Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2016

Ανακαίνιση παιχνιδοδωματίου


Ώωω, δεν έβλεπα την ώρα γι' αυτή την ανάρτηση! Το παιχνιδοδωμάτιο μας προβιβάστηκε επιτέλους σε δωμάτιο μελέτης/παιχνιδιού!

Από καιρό ήθελα να ανακαινίσω αυτό το δωμάτιο. Στην πραγματικότητα δεν είχα ασχοληθεί ποτέ μαζί του, όπως βλέπετε και στην φρικιαστική φωτογραφία του "Πριν" (τραβηγμένη από κάποιο παιδί σε άσχετη φάση!). Δυο βιβλιοθήκες δανεισμένες από ένα παλιό σύνθετο που το έβαψα, ένας καναπές-κρεβάτι και ένα αποτρόπαιο χαλί που λόγω του χρώματος του ήταν τρομερά δύσκολο να διατηρήσω καθαρό.



Μάζεψα όλο το θάρρος μου και πήρα την μεγάλη απόφαση. Έπρεπε να φύγουν όλα!

Για γραφείο χρειαζόμασταν κάτι μεγάλο, κάτι που να μπορούν τα παιδιά να κάθονται όλα μαζί και να διαβάζουν , να ζωγραφίζουν, να έχουν την άπλα τους. Διαβάζω πολύ και για τη μέθοδο Montessori τώρα τελευταία και για την ομαδική εργασία και έχω επηρεαστεί.  Χρησιμοποιήσαμε έναν πάγκο κουζίνας του ΙΚΕΑ με τις συρταριέρες γραφείου ALEX.



Είμαι πολύ αισιόδοξη για τη εξέλιξη του, μέχρι τώρα καθαρίζεται πανεύκολα και νομίζω ότι είναι πιο ανθεκτικός από έναν απλό πάγκο γραφείου. Συν ότι είναι τρομερά βολικό να έχεις στη διάθεση σου μια τόσο μεγάλη επιφάνεια (όσοι ασχολείστε με το ράψιμο με καταλαβαίνετε). Πολύ συχνά τον χρησιμοποιώ κι εγώ για να διπλώνω ρούχα και τέτοια.Επίσης δεν φαίνεται πολύ στις φώτο αλλά στη μέση του πάγκου και προς τα πίσω, έχουμε βάλει ένα ακόμη στρογγυλό πόδι, για έξτρα ασφάλεια (το ADILS του ικεα).



Για καρέκλες έβαλα τρεις τύπου Εames. Πολύ την αγαπώ αυτή την καρέκλα, όπου μπει μεταμορφώνει τον χώρο. Και σε αυτό το σημείο μπορεί να έχετε αρχίσει να αναρωτιέστε τα παιδιά είναι 4 και οι θέσεις 3, η απάντηση είναι ειλικρινά δεν ξέρω! Ευτυχώς έχουμε μέλλον μέχρι να αρχίσει και ο μικρότερος της παρέας να πηγαίνει σχολείο, μέχρι τότε βλέπουμε τι κάνουμε!



Ο τοίχος βάφτηκε ένα απαλό γκρι (η απόχρωση είναι η 950-10 LUX PRO από το Leroi). Δυστυχώς δεν φαίνεται πολύ καλά στις φωτογραφίες, είναι όμως πολύ γλυκό χρώμα. Αντί για κάδρα, κόλλησα σκέτα τα πόστερ με κολλητική ταινία και washi tapes. Τις περισσότερες τις εκτύπωσα εγώ, κάποιες τις έφτιαξα και τον χάρτη τον παρήγγειλα από το ebay εδώ. Αν και οικονομική λύση, δέν ξέρω πόσο θα κρατήσουν οι ταινίες πάνω στον τοίχο, συν ότι είναι εκτεθειμένες σε παιδικά χεράκια.


Οι παλιές βιβλιοθήκες που ήταν και πανύψηλες για τα παιδιά δώσανε τη θέση τους σε μια μικρότερη
και σε μια συρταριέρα για παιχνίδια.



Θα παρατηρείτε επίσης ότι για οικογένεια με 4 παιδιά τα παιχνίδια μας είναι πολύ λίγα, αυτό γιατί πριν κάμποσο καιρό έφτασα στα όρια μου με αυτή την υπόθεση και αποφάσισα να αλλάξουμε οριστικά τον τρόπο που τα διαχειριζόμαστε. Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία που αξίζει τη δική της ανάρτηση!



Μια χειροποίητη πινελιά μου είναι η κουρτίνα με τις φουντίτσες που σας είχα δείξει παλιότερα σε αυτό το tutorial και που πραγματικά απόλαυσα την κατασκευή της όσο και το αποτέλεσμα.
Και επίσης λατρεύω αυτό το δίχρωμο καλάθι, το προόριζα για το σαλόνι αλλά τελικά κάπως κατέληξε εδώ και αποδείχθηκε τρομερά βολικό για τα ογκώδη παιχνίδια που δε χωράνε στα συρτάρια.

Κάποια στιγμή θέλω να προσθέσω κι ένα χαλί αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να συνεχίσω βάζοντας κάτι τελείως minimal ή κάτι πιο χαρούμενο...

Ελπίζω να σας άρεσε το μικρό tour στο δωματιάκι μας, ήταν πολύ μεγάλη και ευχάριστη αλλαγή για εμάς και ελπίζω να έχει και θετικά αποτελέσματα στις σχολικές μας επιδόσεις!

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

30 σχόλια:

  1. Έλενα έκανες φανταστική δουλειά !! Η αλλαγή είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή! Αυτό το hack με τις συρταριέρες το έχω δει και εγώ και θέλω να το εφαρμόσω για το γραφείο της μικρής μου!! Έγινε τέλειο μπράβο!! Περιμένω την ανάρτηση για την διαχείριση παιχνιδιών ( έχουμε τόσα πολλά που κάνουν για μία ντουζίνα παιδιά όχι ένα..) Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλα τελειο!!! Τελειο γραφειο! Αναμενω κ εγω το ποστ για τα παιχνιδια. Έχω ηδη ξεφορτωθει πολλα κ ακόμα παραμενουν πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο!! Πόσο μου αρέσει που κάθονται μαζί τα παιδάκια! Ανυπομονώ για την ανάρτηση με τη διαχείριση των παιχνιδιών.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλάκα κάνεις??? Το λάτρεψα Ελένα μου! Ένα τέτοιο γραφείο έχω σκεφτεί κι εγώ! Ευτυχώς που έχω τον μπαμπά μου (συνταξιούχος ξυλουργός, με ενεργό ακόμη το εργαστήριο του) και σκοπεύω να του ζητήσω πολλά...κι όταν λέω πολλά εννοώ γραφείο, κρεβάτι, βιβλιοθήκη κι ότι άλλο προκύψει! Μου άρεσε τρελά, η χαμηλή σας βιβλιοθήκη αλλά και το έπιπλο με τα καλάθια παιχνιδιών, αλήθεια από που πήρες τα συρτάρια-καλάθια, ΙΚΕΑ? Γκρι και ίσως λίγο απαλό γαλάζιο έχω σκεφτεί για τους τοίχους...ελπίζω να τα καταφέρω κι εγώ! Καλορίζικο λοιπόν, το παιχνιδοδωμάτιο σας! σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχ! Να είναι καλά οι μπαμπάδες μας! Κι εμένα ο δικός μου με βοήθησε. Ήθελε μάλιστα να κάνει και τρύπα στον πάγκο για όταν πάρουν υπολογιστές τα παιδιά! Καλή επιτυχία με τη δική σου ανακαίνιση!

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε πάρα πολύ το δωμάτιό σας!Ειδικά ο πάγκος με τις συρταριέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο, λιτό και απέριττο μα και συνάμα όσο χαρούμενο χρειάζεται!!
    Καλά διαβάσματα να έχουν τα μικρά σου!
    Οι "μολυβοθήκες" από ΙΚΕΑ κι αυτές;
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ! Όχι, οι μολυβοθήκες είναι απο το Tiger, πόσο το λατρεύω αυτό το μαγαζί δε λέγεται!

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να είμαι η τελευταία που ανακάλυψε τα tiger, διαπίστωσα ότι υπάρχουν μόλις την περασμένη άνοιξη!!!
      Όντως πολυ ιδιαίτερο!

      Διαγραφή
    3. όχι, δεν είσαι η τελευταία που ανακάλυψε τα tiger, εγώ είμαι! (τρανή απόδειξη οτι πάντα υπάρχουν και χειρότερα) έψαχνα τα σχόλια να δω αν είχε ειπωθεί από πού είναι οι μολυβοθήκες!!

      Διαγραφή
  7. Δεν εχω λόγια εξαιρετική δουλεια!!το δωμάτιο σας μοιάζει λες και βγηκε απο εικονα του Pinterest!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική δουλειά! Αλλά πραγματικά την ανάρτηση για τα παιχνίδια θα την αναμένω με τεράστιο ενδιαφέρον. Μου φαίνεται πως κι άλλοι βρίσκονται σε αυτή την κατηγορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικό!!! Σικ, μοντέρνο, απλό, "καθαρό" ...φαντάζομαι και πρακτικο!!!! Να στε καλά να το χαρείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά εντυπωσιακή αλλαγή!!! Το λευκό που δεσπόζει ηρεμεί και το μάτι και τα παιδιά!! Απλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά εξαιρετικό το αποτέλεσμα! να το χαίρονται τα παιδάκια σου! ΠΟλύ του.. γούστου μου το δωμάτιο που τους έφτιαξες! well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ όμορφο έγινε, με minimal στοιχεια, ξεκουραστες στο μάτι αποχρώσεις και χωρίς να παραγεμισεις το χωρι! Είναι απλα τέλειο! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλενα είναι υπέροχο! Απλό, φωτεινό, αποπνέει έναν αέρα φρεσκάδας και σου δίνει ώθηση να δημιουργήσεις! Τα πιτσιρίκια σου θ ξετρελάθηκαν ε;;; Φαντάζομαι μελέτη και παιχνίδι που θα ρίξουν.
    Έκανες εξαιρετική δουλειά! Μπράβο σου. Είσαι πηγή έμπνευσης:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  14. Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ!!! ειδικά το γραφείο!!!!Με βάζεις σε σκέψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ομορφο!!μπραβο σας!! Μου αρεσε πολυ το γραφειο!!! Καλη σχολικη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι υπέροχο!!! Πολλά μπράβο!!! Είμαι σίγουρη πως κάθε παιδί θα ήταν ευτυχισμένο εκεί!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι όμορφο που έγινε!είναι λιτό και τα χρώματα του ιδανικά για να μπορούν τα παιδιά να συγκεντρώνονται!
    Περιμένω την αναρτηση για τα παιχνίδια...μήπως πάρω καμια ιδέα τι να κάνω με όοοολα αυτα που έχουν κατακλύσει το δικό μας playroom....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο έγινε! Μου αρέσει που εκτός από πρακτικό εκπέμπει και μία φοβερή ηρεμία και γαλήνη! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο!Ελπίζω να καταφέρετε συνδυασμούς του τύπου παιχνίδι και διάβασμα μαζί ή διάβασμα δύο παιδιών στον ίδιο χώρο.Εμείς ομολογώ πως δε τα καταφέραμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καταπληκτικο! ποτε να ερθω να παιξω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο δωμάτιο!! Φωτεινό, άνετο, λιτό, για να μπορεί το μάτι να συγκεντρώνεται ευκολότερα. Μου αρέσει πολύ!! Όσο για τα περί διαβάσματος και παιχνιδιού στον ίδιο χώρο ή δίπλα-δίπλα, έχω να πω οτι όλα γίνονται. Κι εγώ με την αδερφή μου μεγαλώσαμε με κολλητά γραφεία, χωρίς ενδιάμεσο διαχωριστικό. Περάσαμε και τις φάσεις που ανταλλαζαμε χαρτάκια (και καλά, για να μη μιλάμε στο διάβασμα), περάσαμε και τις φάσεις που στηρίζαμε κάτι μεταξύ μας για να μη βλεπόμαστε κι αποσπάται η προσοχή μας. Καλή αρχή σε όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παρα πολυ ομορφο !!! Εξαιρετική δουλεια !
    Θα σας ευχηθω να μεινει ετσι "αδειο" και συμμαζεμένο ... Η μικρη μου ειναι στην Γ΄ταξη και ήδη μας χρειάζεται και δευτερη μεγαλη βιβλιοθήκη ....
    Καλα διαβάσματα και ωρες παιχνιου και χαλάρωσης :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έλενα, πραγματικά πολύ όμορφη αλλαγή!
    Αποπνέει ενέργεια χαλαρή, ιδανική, νομίζω, για μελέτη αλλά και για παιχνίδι!
    Φυσικά, περιμένω κι εγώ με πολλή ανυπομονησία την ανάρτηση για την παιχνιδο-διαχείριση σαν θέμα s.o.s.!
    Φιλικά
    Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...