Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2016

Πως να "πειράξετε" τη λεμονάδα της γιαγιάς



Καλό καλοκαίρι λοιπόν, έ;
Άρχισαν οι ζέστες και μαζί τους αρχίσαμε να ψάχνουμε δροσερές λύσεις για φαγητό.



Η τελευταία μου κόλλα είναι τα lunch bowls, ενα πάρτυ απο χρώματα και γεύσεις. Με διαφόρων λογιών υπερτροφές, τα έχω υιοθετήσει κυρίως για όταν πάω στη δουλειά μεσημέρι και το φαγητό μου είναι συνήθως "ότι-έχει-το-ψυγείο". Δεν είναι τόσο καλοστημένα όσο στις φώτο (άτιμο τάπερ!) αλλά είναι πεντανόστιμα και σίγουρα ποτέ βαρετά αφού περιέχουν λίγο απ' όλα.



Δεν υπάρχει όμως καλοκαιρινή σεζόν που να σέβεται τον εαυτό της και να μην περιέχει σπιτική λεμονάδα δοσμένη απο κάποια γιαγιά. Ξέρετε, αυτή τη συμπυκνωμένη που την αραιώνεις με νερο και πάγο.

Αλλά δε θα μείνουμε εκεί! Αυτό το γλυκόξινο σιρόπι μπορεί να γίνει τέλειο συστατικό για cocktails!
Ορίστε λοιπόν ένα που δοκιμάσαμε:

Υλικά:
Συμπυκνωμένη λεμονάδα
Πάγος
Βότκα
Κατεψυγμένα raspberries

Βάζουμε τα βατόμουρα σε ένα κατσαρολάκι και τα βράζουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να διαλυθούν και να βγάλουν τα υγρά τους. Τα σουρώνουμε και κρατάμε τον πηχτό χυμό τους. Είναι αρκετά ξινός, εμείς τον χρησιμοποιήσαμε έτσι αλλά μπορείτε να του βάλετε και λίγη άχνη όσο είναι καυτός αν θέλετε το cocktail σας πιο γλυκό. Στη συνέχεια τον βάζετε στο ψυγείο να κρυώσει. (Τον υπόλοιπο πολτό απο τα βατόμουρα μπορείτε να τον βάλετε σε smoothies, παγωτά ή γιαούρτια)



Για να φτιάξετε το ποτάκι σας, βάζετε 1-2 κουταλιές βατόμουρο, προσθέτετε πάγο και στη συνέχεια την συμπυκνωμένη λεμονάδα με βότκα (2:1). Συμπληρώνετε μέχρι επάνω με κρύο νεράκι απλό ή ανθρακούχο και είστε έτοιμοι!



Φυσικά και τα παιδάκια δεν μένουν απ' έξω, απλά το πίνουν χωρίς τη βότκα!




Σας αρέσει κάτι που έφτιαξα και θέλετε να το κάνετε? Θα μου έδινε μεγάλη χαρά να μου το δείξετε κάνοντας tag #kerasopites.

12 σχόλια:

  1. Αν κι εγώ χωρίς την βότκα θα το έφτιαχνα... γιατί δεν πίνω αλκοόλ ιδιαίτερα... το χρώμα είναι κολασμένο!!! Καλό καλοκαίρι Έλενα!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααα τέλεια πρόταση, άκρως καλοκαιρινή!! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τρέλαναν οι ιδέες με τα μπολάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποπο ...και μονο απο τις φωτογραφιες... δροσιστικαα!!!! και το φαγητακι τελιοοο... θα το κανω και εγωω... γιατι πρωτα μετραει η εμφανιση για μενα στο φαγητο και μετα η γευσηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχες εικονες....Σε παρακαλω δεν κανεις ενα ποστ με θεμα αυτα τα φοβερα μπωλ με τις επισης φοβερες γευσεις???Για εμας τις μαμαδες που δεν το πολυ εχουμε με την μαγερικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς είναι πανεύκολα! Λίγο απ' όλα και να έχουν πάντα πρωτεινη, υδατανθρακα και καλά λιπαρά...

      Διαγραφή
  6. Πείτε μου σας παρακαλώ, που βρίσκετε τα raspberries και τα blueberries;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλτεψυγμένα raspberries έχει το Lidl. Κατεψυγμένα blueberries δεν έχει, μόνο φρούτα του δάσους ανάμεικτα, νομίζω όμως οτι έχω δεί στην Αθηνάς, σε αυτό το μαγαζί που είναι απέναντι απο τη Βαρβάκειο.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Καλά, φαίνεται τόοοοσο ωραίο, είναι ότι πρέπει για τα καλοκαιρινά βράδια. Τα μπολάκια επίσης φαίνονται πεντανόστιμα, δε θα λεγα όχι σε ένα τέτοιο πιάτο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρελαίνομαι και για την λεμονάδα και για την πειραγμένη!!! Είναι από τα καλύτερα μου καλοκαιρινά ποτά, το βράδυ στην βεράντα μου !! Κάτι μου λένει και εμένα αυτά τα μπολ τουρλού τουρλού !! Τα τιμάμε δεόντως το μεσημέρι στη δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...