμε για σεμεδάκια! Αλλά όχι αυτά που κάνουμε με το βελονάκι. Τα συγκεκριμένα σεμεδάκια είναι φτιαγμένα απο ζάχαρη και μπορούν να κάνουν οποιοδήποτε γλυκό σας να φαίνεται επαγγελματικό!
Πριν κάμποσο καιρό έφτιαξα μερικά απλά νηστίσιμα κεκάκια, μια παλιά συνταγή που είχα περιγράψει και εδώ. Με τη βοήθεια όμως της Silikomart, τα κεκάκια μου μεταμορφώθηκαν σε έργα τέχνης!



Τα κύρια υλικά μου: Το έτοιμο μείγμα για βρώσιμη δαντέλα Tricot mix, μια φορμίτσα για την δαντέλα μου την Tricot Decor Daisy, και ένα κουτάκι βρώσιμα διακοσμητικά λουλουδάκια Wonder Flowers.



Το απίστευτο με αυτή την δαντελίτσα είναι πως δείχνει ότι έφαγες μια μέρα για να την φτιάξεις, ενώ στην πραγματικότητα δεν μου πήρε πάνω από 15 λεπτά. Το μόνο που έκανα ήταν να ανακατέψω το μείγμα με νερό, να το απλώσω με μια σπάτουλα στη φόρμα και να το βάλω στον φούρνο στους 100C για 10 λεπτά.
Και φυσικά δεν παρέλειψα να στολίσω και με τα λουλουδάκια, δεν είναι τρομερά γλυκούλια και ανοιξιάτικα;;;



Τέλος τα κεκάκια μου πακεταρίστηκαν προσεκτικά, και μεταφέρθηκαν στο πικ νικ που κάναμε με τις υπόλοιπες φίλες bloggers, ελπίζω να μπορέσω να σας γράψω σύντομα γι' αυτό, ήταν κάτι πραγματικά ξεχωριστό!



Καλή υπόλοιπη Μεγάλη Εβδομάδα και καλή Ανάσταση σε όλους! Να περάσετε όμορφα με τις οικογένειες σας...!

Ετικέτες ,